• Ammyloulou

Vi med BIM 23-25 dec!

Hej Alla!

Gjorde en lite snävare BIM-tråd för oss med BIM mellan 23-25 december. De blir snabbt så fullt i de andra trådarna så därför tänkte jag att det vore roligt att hänga ihop ett litet mindre gäng. Jag är rätt säker på att jag hade ÄL i helgen och vi har kuttrat på ordentligt hehe! BIM är på julafton, snacka om drömmen att få lägga ett CB digital med veckoindikator i en liten julklapp till sambon. Jag är 28 år och sambon 30 år och det här är vårt allra första försök. HOPPAS HOPPAS! vill ha massor av symtom nuuuuu. 

• Svar på tråden Vi med BIM 23-25 dec!
  • Anonym (IAm)
    Rosenknoppen87 skrev 2016-12-25 22:27:44 följande:

Testade imorse igen, ingen stegring, snarare nästan helt osynligt streck. Känner lite nere i magen idag och är rädd för att det är ett tidigt missfall på gång :(. Inget blod hittills dock iaf.

Hur vet man om det är missfall eller mens? Blir ju så nojig
  • Anonym (IAm)
    fruthomsen skrev 2016-12-25 12:51:50 följande:

Blir lite frustrerad för jag har haft stark, ilande värk i ljumskar/äggstockar från ett par dagar efter äl som suttit i, lite lättare värk ett par dagar förra helgen men annars har det varit tydlig värk. Så har jag ju aldrig annars. Inte rättvist att kroppen kan luras på det viset, för det är inget jag har inbillat mig. Det har varit sån värk och spänningar att det har varit vissa stunder väldigt obekvämt att ha åtsittande byxor.

Jag har ett test kvar som jag tar imorgon om inte mensen sätter fart under dagen.

Förhoppningen om ett pluss sjönk radikalt igår med de rosa flytningarna, så jag tror inte det är nåt. Är inte så glad påmin kropp nu bara *grr*

Har haft precis samma symptom som du !

Har verkligen känts annorlunda nere i magen, därför blir man så fundersam nu när jag fått brun flytning och värk i magen
  • Rosenknoppen87
    Anonym (IAm) skrev 2016-12-25 23:05:12 följande:

Hur vet man om det är missfall eller mens? Blir ju så nojig

Eftersom jag fått jättesvagt positivt på test så vet jag att jag är gravid, men det är så svagt och har inte segrat på 3 dagar. Så om jag börjar blöda nu så är det ett tidigt missfall :(. Drar och spänner lite i magen så just nu känns det tyvärr som att det pekar mot missfall :(

Hur känns det för dig?
  • Anonym (IAm)
    Rosenknoppen87 skrev 2016-12-25 23:35:04 följande:

Eftersom jag fått jättesvagt positivt på test så vet jag att jag är gravid, men det är så svagt och har inte segrat på 3 dagar. Så om jag börjar blöda nu så är det ett tidigt missfall :(. Drar och spänner lite i magen så just nu känns det tyvärr som att det pekar mot missfall :(

Hur känns det för dig?

Håller tummarna och hoppas att det går vägen ändå!

Jag har inte vågat testa mig än, efter ÄL så har jag haft värk i magen, svullen och ilande känsla vilket fått mig att tro att det kan ha hänt något.. Igår så hade jag värk i undermagen men inget tecken på mens. Idag rosa/brunt och det typ "värmer" i magen, av och till mensvärk men en annorlunda känsla, brukar aldrig värma på detta sätt
  • Lillaräkan1919

Hej alla med BIM 23-25 dec!
    Jag är helt ny här och den 1a november bestämde jag och min sambo oss för att försöka få en liten för första gången. Hade hormonspiral och första försöket misslyckades totalt då jag inte hade koll på ÄL eller mens. Hade BIM igår 25e och testade mig i torsdags som visade neg. Var gråtfärdig men kunde inte tro att det misslyckats igen... Igår kom aldrig mensen och vid lunchtid igår visades ett svagt plus som blev allt starkare, jag var och är i chock! Idag tog jag ett CB-digital som visade Gravid, lyckan är oändlig!

Jag har bara haft en känsla.. och den stämde! Så ge inte upp, testa igen och igen <3 

• fruthomsen

Tidigare imorse satte mensen igång, så nu flyttar jag till januari tråden.

Vi försöker se det positivt med att jag åtminstone kan dricka champagne på nyår :)

Sen ska jag köra med äl stickor.

Lycka till ni som ev är kvar där nån mens ännu inte dykt upp!

• larssonc

Får ge upp hoppet på ett plus denna månad. Testade idag på bim +2 (äl +14 enligt FF och äl +13 enligt NC), har fortsatt hög temp men testade tokblankt.. kroppen är fantastiskt duktig på att luras...

• Lils

Fick min mens på julafton.. Blev så besviken! :( hade varit så kul om jag hade plussat. Sambon hade blivit så himla glad då. Men men. Bara till att försöka igen.

Grattis till er som plussat under helgen! :D

• fruthomsen
    Lils skrev 2016-12-26 09:35:52 följande:

Fick min mens på julafton.. Blev så besviken! :( hade varit så kul om jag hade plussat. Sambon hade blivit så himla glad då. Men men. Bara till att försöka igen.

Grattis till er som plussat under helgen! :D

Själv är jag besviken på att min kropp var duktig på att luras så. Kommer inte analysera eller tänka på symtomen man tänkas kan få nu inför nästa försök.

Våran tur kommer ska du se :)
  • DearFox

Jag hade BIM den 23:de men har fortfarande inte fått mens :/ tod ett gravtest den 24:de tidigt på morgonen men inget plus.. Undrar hur länge mensen är borta eller kan man va gravid ändå tro?

Svar på tråden Vi med BIM 23-25 dec!