• S a n n a

Bf september följas åt? Sthlm

Hej

Alltid kul att prata med andra i samma sits

Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt

• Svar på tråden Bf september följas åt? Sthlm
  • Anonym91a

BF SEP-2017 här med! Spännande:)

• Milkamil

Hej! Hade min sista mens i November, gjort 3 Clearblue tester men fått ett negativt svar, har dock massa symptomer, som får mig att misstänka graviditet, trött hela tiden, en otroligt jobbig halabränna,illamående och ingen mens.. skulle fått den för 3-4 dagar sen.

Någon mer som varit med om något sådant?

Skall testa med ett nytt test imorgon men det är så jobbigt och vänta! Hade ett mf i Oktober i vecka 6 och vi längtar så efter en liten. Blir vårt första.

• bamboobaby

Hänger på här! BF 3-4 september och stockholmare :)

Är det era första barn eller har ni fler små? Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn :)

• Mamma91a

Kan vi inte skaffa någon HEMLIG Facebook-grupp för bara oss med bf september som bor i Sthlm ?:)

• bamboobaby
    Milkamil skrev 2016-12-31 11:48:05 följande:

Hej! Hade min sista mens i November, gjort 3 Clearblue tester men fått ett negativt svar, har dock massa symptomer, som får mig att misstänka graviditet, trött hela tiden, en otroligt jobbig halabränna,illamående och ingen mens.. skulle fått den för 3-4 dagar sen.

Någon mer som varit med om något sådant?

Skall testa med ett nytt test imorgon men det är så jobbigt och vänta! Hade ett mf i Oktober i vecka 6 och vi längtar så efter en liten. Blir vårt första.

Har du testat igen?
  • bamboobaby
    Mamma91a skrev 2017-01-01 17:33:42 följande:

Kan vi inte skaffa någon HEMLIG Facebook-grupp för bara oss med bf september som bor i Sthlm ?:)

Har absolut inget emot en FB-tråd men jag vill vara anonym ett bra tag till så jag hoppar i så fall på det senare :) Men ni kan väl stanna här med? Blir så tomt i trådarna för oss anonyma :(
  • Mamma91a
    bamboobaby skrev 2017-01-01 21:56:59 följande:
    Har absolut inget emot en FB-tråd men jag vill vara anonym ett bra tag till så jag hoppar i så fall på det senare :) Men ni kan väl stanna här med? Blir så tomt i trådarna för oss anonyma :(
    Förstår :) absolut om det blir en så kan du:) stannar gärna här ändå :)
  • Mamma91a

tiden går så långsamt, vill ha v 12. är bara i 4+3. denna period är den mest jobbiga, man oroar sig hela tiden om missfall och man undrar om det verkligen är något i magen :)

• Widdy

Hoppar på även denna tråd. beräknad 7/9 :) ja man e minst sagt nervös för att det inte ska gå bra, känns lite för bra för att vara sant! 

Svar på tråden Bf september följas åt? Sthlm