• fannyyh

Är sett positivt gravtest? (Bild)

Behöver hjälp med att tyda testet på bilden :)

Är på dag 29, men har oregelbunden mens som kan vara allt mellan 32-37 dagar typ..

Men kissade på Stickan alldeles och strecket kom upp ganska snabbt och blev tydligare och tydligare.

Är jag gravid? Skulle bli överlycklig om de är så :D

• Svar på tråden Är sett positivt gravtest? (Bild)
  • Janiinii
    fannyyh skrev 2016-10-03 13:09:32 följande:

Är det normalt att färgen vissnar ut på testet efter redan 40 minuter? De finns fortfarande kvar och man ser att det är två streck, men teststrecket håller på suddas ut?? :/

Japp färgen kan blekna.. därför ska man inte läsa av testet efter den angivna tiden som oftast är 10 minuter! Det som händer inom 10 min är det rätta :)
  • fannyyh

Okej men då kan jag vara rätt så säker på att det stämmer, jag såg strecket inom 1 minut efter jag hade kissat, och det är som sagt fortfarande kvar men lite bleknat bara :) känns bara helt overkligt!! :D

• Janiinii
    fannyyh skrev 2016-10-03 13:22:03 följande:

Okej men då kan jag vara rätt så säker på att det stämmer, jag såg strecket inom 1 minut efter jag hade kissat, och det är som sagt fortfarande kvar men lite bleknat bara :) känns bara helt overkligt!! :D

Jaa du kan lita på testet!! :D vilken känsla det måste vara!!!! :D Har du några symtom??

Jag och sambon längtar massor till vårat första plus!!!!! Hihi
  • fannyyh

Absolut! Började gråta direkt då jag såg strecket haha! Så glad!

Nej har inga symptom än kopplade till detta, men när jag tänker efter så har varit lite tröttare än vanligt :) jag testade idag bara för jag var nyfiken ifall de tagit sig.
    Och det känns helt overkligt för det är första månaden vi försöker :D

Åh då hoppas jag ni plussar snart då!! Lycka till! :)

• Fnollet

Har du några ägglossningstickor hemma? När jag blev gravid testade jag omedvetet först på ägglossningstest och det visade mycket starkare linje än gravtestet :)

• fannyyh

Nej inga ägglossningstest, endast några gravtest från testlagret och ett digital Clearblue som jag hade tänkt att ta på fredag, men vet inte om det kommer ge utslag i o med att resten fortfarande är så svaga ?

• fannyyh
    fannyyh skrev 2016-10-04 05:29:29 följande:

Nej inga ägglossningstest, endast några gravtest från testlagret och ett digital Clearblue som jag hade tänkt att ta på fredag, men vet inte om det kommer ge utslag i o med att resten fortfarande är så svaga ?

Resten = testen *
  • MrsJenka
    fannyyh skrev 2016-10-04 04:55:23 följande:

Tycker att dagens test blev mycket sämre?? :'(

Fast det är ju fortfarande ett svagt steck. Styrkan i strecket spelar ingen roll. Ett plus är ett plus:)
Svar på tråden Är sett positivt gravtest? (Bild)