• JCW81

ivf 2017

Hej!

Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram

• Svar på tråden ivf 2017
  • honeybunch
    Mabe skrev 2017-05-10 17:48:55 följande:

Samma streck idag på Stickan. Varken starkare eller svagare...

Har du ringt och pratat med kliniken? Gör det! Kan man göra ul såhär tidigt? Det hade jag velat göra i din sits. Det måste vara så påfrestande att inte veta ifall man vågar hoppas eller inte.
  • Mabe
    honeybunch skrev 2017-05-10 19:22:14 följande:

Har du ringt och pratat med kliniken? Gör det! Kan man göra ul såhär tidigt? Det hade jag velat göra i din sits. Det måste vara så påfrestande att inte veta ifall man vågar hoppas eller inte.

Tänkte ringa dem imorgon om plusset finns kvar. Vågar nog inte hoppas på en duglig graviditet men börjar bli orolig att det kan vara ett utomkveds eller något..... Tidigare när jag fått tidiga pluss har de blivit negativa i princip direkt när jag börjat blöda men nu beter det sig annorlunda.
  • Mabe

Så här ser testet ut idag på eftermiddagen. Bara hållt mig en timma men styrkan är som imorse
  • Mabe

Såg nu att det inte syntes på Stickan så bra på fotot och att det blev åt fel håll. Nåja...... svårt att fota. Mkt tydligare på riktigt

• Mabe

Provar igen och ser om det går bättre..... ursäkta alla inlägg :)
  • Nube
    Mabe skrev 2017-05-11 17:58:39 följande:

Provar igen och ser om det går bättre..... ursäkta alla inlägg :)

Det finns absolut ett strek där! Vilken dag är du på nu? Har du provat testa med en annan test för att se om det blir starkare? Hoppas det går bra!
  • Mabe
    Nube skrev 2017-05-11 18:02:22 följande:

Det finns absolut ett strek där! Vilken dag är du på nu? Har du provat testa med en annan test för att se om det blir starkare? Hoppas det går bra!

Har provat en massa tester knäpp som man är:). Alla har tydliga men inte jättestarka streck. Är på dag 12 med blastocyster
  • Nube
    Mabe skrev 2017-05-11 18:05:56 följande:

Har provat en massa tester knäpp som man är:). Alla har tydliga men inte jättestarka streck. Är på dag 12 med blastocyster

Okej, kan du gå och ta ett blodprov istället? Det kanske ge säkrare svar. Pratade du med kliniken, vad tyckte de i så fall? Håller tummarna :)
  • Mabe
    Nube skrev 2017-05-11 21:12:56 följande:

Okej, kan du gå och ta ett blodprov istället? Det kanske ge säkrare svar. Pratade du med kliniken, vad tyckte de i så fall? Håller tummarna :)

De säger att ett positivt test är ett positivt test. Ska kolla om igen och har en tid på kliniken om 3 veckor...
  • Chestnut
    Mabe skrev 2017-05-11 21:25:25 följande:
    De säger att ett positivt test är ett positivt test. Ska kolla om igen och har en tid på kliniken om 3 veckor...
    Prova ett sånt där digitalt test... där man får en text  "gravid" för 3 veckor hade jag nog inte kunna hålla mig Drömmer
Svar på tråden ivf 2017