• fannyyh

Är sett positivt gravtest? (Bild)

Behöver hjälp med att tyda testet på bilden :)

Är på dag 29, men har oregelbunden mens som kan vara allt mellan 32-37 dagar typ..

Men kissade på Stickan alldeles och strecket kom upp ganska snabbt och blev tydligare och tydligare.

Är jag gravid? Skulle bli överlycklig om de är så :D

• Svar på tråden Är sett positivt gravtest? (Bild)
  • Janiinii

Spännande!!!

Jag ser ett svagt streck! :D

Se till och testa med morgon urin i några dagar framöver och om strecket blir starkare så är du garanterat gravid!! :)

Håller tummarna!!

• fannyyh

Alltså ååh vad glad jag blir :) helt skakis haha!!

Hoppas att det verkligen stämmer nudå.. Har inte känt av några symptom iallafall.

• fannyyh

Skulle vilja överraska sambon med detta. Slå in ett paket med en body där de står i Love dad + lägga in ett gravtest. Men bör kanske vänta några dagar till då? Kanske köpa ett sånt där digitalt och testa också :)

Men hur tusan ska jag kunna hålla detta hemligt till helgen som hihi

• Janiinii

Om du har några stickor till så testar du några dagar tills det blir starkare och sen köper du ett digitalt test och överraskar med :D

Killar förstår sig inte på stickor haha dom är inte kvinnor som analyserar om allt :D

Då är det bättre med digitalt där det står tydligt!

Gud så spännande!!! Du måste uppdatera oss..

• fannyyh

Jodå har 6 st stickor kvar att testa med!

Ska köpa ett digitalt och testa med sedan och slå in med en body som han får öppna :) det känns som ett roligt sätt att berätta de på.

Men de stora problemet är ju hur jag ska kunna hålla mig haha..

Hoppas verkligen detta går vägen nu! Kommer uppdatera er :D

• fannyyh

Är det normalt att färgen vissnar ut på testet efter redan 40 minuter? De finns fortfarande kvar och man ser att det är två streck, men teststrecket håller på suddas ut?? :/

• Janiinii
    fannyyh skrev 2016-10-03 13:02:44 följande:

Jodå har 6 st stickor kvar att testa med!

Ska köpa ett digitalt och testa med sedan och slå in med en body som han får öppna :) det känns som ett roligt sätt att berätta de på.

Men de stora problemet är ju hur jag ska kunna hålla mig haha..

Hoppas verkligen detta går vägen nu! Kommer uppdatera er :D

Jaaa du ska verkligen överraska :D

Jag förstår att det är svårt att hålla dig haha!! Du får väl göra det som känns rätt i stunden :) Du kanske bara skriker rätt ut "JAG ÄR GRAVID" :D hahah!
Svar på tråden Är sett positivt gravtest? (Bild)