Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Intressant det där med sekret, verkar avta med åldern.
Fast det har väl med östrogenhalten läste jag någonstans. Hur som, både du och jag har ju blivit gravida ändå och vattnigt sekret är ju som du säger också fertilt! Jag är på CD4 då min mens blev sen.
En fråga till, du som har bättre koll, tycker du jag ska skippa progesteronkrämen denna månad? Läste någonstans att efter 2-3 cykler ska man ta ett uppehåll.
Spännande med VUL och se om det blir samma fina resultat eller ännu bättre!
Riktigt längtar efter ägglossningssmärta nu :) bring it to me!!
Ja det har med östrogen att göra, efter vårt MA fick jag efter sista operationen äta starkt östrogen för att slemhinnan skulle återhämta sig, den månaden hade jag otroliga mängder sekret. Men nu är det borta igen. Men har haft fin slemhinna iaf enligt VUL, sist hade jag 9 mm på CD10 vilket var jättebra och tyder på bra hormonnivåer sa hon. Så oroar mig inte jättemycket för sekretet. Har använt sånt concieve-glidmedel några gånger för att hjälpa till.
Jag hade tagit progesteronkrämen som vanligt några dagar efter ÄL och fram till BIM. Är inget du kan överdosera så hade inte pausat. Däremot får man inte ta det för tidigt efter ÄL. Jag börjar en vecka efter positivt test eller en vecka efter ÄL-spruta.
Då ligger vi väldigt lika, jag är på CD5 vill med ha ÄL-känningar nu, hoppas hoppas det är bra på måndag, men påbörjar att ha utlösning på rätt ställe från i morgon då mensen borde vara borta