Bf september följas åt? Sthlm
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
Hej alla! Hoppar gärna på tråden jag också, gärna i Facebook gruppen också om den är
Hemlig
jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)
Hej alla! Hoppar gärna på tråden jag också, gärna i Facebook gruppen också om den är
Hemlig jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)
Vad roligt! Ja det måste vi väl vara? Har inte hel koll på förväntad BF men det lär vi märka sen vid inskrivningen
jag har ömma bröst, och mår lite illa. Mitt humör är inte så roligt, upp och ned verkligen. Annorlunda den här gången från när jag var gravid med mitt första barn, hade mensvärk precis som vanligt men den försvann någon dag efter bim. Nu bara molvärk till och från. Men det är olidligt de första veckorna, illamåendet fick jag i vecka 8 sist så får se om det blir så den här gången också..:P
Vad roligt! Ja det måste vi väl vara? Har inte hel koll på förväntad BF men det lär vi märka sen vid inskrivningen jag har ömma bröst, och mår lite illa. Mitt humör är inte så roligt, upp och ned verkligen. Annorlunda den här gången från när jag var gravid med mitt första barn, hade mensvärk precis som vanligt men den försvann någon dag efter bim. Nu bara molvärk till och från. Men det är olidligt de första veckorna, illamåendet fick jag i vecka 8 sist så får se om det blir så den här gången också..:P
Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.
Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.
Hemlig jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)