BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/
Bim-5
Hur tidigt kommer ni att testa?
Bim-5
Hej, jag hoppar in här också!
Försök 1194 känns det som, med andra barnet.
Har försökt i 2 år med ett syskon till lillgrabben, men nope.
Om mensen följer sitt senaste mönster är bim 2/12 och de senaste dagarna har jag känt av små hugg/stick i livmodern, lite molvärk och idag har jag mensvärken från helvetet i korsryggen. Brukar inte känna av den förrän 1 dag innan mens. Kanske bara är skenis, igen.
Igår slet det till i ljumskarna när jag nös (!) och reste mig upp, sjukt konstigt.
Aldrig hänt innan.????
Hej, jag hoppar in här också!
Försök 1194 känns det som, med andra barnet.
Har försökt i 2 år med ett syskon till lillgrabben, men nope.
Om mensen följer sitt senaste mönster är bim 2/12 och de senaste dagarna har jag känt av små hugg/stick i livmodern, lite molvärk och idag har jag mensvärken från helvetet i korsryggen. Brukar inte känna av den förrän 1 dag innan mens. Kanske bara är skenis, igen.
Igår slet det till i ljumskarna när jag nös (!) och reste mig upp, sjukt konstigt.
Aldrig hänt innan.????
Aha, sedär du! :)
Jag vet ju att alla graviditeter ser olika ut, men eftersom jag bara har pojkens att relatera till blir det svårt att tänka så, eftersom den gången kom alla möjliga symptom, haha.
Kom på att ryggvärken kanske är mina fogproblem.. Har i alla fall beställt 3 testa tidigt som kommer imorn eller på tisdag, så ungefär 3-4 dagar innan bim kan jag ju tycka att det borde visa något om det är så... :)
Någon här inne som brukar få äl sent i cykeln?
Jag brukar ha ägglossning dag 12 men idag dag 18 har jag fortfarande inte fått glad gubbe på testet. Började testa dag 9 så tycker inte jag bordentligt ha missat. .. väldigt frustrerande är det iaf!
Bim-5
Då hänger jag med i denna tråden. Idag kom mensen för första gången efter uttagen hormonspiral i oktober. Så tror jag har bim typ 29 dec, låååångt dit.
Lycka till alla!
Kraftig molande verk, ömma bröst och mycket flytningar!! Kan det vara så att det händer nåt i magen!! Hoppas hoppas hoppas... BIM 3/12