shrigley skrev 2016-11-14 11:51:55 följande:
Grattis, var glad för det! Jag är i 5+6 och trodde CB skulle ha slagit om till 3+ imorse, men det hade den inte, fortf 2-3 v.... Symptomen verkar också ganska bortblåsta nu sedan ett par dagar. Har mest bara buksmärtor nu, spänd mage, gör ont precis vid blygdbenet, lite förstoppningsaktig känsla, ingen blödning ännu men kanske på väg (?). Känns väldigt jobbigt med den här ovissheten. Har inte UL förrän 24/11 och kliniken säger att vi snällt får vänta till dess..
Håll ut det kommer säkert komma :) Håller tummarna för det! Ta ett nytt test om ca 2-3 dagar. Vet många som inte fått utslag på dem där digitala. Min ivf klinik fördömde dom typ för de skapar mer oro än glädje.
Alla dina symtom är ju lika gravidsymtomen :) Har också ont i blygdbenet, hårdare mage, molvärk m.m. sålänge du inte börjar blöda mycket färskt och får väldigt ont är det säkert ingen fara. Vet att det är svårt att låta bli att oroa sig, jag oroar mig ännu och det lär väl inte avta.. om du inte kan vänta vänd dig till gynakuten eller boka ett privat ultraljud på annan klinik. Vart bor du?
Kram