• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Mirabelle24

Alltså nu har jag typ tappat hoppet! Fick ju en ÄL stegring på test för fyra dagar sedan, dagen efter så fick jag hugg i höger sida och tänkte att det var ägget som släppte.. igår så mådde jag illa och har även fått ont i bröstvårtorna!

MEN har fortfarande inte fått någon tempökning? Har jag inte haft ÄL? Vad tror ni? :(

• Livetsgång

Min temp höjdes åter imorse nu ligger min morgontemp på 36,80 grader

Så från morgonens höjning den 26:e som höjdes den en grad till 36,24 och idag 4 dagar efter har den gått upp till 36,80

• Mamma91a
    Emmaaa skrev 2016-11-29 08:15:09 följande:

Köpte clearblue testa tidigt igår, tog det i morse..

Efter 2 års försök med ett syskon tog det sig ÄNTLIGEN OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG GRINAR!!!

Nu hoppas jag bara att liten vill stanna kvar. :D

Grattis va kul ????
  • Mamma91a

Har ni några känningar?
    Jag har BIM på måndag enligt ÄL, jag mår lite illa men jag tror inte att jag är gravid ???? kände som ett hugg på ena sidan i söndags. Men hur många dagar tar det för ägget att fästa? Kan det ha varit det?

• FrökenE1985
    Mamma91a skrev 2016-11-29 11:31:27 följande:

Har ni några känningar?

Jag har BIM på måndag enligt ÄL, jag mår lite illa men jag tror inte att jag är gravid ???? kände som ett hugg på ena sidan i söndags. Men hur många dagar tar det för ägget att fästa? Kan det ha varit det?

Kan ta 5-12 dagar innan ägget fäster. Men normalt 7-10 dagar.

• Livetsgång

Hmmm rejäl temphöjning haha jaja jag ser det iallafall positivt att morgontempen höjs fortfarande 4 dagar efter ÄL :)
  • Emmaaa

Mamma91a, tusen tack! :D

Dom enda känningarna jag har är ett litet illamående på morgonen, blev hungrig strax efter frukosten, mensvärk i ryggen och det vänstra bröstet gör REJÄLT ont ibland, sen släpper det. :)

• Nykär15

Hoppar in här! Kommer ÄL som den ska så har jag BIM på julafton..känns sådär faktiskt med BIM just då. 

Är på CD4 och började med Letrozol igår, ska ta Gonal-F på fredag och går även på akupunktur. Efter ÄL kommer jag börja med Lutinus. Hoppas verkligen på denna cykel!! 

• Tussilago6
    Nykär15 skrev 2016-11-29 12:32:27 följande:

Hoppar in här! Kommer ÄL som den ska så har jag BIM på julafton..känns sådär faktiskt med BIM just då. 

Är på CD4 och började med Letrozol igår, ska ta Gonal-F på fredag och går även på akupunktur. Efter ÄL kommer jag börja med Lutinus. Hoppas verkligen på denna cykel!! 

Hoppas på världens bästa julklapp då! Jag hoppas på en födelsedagspresent jag, fyller år typ 5 dagar innan BIM så... Hoppas december är vår månad nu, jag tycker det är dags för det!
  • Nykär15
    Tussilago6 skrev 2016-11-29 13:35:05 följande:
    Hoppas på världens bästa julklapp då! Jag hoppas på en födelsedagspresent jag, fyller år typ 5 dagar innan BIM så... Hoppas december är vår månad nu, jag tycker det är dags för det!
    Jag hoppas det med! Kommer bli en tuff jul om det är minus tänker jag...tur jag brukar börja testa tidigt så jag vet ju om jag ska vänta mig mens ändå...kommer börja på BIM-4...
Svar på tråden BIM December 2016