BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Bf 2 juli här!
Är i vecka 7+2. Mår mycket illa jag också. Är extra trött också.
Det är andra barnet och vi hoppas innerligt att det ska gå vägen!
Hej!
Jag hoppar gärna in här om det är okej!
Fick plus i förgår, men vart lite osäker på styrkan sv testet, tog andra som visade lika dant kanske en aning starkare, men efter att ha varit gravid 2 ggr innan så känner jag igen dem molande värkarna i livmodern så känns som det är en graviditet. Den jobbar på bra här. Har små kramper lite från och till hela dagarna och nätterna precis som med dem andra två.
Hej :)
Plussade också för några dagar sen och enligt min beräkning har jag bf 24 juli :)
Har haft en mola/druvbörd för cirka 4 år sen och vi har inte lyckats bli gravida förens nu:) ska på ultraljud den 1december för att kolla så det inte är en mola igen så vågar inte riktigt ropa hej ännu.
Bf 2 juli här!
Är i vecka 7+2. Mår mycket illa jag också. Är extra trött också.
Det är andra barnet och vi hoppas innerligt att det ska gå vägen!
är de någon som känner något i svanken inte ont utan mer öm??
Jag måste fråga, hur har ni andra det med nipplarna? Alltså bröstvårtorna, mina är så in i bomben känsliga och gör ont om man nuddar dom. Dessutom har dom blivit så stora och står rätt ut! Ser knasigt ut, ingen mjölk eller så så det är väl bara hormonellt men inte haft så tidigare...
Jag måste fråga, hur har ni andra det med nipplarna? Alltså bröstvårtorna, mina är så in i bomben känsliga och gör ont om man nuddar dom. Dessutom har dom blivit så stora och står rätt ut! Ser knasigt ut, ingen mjölk eller så så det är väl bara hormonellt men inte haft så tidigare...
Yeeeey nu kan jag oxå hoppa in i den här tråden. Plussade alldeles nyss o är överlycklig.
Beräknat bf är 27e juli. Kände verkligen i kroppen att jag är gravid men trodde inte d skulle ta på första försöket. Lycka!