• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Wilma000
    mariama skrev 2016-12-18 09:33:42 följande:

Åh jag ÄR gravid! Kan knappt tro det?!

Grattis!!!
  • Emlin

Stort grattis!!!
  • November83

Åh vad glad jag blir! Massa grattis!
  • Hemlie

Grattis mariama!

Funderar på den rosa flytningen igår, den kom inte tillbaka, men jag har mycket molvärk.. Känns som att det borde ha kommit massa mens. Bim -2 idag. Hoppas att det var en nidblödning?

• Ruffs

Grattiiiiis!! Vilken underbara julklapp att få innan julen
  • lisohl
    mariama skrev 2016-12-18 11:46:07 följande:

Åh tusen tack hörrni <3

Minns att du skrev att du inte alls kände dig gravid. Nu när du vet att du är det, är det nåt som har varit annorlunda mot för tidigare månader?
  • mariama
    lisohl skrev 2016-12-18 17:16:42 följande:

Minns att du skrev att du inte alls kände dig gravid. Nu när du vet att du är det, är det nåt som har varit annorlunda mot för tidigare månader?

Nja, jag har haft mycket mindre molvärk än mina icke-gravida cykler! Lite illamående sen igår (BIM-2) när jag blir hungrig och ömma bröstvårtor sen igår! Den lilla molvärk jag har haft började ungefär en vecka efter äl också, annars brukar det börja lite innan. Så generellt mindre symtom än innan mens för mig den här gången :)
  • anli00
    Tumvante skrev 2016-12-17 21:21:35 följande:

Nu är detta en relativt lång tråd redan, hehe, men jag bar BIM 28 dec... 10 dagar innan man kan testa typ.. gaaaah! Hade ÄL i torsdags... tror jag, eller igår.. vet inte riktigt. Tycker att de stickor jag testat visade typ lika starkt både torsdag och fredag... och det bör ju bara vara en dag med starkt teststreck...

DÅ hade vi ÄL samtidigt typ, fast jag har BIM 30/12 enligt appen! Så spännande o vill liksom bara börja känna saker redan ???? Men lite tidigt än är d ju men väntan är hemsk
  • anonymis3ns
    mariama skrev 2016-12-18 17:31:58 följande:

Nja, jag har haft mycket mindre molvärk än mina icke-gravida cykler! Lite illamående sen igår (BIM-2) när jag blir hungrig och ömma bröstvårtor sen igår! Den lilla molvärk jag har haft började ungefär en vecka efter äl också, annars brukar det börja lite innan. Så generellt mindre symtom än innan mens för mig den här gången :)

Men du har haft lite "mensvärk" ändå eller? Grattis btw! :)
Svar på tråden BIM 17-31 December