Bf september följas åt? Sthlm
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
BF SEP-2017 här med! Spännande:)
Hej! Hade min sista mens i November, gjort 3 Clearblue tester men fått ett negativt svar, har dock massa symptomer, som får mig att misstänka graviditet, trött hela tiden, en otroligt jobbig halabränna,illamående och ingen mens.. skulle fått den för 3-4 dagar sen.
Någon mer som varit med om något sådant?
Skall testa med ett nytt test imorgon men det är så jobbigt och vänta! Hade ett mf i Oktober i vecka 6 och vi längtar så efter en liten. Blir vårt första.
Hänger på här! BF 3-4 september och stockholmare :)
Är det era första barn eller har ni fler små? Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn :)
Bf 7 september, plussade 29:) bor i Sthlm
Kan vi inte skaffa någon HEMLIG Facebook-grupp för bara oss med bf september som bor i Sthlm ?:)
Hej! Hade min sista mens i November, gjort 3 Clearblue tester men fått ett negativt svar, har dock massa symptomer, som får mig att misstänka graviditet, trött hela tiden, en otroligt jobbig halabränna,illamående och ingen mens.. skulle fått den för 3-4 dagar sen.
Någon mer som varit med om något sådant?
Skall testa med ett nytt test imorgon men det är så jobbigt och vänta! Hade ett mf i Oktober i vecka 6 och vi längtar så efter en liten. Blir vårt första.
Kan vi inte skaffa någon HEMLIG Facebook-grupp för bara oss med bf september som bor i Sthlm ?:)
tiden går så långsamt, vill ha v 12. är bara i 4+3. denna period är den mest jobbiga, man oroar sig hela tiden om missfall och man undrar om det verkligen är något i magen :)
Hoppar på även denna tråd. beräknad 7/9 :) ja man e minst sagt nervös för att det inte ska gå bra, känns lite för bra för att vara sant!