BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Tack! Ja jag önskar mig lite smärta nu haha! Haft sånt våldsamt tryck neråt också. Men det är väl iaf ett tecken att nåt händer. 6 dagar kvar till bf så ska väl egentligen inte gnälla. :D
Ja inga snitt ....funkade bra alla 3 ... så lite lugnande ord kom du med även om det inte är helt säkert. Funkar iaf att ändra mina tankar :)
Tack alla! Vi är inne nu.. hörde att igår hade dom skickat hem massor med igångsättningar. Hon sa att det var lugnare nu. Men det för ändras timme efter timme. Sitter med ctg remsa 30min. Så vet faktiskt ingenting. Bebisen sparkar lite väl mkt nu. Puls uppe i 180 lol. Han är van med gott utrymme. :)
Uppdaterar senare. Rätt tråkigt just nu. :)
Tack alla! Vi är inne nu.. hörde att igår hade dom skickat hem massor med igångsättningar. Hon sa att det var lugnare nu. Men det för ändras timme efter timme. Sitter med ctg remsa 30min. Så vet faktiskt ingenting. Bebisen sparkar lite väl mkt nu. Puls uppe i 180 lol. Han är van med gott utrymme. :)
Jag är startad ...hinnorna tagna... dropp... lite saft och nyponsoppa för diabetesen sjönk lite. Mkt att ha koll på ...elektroden satt inte på huvet så det är ctg....frös å skaka lite när det rann vatten ...nu mår jag bättre. Bett om epiduralen. Det kommer strax :)
Nu bara en väntan :) från 11.15 nånting
Tjihoo! Lycka till!
Jag är startad ...hinnorna tagna... dropp... lite saft och nyponsoppa för diabetesen sjönk lite. Mkt att ha koll på ...elektroden satt inte på huvet så det är ctg....frös å skaka lite när det rann vatten ...nu mår jag bättre. Bett om epiduralen. Det kommer strax :)
Kl 22 igår började jag få regelbundna sammandragningar som kändes som mensvärk. Det har hållt i sig hela natten men nu återstår endast lite molvärk plus att jag är helt slut så klart. Grr.