• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • mammamalin
    Väntar på magen skrev 2016-11-27 09:35:38 följande:

Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/

Bim-5

Anar definitivt något! Avvakta några dagar och testa igen :)
  • mammamalin
    HoppasPåEnTill skrev 2016-11-26 14:38:02 följande:

Hur tidigt kommer ni att testa?

Jag kommer inte att testa alls. Väntar på mensen så får vi se. Har den inte kommit på BIM+2 eller 3 så tar jag ett test :)
  • Khaleesi85

Bim-5

Ser ett streck, men ser grått ut. Men kanske svagt rosa i verkligheten? Hur som ser det ju lovande ut :) håller tummarna för dig att du snart får starkare streck.
  • Emmaaa

Hej, jag hoppar in här också!

Försök 1194 känns det som, med andra barnet.

Har försökt i 2 år med ett syskon till lillgrabben, men nope.

Om mensen följer sitt senaste mönster är bim 2/12 och de senaste dagarna har jag känt av små hugg/stick i livmodern, lite molvärk och idag har jag mensvärken från helvetet i korsryggen. Brukar inte känna av den förrän 1 dag innan mens. Kanske bara är skenis, igen.

Igår slet det till i ljumskarna när jag nös (!) och reste mig upp, sjukt konstigt.

Aldrig hänt innan.????

• mammamalin
    Emmaaa skrev 2016-11-27 14:19:56 följande:

Hej, jag hoppar in här också!

Försök 1194 känns det som, med andra barnet.

Har försökt i 2 år med ett syskon till lillgrabben, men nope.

Om mensen följer sitt senaste mönster är bim 2/12 och de senaste dagarna har jag känt av små hugg/stick i livmodern, lite molvärk och idag har jag mensvärken från helvetet i korsryggen. Brukar inte känna av den förrän 1 dag innan mens. Kanske bara är skenis, igen.

Igår slet det till i ljumskarna när jag nös (!) och reste mig upp, sjukt konstigt.

Aldrig hänt innan.????

Den känslan av att det hugger/sliter till vid nysning var för mig första tecknet på att jag var gravid vid förra graviditeten :) Sa till min sambo då det hände "Nu är jag gravid!". Det var typ BIM-4 eller 5 :)
  • Emmaaa

Aha, sedär du! :)

Jag vet ju att alla graviditeter ser olika ut, men eftersom jag bara har pojkens att relatera till blir det svårt att tänka så, eftersom den gången kom alla möjliga symptom, haha.

Kom på att ryggvärken kanske är mina fogproblem.. Har i alla fall beställt 3 testa tidigt som kommer imorn eller på tisdag, så ungefär 3-4 dagar innan bim kan jag ju tycka att det borde visa något om det är så... :)

• emzerus

Någon här inne som brukar få äl sent i cykeln?

Jag brukar ha ägglossning dag 12 men idag dag 18 har jag fortfarande inte fått glad gubbe på testet. Började testa dag 9 så tycker inte jag bordentligt ha missat. .. väldigt frustrerande är det iaf!

• Monsan

Bim-5

Jag ser ett streck.. vågar mig på att säga grattis.. :)..
  • Emmeliina

Då hänger jag med i denna tråden. Idag kom mensen för första gången efter uttagen hormonspiral i oktober. Så tror jag har bim typ 29 dec, låååångt dit.

Lycka till alla!

Nicole 110322
  • Ia82F

Kraftig molande verk, ömma bröst och mycket flytningar!! Kan det vara så att det händer nåt i magen!! Hoppas hoppas hoppas... BIM 3/12

Svar på tråden BIM December 2016