• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • anonymis3ns
    Lilltiger84 skrev 2016-11-11 10:15:33 följande:

Vad många det verkar vara som har BIM i helgen och som har fått en ljusrosa flytning 3-4 dagar före beräknad mens. Ska bli spännande att se vad resultatet för oss blir.. 

Ja! :) Har du också fått det alltså? Har det kommit nåt mer än bara rosa flytningar? När har du bim? Idag kom det lite mer beigeaktiga för mig. Gissar på mens imorgon tyvärr. :(
  • Nykär15
    TheKlister1990 skrev 2016-11-11 22:02:42 följande:

Okej! Brukar du använda ältest?

Japp och har ju vart gravid två ggr i år utan äl-sekret
  • josefinevm
    Kåtisroinen skrev 2016-11-11 21:21:47 följande:

Åh vad tråkigt! :( håller tummarna för att december är er månad <3

Ja känns jättetråkigt men ändå lite väntat då jag liksom inte känt något. Så hoppas på december, kan väl inte bli bättre än att avsluta året med ett plus :)

Tack så mycket och lycka till själv, hoppas mensen håller sig borta för dig nu! :)
  • Nykär15
    TheKlister1990 skrev 2016-11-11 22:02:42 följande:

Okej! Brukar du använda ältest?

Gårdagens och dagens är nederst, inte en flytning i sikte

• TheKlister1990
    Nykär15 skrev 2016-11-11 22:39:03 följande:

Japp och har ju vart gravid två ggr i år utan äl-sekret

Ja har läst att alla inte får sånna flytningar :) brukar läsa här inne på fl men skriver inte alltid och hoppas du får en graviditet som stannar snarast <3

Men en fråga om lhtesten, kan man ha olika lång stegring olika cykler? Använde test försa gg förra cykeln och hade då lång stegring på 3 dagar, funderade på om jag haft snabb denna gg och missat helt enkelt... får ju se med temp om några dagar men man är ju otålig å veta x (
  • TheKlister1990
    Nykär15 skrev 2016-11-11 22:43:07 följande:

Gårdagens och dagens är nederst, inte en flytning i sikte

Haha xD dom är så fina å tydliga dom där stickorna, jag köper från tradera.. jag är snål ;) dom visar inte lika fina linjer!
  • marretiin

Oj nu vet jag inte alls vad som är på gång. Kom ingen mens, bara rödaktig flytning en gång. Illamående o springer o kissar väldigt ofta. Kan jag vara gravid ändå alltså?

• Mammatillenliten

Vaknade och kunde inte somna om för jag var så kissnödig.. var ju tvungen o testa då ;) nån som ser nåt? Är på äl +10 idag.

Svar på tråden BIM november 2016