• mariama

BIM 15-24 december

Hej! Här kan vi samlas, vi med BIM mellan 15 och 24 december 2016, och förhoppningsvis följas åt till många plus! :) Syftet med en mindre grupp är att det blir mer familjär känsla och lättare att prata med varandra :) Häng gärna med!

Själv har jag BIM den 18/12 och det är andra barnet vi försöker få, vårt första barn är 1 år och 9 månader. Blev gravid i somras på första försöket men det blev tyvärr MA i vecka 8. Så nu är vi på tredje eller fjärde försöket :)

• Svar på tråden BIM 15-24 december
  • Jsundberg

Idag fick jag plus på Stickan!! ???????? Jag är gravid, jag hoppas den lille vill stanna kvar nu ????

• Sally8585
    Jsundberg skrev 2016-12-13 16:04:02 följande:

Varför blir de massa frågetecken? Ska vara glada gubbar och utropstecken!

Stort grattis :D !!!! Vilka symtom hade du? ;)
  • MandisM

ÄL+ 4 idag, molvärken i magen håller i sig och idag har brösten ömmat något fruktansvärt! Har inte känns så sen de började växa i tonåren :)

Även rikliga flytningar..

• trixy

Någon mer som får som feberfrossa?

Jag får det som från 16 i kombo med illamående. Ingen feberfrossa på hela dagen och sen på eftermiddagen smäller det till igen. Är det influensa så är den bra rolig!

• trixy
    Jsundberg skrev 2016-12-13 16:03:21 följande:

Idag fick jag plus på Stickan!! ???????? Jag är gravid, jag hoppas den lille vill stanna kvar nu ????

Ja!! Vad kul! Grattis :)
  • Aspargus

Ska ju försöka att inte känna efter men det är svårt att låta mitt humör bara gå mig förbi nu. Jag är tusen gånger bitskare än vad jag brukar vara när jag har pms. Jag kan vara såhär när jag är stressad eller hungrig också men det har kommit ändå. På det känner jag mig febrig och har magkatarr och halsbränna. Och brösten är ömma. Det är ju säkerligen bara kroppen som spelar mig ett spratt. Magkatarr brukar jag ha då och då och brösten brukar ju bli ömma/svullna vid pms. Vill bara stänga av den del av hjärnan som analyserar kroppens små signaler hela tiden, suck.

• trixy

Skymtar en rosa skugga på testet idag (!!) Tänker att jag testar på bim (fredag) nästa gång (som att jag kommer kunna hålla mig...)

Svar på tråden BIM 15-24 december