BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Alltså nu har jag typ tappat hoppet! Fick ju en ÄL stegring på test för fyra dagar sedan, dagen efter så fick jag hugg i höger sida och tänkte att det var ägget som släppte.. igår så mådde jag illa och har även fått ont i bröstvårtorna!
MEN har fortfarande inte fått någon tempökning? Har jag inte haft ÄL? Vad tror ni? :(

Min temp höjdes åter imorse nu ligger min morgontemp på 36,80 grader
Så från morgonens höjning den 26:e som höjdes den en grad till 36,24 och idag 4 dagar efter har den gått upp till 36,80
Köpte clearblue testa tidigt igår, tog det i morse..
Efter 2 års försök med ett syskon tog det sig ÄNTLIGEN OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG GRINAR!!!
Nu hoppas jag bara att liten vill stanna kvar. :D
Har ni några känningar?
Jag har BIM på måndag enligt ÄL, jag mår lite illa men jag tror inte att jag är gravid ???? kände som ett hugg på ena sidan i söndags. Men hur många dagar tar det för ägget att fästa? Kan det ha varit det?
Har ni några känningar?
Jag har BIM på måndag enligt ÄL, jag mår lite illa men jag tror inte att jag är gravid ???? kände som ett hugg på ena sidan i söndags. Men hur många dagar tar det för ägget att fästa? Kan det ha varit det?

Mamma91a, tusen tack! :D
Dom enda känningarna jag har är ett litet illamående på morgonen, blev hungrig strax efter frukosten, mensvärk i ryggen och det vänstra bröstet gör REJÄLT ont ibland, sen släpper det. :)
Hoppar in här! Kommer ÄL som den ska så har jag BIM på julafton..känns sådär faktiskt med BIM just då.
Är på CD4 och började med Letrozol igår, ska ta Gonal-F på fredag och går även på akupunktur. Efter ÄL kommer jag börja med Lutinus. Hoppas verkligen på denna cykel!!
Hoppar in här! Kommer ÄL som den ska så har jag BIM på julafton..känns sådär faktiskt med BIM just då.
Är på CD4 och började med Letrozol igår, ska ta Gonal-F på fredag och går även på akupunktur. Efter ÄL kommer jag börja med Lutinus. Hoppas verkligen på denna cykel!!