• fannyyh

Är sett positivt gravtest? (Bild)

Behöver hjälp med att tyda testet på bilden :)

Är på dag 29, men har oregelbunden mens som kan vara allt mellan 32-37 dagar typ..

Men kissade på Stickan alldeles och strecket kom upp ganska snabbt och blev tydligare och tydligare.

Är jag gravid? Skulle bli överlycklig om de är så :D

• Svar på tråden Är sett positivt gravtest? (Bild)
  • Min tur

Alla 3 test skulle jag klassa som positivt. En liten liten knodd ligger i din mage :)

Gör ett digitalt. Jag är säker på att du får ett fint Gravid

• fannyyh
    Min tur skrev 2016-10-04 14:54:24 följande:

Alla 3 test skulle jag klassa som positivt. En liten liten knodd ligger i din mage :)

Gör ett digitalt. Jag är säker på att du får ett fint Gravid

Okej får hoppas på de:) ska försöka testa så sent som möjligt, dock innan 16 idag för då kommer sambon hem. Om du läser i början på tråden så tänker jag överraska han med ett litet paket.
    Men skulle de vara så att de digitala inte visar gravid nu så tror jag att jag berättar för han ändå och visar stickorna. Känns elakt att dra ut på tiden och berätta för han :)
  • Ivana1988
    fannyyh skrev 2016-10-04 06:13:13 följande:

Men när kan jag/vågar jag testa med ett Clearblue digital?
    Dom är ju ganska dyra så ingenting jag vill testa med för tidigt och få fel svar.

Enligt sista mensen så är jag i vecka 5 (4+1), men jag tror att jag ligger på äl+12 nånstans..
    Svaga streck på gravtesten men definitivt plus!

gratis till + :) jag fick lika svag sträck på mina och då cyklade jag till apoteket (dom stängde 18,00 och det var 17,55 haha) och  köpte clear blue digital - hade gravid 1-2 veckor. så kör på!:)
  • fannyyh
    Ivana1988 skrev 2016-10-04 15:12:42 följande:
    gratis till + :) jag fick lika svag sträck på mina och då cyklade jag till apoteket (dom stängde 18,00 och det var 17,55 haha) och  köpte clear blue digital - hade gravid 1-2 veckor. så kör på!:)
    Tack :)
    Men hur låg du till då med bom och ÄL? Visste du vilken dag du va på eller när du hade bim?
    Jag har oregelbunden mens men den bruka ligga på typ 32-37, så om man ska gå efter den har jag ju bim på fredag/lördag. Känns som det är tidigt att göra digital nu då..
    Men jag testar!! :)
  • Ivana1988
    fannyyh skrev 2016-10-04 15:15:42 följande:
    Tack :)
    Men hur låg du till då med bom och ÄL? Visste du vilken dag du va på eller när du hade bim?
    Jag har oregelbunden mens men den bruka ligga på typ 32-37, så om man ska gå efter den har jag ju bim på fredag/lördag. Känns som det är tidigt att göra digital nu då..
    Men jag testar!! :)
    jag hade iaf 11 dagar efter vi hade sex och tror 10-11 efter ÄL som jag fick första +.. men det var riktigt svagt... du har redan fått flera så jag skulle inte vara orolig:) mina var som din första och tog kanske 2 veckor tills det blev samma som test sträcket:)
  • fannyyh

Herregud!! Detta är inte sant :D jag är gravid :) spännande att se hur sambon reagerar hehe

• Min tur

Wiiii!!!! Hoppas ni får en fin kväll med den glada nyheten berättad :)

• Ivana1988
    fannyyh skrev 2016-10-04 15:32:47 följande:

Herregud!! Detta är inte sant :D jag är gravid :) spännande att se hur sambon reagerar hehe

grattis! det blir bara roligare och roligare!

Min man var chockad och trodde inte på det och sa hela tiden OM du är gravid (tills vecka 8 då jag var på VUL) och sedan lite då och då tills KUB haha...
  • Janiinii
    fannyyh skrev 2016-10-04 15:32:47 följande:

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! :D Wiiiiii!!!!!!!!!!

Dina streck har ökat i färg tydligt!!!! :D

Har du några symtom??? :)
  • fannyyh
    Janiinii skrev 2016-10-04 17:15:57 följande:

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! :D Wiiiiii!!!!!!!!!!

Dina streck har ökat i färg tydligt!!!! :D

Har du några symtom??? :)

Tack :D Nä inga särskilda symptom.. Lite tröttare, väldig gasig(luktar riktigt illa haha!!) inte varit så sugen på mat igår eller idag
Svar på tråden Är sett positivt gravtest? (Bild)