• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Tumvante

Nu är detta en relativt lång tråd redan, hehe, men jag bar BIM 28 dec... 10 dagar innan man kan testa typ.. gaaaah! Hade ÄL i torsdags... tror jag, eller igår.. vet inte riktigt. Tycker att de stickor jag testat visade typ lika starkt både torsdag och fredag... och det bör ju bara vara en dag med starkt teststreck...

• Familyhearts

Fick lite rosa flytningar nu så är livrädd för att det ska börja typ imorgon nu:'( aldrig fått det annars utom när mensen börjar sedan.... förstår inte att det inte ens kunde ta sig nu. ska det behöva gå nästan ett helt år eller va är de frågan om:( känner mig så nere.

• mamamallan

Nuvarande läge: uppblåst, ont i brösten, illamåendeliknande känsla och en aning obehag i nedre delen av magen samt supernäsa. Om det beror på att mensen är påväg och att jag var hemma hos några som nyss blivit friska från kräksjuka eller om det faktiskt har tagit sig är svårt att säga. Testade iaf imorse och det var negativt, men ännu ingen mens (som ska komma imorgon, tror jag).

• November83
    Tumvante skrev 2016-12-17 21:21:35 följande:

Nu är detta en relativt lång tråd redan, hehe, men jag bar BIM 28 dec... 10 dagar innan man kan testa typ.. gaaaah! Hade ÄL i torsdags... tror jag, eller igår.. vet inte riktigt. Tycker att de stickor jag testat visade typ lika starkt både torsdag och fredag... och det bör ju bara vara en dag med starkt teststreck...

Samma här :) äl i onsdags och bim 28. Tiden går sååååå trögt!
  • Wilma000

Hej alla hoppfulla! Hoppar in här, har BIM 26.12. Blir 4e försöket. Har en dotter på 3 år från ett tidigare förhållande. Denna gång har vi verkligen försökt ordentligt. Tog bidrottninggele fram till ÄL.. och denna gång tror jag faktiskt vi har lyckats. Har haft stickningar å lite lätt molvärk några dagar och har fått så sjukt ömma bröst! De är konstant uppsvällda och jag har fått blodådror tvärs över vårtan och bröstvårtorna har också blivit knottriga. Har även känt av lite illamående främst på kvällarna men det kan jag även ha innan mens..

Håller tummarna för oss alla!

• emzerus
    mariama skrev 2016-12-18 09:33:42 följande:

Åh jag ÄR gravid! Kan knappt tro det?!

Åh va härligt! Stort grattis <3
  • larssonc

Stort grattis!:)
  • lisohl