• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Leeandra
    Malimari skrev 2017-07-20 07:31:28 följande:

Tack! Ja jag önskar mig lite smärta nu haha! Haft sånt våldsamt tryck neråt också. Men det är väl iaf ett tecken att nåt händer. 6 dagar kvar till bf så ska väl egentligen inte gnälla. :D

Men även om det avtog nu känns det ju helt klart något som är på gång. Dagarna kan sega sig fram i slutet men rätt vad det är så är ju bebisen här, och då undrar man hur det kunde gå så fort .
  • Leeandra
    Summerchild skrev 2017-07-19 17:40:39 följande:

Ja inga snitt ....funkade bra alla 3 ... så lite lugnande ord kom du med även om det inte är helt säkert. Funkar iaf att ändra mina tankar :)

Lycka till idag! Hoppas du har din bebis i famnen snart!
  • Summerchild

Tack alla! Vi är inne nu.. hörde att igår hade dom skickat hem massor med igångsättningar. Hon sa att det var lugnare nu. Men det för ändras timme efter timme. Sitter med ctg remsa 30min. Så vet faktiskt ingenting. Bebisen sparkar lite väl mkt nu. Puls uppe i 180 lol. Han är van med gott utrymme. :)

Uppdaterar senare. Rätt tråkigt just nu. :)

• Vet hur det känns
    Summerchild skrev 2017-07-20 09:17:46 följande:

Tack alla! Vi är inne nu.. hörde att igår hade dom skickat hem massor med igångsättningar. Hon sa att det var lugnare nu. Men det för ändras timme efter timme. Sitter med ctg remsa 30min. Så vet faktiskt ingenting. Bebisen sparkar lite väl mkt nu. Puls uppe i 180 lol. Han är van med gott utrymme. :)

Vet hur det känns.. låg på den där hårda britsen i mer än 1 timme. Min bebis hade också höga hjärtljud men det sa bm var för att han var vaken och sprakades. Fick träffa en manlig läkare, rätt ung men det gick bra. Hade en.bm som hette pävi :) hoppas allt går bra nu!!! Skönt att höra att trycket var mindre på förlossningen. Igår var det så fullt att vi inte ens kunde parkera vid förlossningen.

Snart är bebis här!!! Kramar
  • LeyasMamma
    Summerchild skrev 2017-07-20 09:17:46 följande:

Hoppas dom startar dig idag nu så du får ut din lilla guldklimp :)
  • Summerchild

Jag är startad ...hinnorna tagna... dropp... lite saft och nyponsoppa för diabetesen sjönk lite. Mkt att ha koll på ...elektroden satt inte på huvet så det är ctg....frös å skaka lite när det rann vatten ...nu mår jag bättre. Bett om epiduralen. Det kommer strax :)

Nu bara en väntan :) från 11.15 nånting

• Vet hur det känns
    Summerchild skrev 2017-07-20 11:34:24 följande:

Jag är startad ...hinnorna tagna... dropp... lite saft och nyponsoppa för diabetesen sjönk lite. Mkt att ha koll på ...elektroden satt inte på huvet så det är ctg....frös å skaka lite när det rann vatten ...nu mår jag bättre. Bett om epiduralen. Det kommer strax :)

Wiieeee så roligt!!! Lycka till nu!!! Spännande!! Var din livmodertapp mogen? Eller gick det bra att starta enda?
  • Treansresa
    Summerchild skrev 2017-07-20 11:34:24 följande:

Lycka till idag:)
  • Bimbim79
    Malimari skrev 2017-07-20 07:26:26 följande:

Kl 22 igår började jag få regelbundna sammandragningar som kändes som mensvärk. Det har hållt i sig hela natten men nu återstår endast lite molvärk plus att jag är helt slut så klart. Grr.

Surt samma som jag för en vecka sen! :( man blir ju helt färdig och besviken. Fick sov dos då sen har det varit lugnt bara molvärk på kvällarna.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny