BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Då hamnar vi på samma BIM igen då , nykär...
Får väl hålla tummar o tår för en bra julaftonsmorgon:)
Har du fått denna hjälpen efter det senaste MA?
LYCKA TILL IGEN::
Ja då ses vi... igen. Vi följer varandra.. jag har BIM den 22/12 hoppas jag inte deppar ihop fullständigt om vi inte lyckas. Är lite rädd för det, hade någonstans en önskan om att vara gravid igen till datumet då vår graviditet var beräknad. Det känns redan oroligt för hur den dagen ska bli.
På ngt sätt så trodde jag faktiskt att vi skulle vara gravida igen, men jag verkar ha fel. Jag hoppas att december blir månaden då allt vänder, men man tappar det lite när man går i motvind känns det som.
ÄL här i dagarna! Nu ska det liggas så man kan få sig en fin julklapp :D Hur går det för er andra??
Samma här, borde ha äl inom tre-fyra dagar! Heja oss :)
Samma lika här! :D Heja oss som sagt! Nu ska vi plussa i dec! Om inte så tar jag och sambon en paus och kör igen nästa höst. Vi har 3 barn som är födda i jan /feb så vi kände för ett sommarbarn nu ;)
Jaaaa! Vad underbart det vore :)) Åh skönt att känna sig okej med det ändå, här är vi mer desperata! Vårt barn är född i februari så håller med om att sommarbarn vore mysigt! Men nu får det bli en höst- eller vinterbebis ändå om det är så, haha!
Jaaaa! Vad underbart det vore :)) Åh skönt att känna sig okej med det ändå, här är vi mer desperata! Vårt barn är född i februari så håller med om att sommarbarn vore mysigt! Men nu får det bli en höst- eller vinterbebis ändå om det är så, haha!
4 dagar efter ÄL och mina flytningar är tjocka och vita. Aldrig haft det innan och hade inte det förra månaden vid ÄL.
Äckligt ja men jag brukar undersöka då och då hur flytningarna ser ut men nu nyligen fick jag ut som klar vita tjocka flytningar och bröstvårtorna ja dom ilar ännu och sport-bhn fick åka av för brösten känns lite lite större och har försökt krypa ut ur bh.n så nu får dom hänga fritt haha
ÄL typ igår tror jag (går enbart på sekret. Har väldigt oregelbunden cykel) äl sekret 5 dagar och idag ömma bröstvårtor.
Någon har sagt till mig att det blir som vattnig flytning när äl är? Stämmer det? Jag har mest som kletig genomskinlig flytning man kan dra trådar av. Sen får jag ömma bröstvårtor några dagar samtidig som sekretet blir som lotionflytningar. Har aldrig upplevt detta vattniga. Hur yttrar sig det?
Är också 31. Börjar bli stressad men inbillar mig att jag har gott om tid även om jag blir superstressad ibland för att det inte går. Har försökt ett år. Ska söka gyn i början av nästa år om det inte blitt nåt innan dess.
ÄL typ igår tror jag (går enbart på sekret. Har väldigt oregelbunden cykel) äl sekret 5 dagar och idag ömma bröstvårtor.
Någon har sagt till mig att det blir som vattnig flytning när äl är? Stämmer det? Jag har mest som kletig genomskinlig flytning man kan dra trådar av. Sen får jag ömma bröstvårtor några dagar samtidig som sekretet blir som lotionflytningar. Har aldrig upplevt detta vattniga. Hur yttrar sig det?
Är också 31. Börjar bli stressad men inbillar mig att jag har gott om tid även om jag blir superstressad ibland för att det inte går. Har försökt ett år. Ska söka gyn i början av nästa år om det inte blitt nåt innan dess.