• S a n n a

Bf september följas åt? Sthlm

Hej

Alltid kul att prata med andra i samma sits

Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt

• Svar på tråden Bf september följas åt? Sthlm
  • bamboobaby
    Mediamamman skrev 2017-01-04 18:20:23 följande:
    Jaha vad roligt! ???? vad heter du där?
    Ja jag tror också det kan va lite bra att det får sjunka in. Jag är mer för att behålla men vill att vi ska vara överens!
    Jag är superhemlig än med den här 3:an men lovar att outa mig om allt går bra. Hoppas det är ok :)

Säger han tvärt nej till en till eller är det bara tidpunkten som känns fel?
    En tröst för honom är att det sällan blir så som man oroat sig för :)
  • Mediamamman
    bamboobaby skrev 2017-01-04 20:28:25 följande:
    Jag är superhemlig än med den här 3:an men lovar att outa mig om allt går bra. Hoppas det är ok :)

Säger han tvärt nej till en till eller är det bara tidpunkten som känns fel?
    En tröst för honom är att det sällan blir så som man oroat sig för :)
    Haha okej jag får vänta på att veta vem du är ????
    Han känner sig ganska säker på att han inte vill ha en till för han är nöjd med de två vi har o tycker de blir svårt med att alla ska få uppmärksamhet osv. Men han sa igår att han inte kan tvinga mig. Men jag känner inte att jag kan tvinga honom heller!
  • bamboobaby
    Mediamamman skrev 2017-01-05 11:15:06 följande:
    Haha okej jag får vänta på att veta vem du är ????
    Han känner sig ganska säker på att han inte vill ha en till för han är nöjd med de två vi har o tycker de blir svårt med att alla ska få uppmärksamhet osv. Men han sa igår att han inte kan tvinga mig. Men jag känner inte att jag kan tvinga honom heller!
    Du kommer bli besviken jag är ingen insta hit direkt hahaha :)

Hoppas så ni kommer hitta ett gemensamt beslut. Så mycket starka känslor med i bilden. I vår släkt har man aldrig ångrat de barn som blev till under skakiga omständigheter utan bara sörjt de barn man aldrig fick.
  • Louisekoping

Hej alla! Hoppar gärna på tråden jag också, gärna i Facebook gruppen också om den är
    Hemlig jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)

• bamboobaby
    Louisekoping skrev 2017-01-06 19:37:45 följande:

Hej alla! Hoppar gärna på tråden jag också, gärna i Facebook gruppen också om den är
    Hemlig jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)

Hej och välkommen! Då borde vi ha samma BF dvs 4/9 eller?
    Jag är också så rädd för MF. Drömmer till och med mardrömmar om det :(

Vilka symtom känner du av?
  • Louisekoping

Vad roligt! Ja det måste vi väl vara? Har inte hel koll på förväntad BF men det lär vi märka sen vid inskrivningen jag har ömma bröst, och mår lite illa. Mitt humör är inte så roligt, upp och ned verkligen. Annorlunda den här gången från när jag var gravid med mitt första barn, hade mensvärk precis som vanligt men den försvann någon dag efter bim. Nu bara molvärk till och från. Men det är olidligt de första veckorna, illamåendet fick jag i vecka 8 sist så får se om det blir så den här gången också..:P

• bamboobaby
    Louisekoping skrev 2017-01-06 22:31:40 följande:

Vad roligt! Ja det måste vi väl vara? Har inte hel koll på förväntad BF men det lär vi märka sen vid inskrivningen jag har ömma bröst, och mår lite illa. Mitt humör är inte så roligt, upp och ned verkligen. Annorlunda den här gången från när jag var gravid med mitt första barn, hade mensvärk precis som vanligt men den försvann någon dag efter bim. Nu bara molvärk till och från. Men det är olidligt de första veckorna, illamåendet fick jag i vecka 8 sist så får se om det blir så den här gången också..:P

Jag har stenkoll på dagarna här. Tar en v i taget och då vill jag veta när nästa börjar haha :D
    Skönt då har vi rätt lika symtom nu. Skönt att kolla av även om det verkligen kan vara totalt olika.
    Med mitt första barn kände jag molvärk, lätt illamående och jätte jätte ömma bröst. Med mitt andra kände jag mer som nu i början dvs molvärk, ömma bröst, lite tröttare och något häftigare i humöret. Illamåendet kom någon gång efter 7 fulla veckor och då mådde jag mer illa än första gången.
    Undrar om jag får uppleva resten den här gången?! Vågar inte tro på det här alla.

Hur gammal är din förstfödda?
  • Mediamamman

Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.

• bamboobaby
    Mediamamman skrev 2017-01-08 10:39:43 följande:

Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.

Underbart! Hade gärna känt av mer illamående men får nöja mig med att vara en helt slut Dolly Parton tills det drar igång.
  • Mamma91a
    Louisekoping skrev 2017-01-06 19:37:45 följande:

Skriv din e-post som är kopplad till fb i ett meddelande så lägger jag till dig :)
Svar på tråden Bf september följas åt? Sthlm