• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Ruffs
    Aspargus skrev 2016-12-16 15:42:23 följande:

Trodde jag hade lyckats hålla mig borta från att testa (bim-4) men testade nu på eftermiddagen istället då jag lyckades lura mig själv till att jag kanske är på bim-3 ändå (vilket jag säkert inte är). Så du är inte ensam! Besviken här också, känns som om det borde visa något litet åtminstone så här nära inpå... Men då kanske man kan släppa det lite för denna gången.

Känns inte riktigt som om männen förstår vad som är det jobbiga. Det jobbiga är ju att inte veta hela tiden. Är man gravid och graviditeten går bra så vet man ju att ut kommer ett barn till slut, så klart kan man noja då med, men det är ju åtminstone ett större steg på vägen mot ett barn än att inte ens få ett plus :(

Precis, männens kroppar blir inte påverkade som våra. De behöver bara ha roligt i sänghalmen och vänta på att vi märker symptom.
    Åååh om bara män kunde bära barnet ;)
    Tänker att jag släpper det nu och väntar in mensen.
    2017 kommer bli ett fantastiskt år och jag ser denna process som tålamods-träning *smile*
  • Familyhearts

BIM idag och ingen mens än. Brukar alltid få på morgonen när jag går upp och går på toa. Så spännande detta... hur går det för er andra med BIM idag??

• Aspargus
    Ruffs skrev 2016-12-17 09:17:33 följande:
    Precis, männens kroppar blir inte påverkade som våra. De behöver bara ha roligt i sänghalmen och vänta på att vi märker symptom.
    Åååh om bara män kunde bära barnet ;)
    Tänker att jag släpper det nu och väntar in mensen.
    2017 kommer bli ett fantastiskt år och jag ser denna process som tålamods-träning *smile*
    Jaa... Jag ska nog släppa allt helt tror jag för jag blir alldeles för stressad och påverkad av detta intensiva försökandet. Problemet är att vi i vanliga fall inte ligger med varandra så ofta (något vi är nöjda med), så därför är det svårt för oss att bara låta det ske :( Men nu får det bli så för jag tycker detta är alldeles för påfrestande. Lycka till!
  • varje
    Familyhearts skrev 2016-12-17 09:23:49 följande:

BIM idag och ingen mens än. Brukar alltid få på morgonen när jag går upp och går på toa. Så spännande detta... hur går det för er andra med BIM idag??

Ingen mens här heller! Håller tummarna att den uteblir helt. Om det visar sig att jag varit skengraviäd denna månad så vet jag inte vad jag ska tro. Ska aldrig lita på min kropp igen!
  • anli00

Usch, börjar noja över om jag verkligen haft ÄL denna månad....även att jag hade lite känningar igår plus äl-flytningar i veckan. Enligt appen hade jag ÄL i torsdags o struntade såklart i ÄL-tester denna månad (mitt pucko). Varje månad efter ÄL-dagen får jag så sjukligt ont i brösten o d håller i sig fram till mens. Nu har jag inte en tillstymmelse till ont ????????

• Familyhearts
    varje skrev 2016-12-17 09:45:22 följande:
    Ingen mens här heller! Håller tummarna att den uteblir helt. Om det visar sig att jag varit skengraviäd denna månad så vet jag inte vad jag ska tro. Ska aldrig lita på min kropp igen!
    Håller tummarna för båda oss att den uteblir helt!! Nej jag håller med där. För mycket symptom tycker jag för att det inte ska vara något!
  • KCEG

Testade negativt idag... som vanligt. Mensen beräknas komma på tisdag, så nu vill jag bara ha det överstökat. Usch, julen känns på ngt sätt lite tråkigare nu =( 

• anna7607
    Familyhearts skrev 2016-12-17 09:23:49 följande:

Bim här med. Ingen mens i sikte brukar komma med morgonkisset. Tog ett test som va negativt. Dom två andra grav fick jag inte pluss förrän bim+5
  • anna7607
    KCEG skrev 2016-12-17 10:51:44 följande:

Testade negativt idag... som vanligt. Mensen beräknas komma på tisdag, så nu vill jag bara ha det överstökat. Usch, julen känns på ngt sätt lite tråkigare nu =( 

Det är inte ovanligt att inte plussa innan Bim så håll hoppet. Jag plussa bim+5 båda mina grav. Tyvärr mf och ska ha bim idag men ingen mens än... försök nr 19
Svar på tråden BIM 17-31 December