• Ammyloulou

Vi med BIM 23-25 dec!

Hej Alla!

Gjorde en lite snävare BIM-tråd för oss med BIM mellan 23-25 december. De blir snabbt så fullt i de andra trådarna så därför tänkte jag att det vore roligt att hänga ihop ett litet mindre gäng. Jag är rätt säker på att jag hade ÄL i helgen och vi har kuttrat på ordentligt hehe! BIM är på julafton, snacka om drömmen att få lägga ett CB digital med veckoindikator i en liten julklapp till sambon. Jag är 28 år och sambon 30 år och det här är vårt allra första försök. HOPPAS HOPPAS! vill ha massor av symtom nuuuuu. 

• Svar på tråden Vi med BIM 23-25 dec!
  • fruthomsen
    EELL skrev 2016-12-24 07:10:27 följande:

Grattis till alla som fått pluss!

Nån av er som fått neg innan o på BIM och sen positivt efter? Har flera självklara symtom, mensvärk o de har känts som mensen varit påväg i flera dagar (precis som med mitt första barn). Har BIM idag eller imorgon o fick neg idag. Då borde de väl va kört?

Samma för mig. Fick också ännu ett negativt imorse trots självklara tecken + halsbränna som jag endast haft förut vid graviditet. Förstår inget just nu. Har bim allt mellan sön-tis typ...vet inte helt säkert.

Ska ta ett imorgon och sen köper jag ett digitalt på tisdag om inte mensen dykt upp.
  • bluebird6

Smygit runt och kikat in här då jag inte riktigt hade koll på när BIM var ev. 21-23 dec. 

Tog detta nyss. Ej morgon urin. 

Måste väl kunna ta ett digitalt? 

Femtielva försök, snart 40 och vår son är 8 så vi har längtat.

• EELL
    fruthomsen skrev 2016-12-24 08:36:02 följande:

Samma för mig. Fick också ännu ett negativt imorse trots självklara tecken + halsbränna som jag endast haft förut vid graviditet. Förstår inget just nu. Har bim allt mellan sön-tis typ...vet inte helt säkert.

Ska ta ett imorgon och sen köper jag ett digitalt på tisdag om inte mensen dykt upp.

Ja visst är de konstigt ju. Men jag tänker att man egentligen borde fått ett pluss om de va nått men ska försöka o inte va så negativ ;)
  • EELL
    bluebird6 skrev 2016-12-24 08:38:35 följande:

Smygit runt och kikat in här då jag inte riktigt hade koll på när BIM var ev. 21-23 dec. 

Tog detta nyss. Ej morgon urin. 

Måste väl kunna ta ett digitalt? 

Femtielva försök, snart 40 och vår son är 8 så vi har längtat.

Ja :) De där är ju positivt! Grattis!
  • larssonc

Bim idag och än så länga har inte julafton blivit förstörd av tant röd. Har inga känningar alls av att mensen ska vara på väg och har en väldigt annorlunda graf. Är borta tills på måndag och håller sig mensen borta tills dess ska jag tests då. Grattis till alla som redan fått sitt plus, håller tummarna för att det blir många fler! :) god jul på er! <3

• bluebird6
    EELL skrev 2016-12-24 09:03:41 följande:
    Ja :) De där är ju positivt! Grattis!
    Tack så mkt.

CB visade ett fint plus med så världens bästa Julafton här.. 

Håller tummarna för Er alla andra-- 

God jul!!
  • fruthomsen

Får nog tacka för mig.

Lite rosa på papperet vid förra toalettbesök, så nu är nog mensen på gång :(

Inte den roligaste julklapp kanske, men bara att försöka på nytt i januari!

• LK84
    fruthomsen skrev 2016-12-24 13:36:48 följande:

Får nog tacka för mig.

Lite rosa på papperet vid förra toalettbesök, så nu är nog mensen på gång :(

Inte den roligaste julklapp kanske, men bara att försöka på nytt i januari!

Åh nej så tråkigt :( håller tummarna för dig nästa gång! Jag ligger kvar på min höjda temperatur, idag inga känningar alls men nu ikväll har jag känningar i ljumsken och lite i svanken.
  • LK84
    Rosenknoppen87 skrev 2016-12-23 13:03:30 följande:

:):)!!! Men jag oroar mig över att det är så svagt på BIM =/. Men jag borde vara jätteglad och sen ta det som det kommer..!

Hur går det för dig? Har du haft några symptom idag?
Svar på tråden Vi med BIM 23-25 dec!