• frökenmissy

    Berätta om ett ligg

    Berätta om ett ligg du framför allt kommer ihåg. 

    Vem var det mer? 
    Varför kommer du ihåg just det ligget?
    Var det länge sedan?
    Vad hände sedan? 

    Ni fattar grejen. 

  • Svar på tråden Berätta om ett ligg
  • Anonym (Snälla Frun)

    Egentligen inte ett ligg utan en kväll. 
    Ett par vi känner bjöd in oss till en hotellfest i en svit med 5 par och 1 singelkille. 
    När vi kom dit satt vi och pratade lite innan värdinnan gav alla en varsin ögonbindel. Vi tjejer fick gå in i sovrummet och vänta.
    Sedan blev vi inledda till stora rummet och ställd framför någon med instruktion att vi skulle känna oss fram.
    Jag kände en naken kopp med bara kalsonger, jag smekte och kände hur kuken växte, jag satte mig på knä och började suga. sen helt plötsligt var det dags att flytta sig. Samma visa som med den första.
    När vi gjort ett antal förflyttningar sade värdinnan att vi fick ta av oss ögonbindeln om vi ville men jag behöll min på. 
    Jag satt kvar på knä och kände hur någon hjälpte mig upp och ledde mig till en fåtölj. Jag fick stå på knä i fåtöljen och kände hur någon lyfte min klänning över rumpan. Någon fingrade mig mest för att känna hur våt jag var innan han trängde in i mig. Plötsligt var det något mot mina läppar och jag gapade och fick en kuk i munnen. Ingen av dom kände jag igen som min man.
    De bytte plats och plötsligt stönade han jag sög och han kom i munnen och ansiktet, den andre var nära att komma och kom till mitt ansikte och jag fick sprut 2. Jag stod kvar ett tag och sen tog jag av mig ögonbindeln.
    I sovrummet var 5-6 personer och min man var en av dom i full färd med att knulla en kvinna. Resten av kvällen fortsatte i samma spår men inledningen glömmer jag aldrig.
    Fick senare höra av värdinnan att jag var den enda som sög någon under inledningsleken. 

  • Anonym (Ett skönt ligg)

    Jag kommer ihåg när jag för många år sen var i Finland med min dåvarande flickvän. Hon var ung. Vi var där på sommaren och hade bestämt oss för att gå och basta så det gjorde vi. Väl inne i bastun tog vi av oss och virade handdukar om oss. Vi satte oss ner på laven och jag hällde på vatten och bastun började bli varm. Vi såg på varandra och kysstes. Våra kyssar blev intensivare och jag började smeka hennes bröst utanpå handduken. Hon lät den falla till marken och jag smekte nu hennes små bröst. Jag nöp i bröstvårtorna samtidigt som vi kysstes och hon smekte mig utanpå handduken. 

    Jag drog undan den och visade mitt stånd. Hon såg på mig och greppade sen tag om min kuk och började runka mig. Jag smekte mig ner mellan hennes ben. Hon hade inget hår där nere, vilket jag tyckte om. Jag började smeka hennes redan våta fitta medan hon runkade mig.

    Vi fortsatte att kyssas och jag tryckte in ett finger i henne och började pulla henne. Vi satt så en stund, sen reste hon på sig och satte sig grensle över mig. Hon stönade högt när hon kände mig i sig. Hon var så trång! Hon svankade, sen började hon rida mig. Jag kysste hennes bröst och hjälpte henne att rida.

    Hon red mig en stund, sen stönade hon att hon var på väg att komma. Hon red mig hårdare och snabbare tills hon kom i en kraftig orgasm. Hon fortsatte att rida mig. Hon vile att jag också skulle komma, vilket jag gjorde efter en stund.

    Det var så skönt!

  • Anonym (Sexualdebuten)

    Blev påsatt i baksätet på en Volvo 740 när jag var 16.

  • Litenmenhård

    Jag blir i alla fall lite upphetsad av att läsa det ni skriver. Får man bli det?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Ett skönt ligg)

    Jag kan berätta om första gången jag hade sex med en kille.

    Vi var hemma hos honom. Han var 15. Jag var 16. Vi satt på hans säng och spelade tv-spel när han tittar på mig och frågar om vi ska kyssas. Jag blev helt ställd. Jag visste inte vad jag skulle säga, men jag sa visst. Vi kysstes och jag blev förvånad att jag tyckte om det. Jag hade inte sett på honom på det sättet innan. Vi kysses mer intensivt och han frågade om jag ville se hans kuk. Det ville jag.

    Han drog ner byxorna och visade sitt stånd. Det var en fin kuk, tyckte jag och stor. Mycket större än min. Han tog min hand och förde den till sin kuk. Jag runkade honom sakta. Han frågade om jag ville visa min. Jag var först tveksam för den är inte stor, men till slut drog jag ner byxorna och visade mitt stånd. Han sa att jag hade en fin liten kuk.

    Han tog sin hand och greppade om den och började runka mig. Vi kysstes och satt och runkade varandra en stund, sen la han sig i sängen. Jag la mig bredvid honom och vi fortsatte att kyssas. Jag smekte ner handen till hans kuk och runkade honom igen, sen sa han att jag skulle lägga mig ovanpå honom, vilket jag gjorde.

    Han tog min kuk i sin min och jag tog hans i min och vi sög varandra.

    Jag hade aldrig smakat kuk förut,, men jag tyckte om det. Vi sög varandra en stund tills jag kom. Jag sprutade i hans mun. Jag fortsatte att suga honom och till slut kom han i min mun.

    Vi hade mycket sex efter det.

  • Anonym (Marius)

    Jag var 25 och hade i yngre år blivit påsatt några ggr. Eftersom jag var rädd för bögstämpeln valde jag alltid att åka till andra städer när jag skulle träffa någon kille.

    Vid det här tillfället var det en kille i samma stad som mig som hörde av sig och han var uppenbarligen intresserad av att nyttja min rumpa. Jag förklarade min oro över att känna igen honom på stan senare och hur obekväm jag var med det. Då föreslog han att vi skulle leka blindbock.

    -Vad är det? Undrade jag.

    Det skulle gå till så att jag skulle klä av mig naken, ta på mig en ögonbindel och ställa mig på alla fyra och lämna dörren olåst.

    Ung och kåt som jag var nappade jag på idén.

    För att försöka imponera på den tillsynes betydligt mer erfarne besökare installerade jag en rejäl plugg i metall i väntan på hans ankomst.

    Han dök upp på utsatt tid, jag stod redo i hallen. När jag hörde dörren låsas drog jag ur min plugg och bad honom ta för sig.

    Han lät sig inte vänta utan drog skyndsamt av sig byxorna och jag kände genast hans redan hårda kuk mot min öppning. Han var rejält kåt för han sprutaden redan efter fem minuter. Han klädde sig och gick och lämnade mig med en rejäl sats rinnandes längs låren.

    Det var första gången jag lekte blindbock, men jag har fått många återfall.

  • Anonym (Ett skönt ligg)
    Anonym (Marius) skrev 2021-02-15 15:52:52 följande:

    Jag var 25 och hade i yngre år blivit påsatt några ggr. Eftersom jag var rädd för bögstämpeln valde jag alltid att åka till andra städer när jag skulle träffa någon kille.

    Vid det här tillfället var det en kille i samma stad som mig som hörde av sig och han var uppenbarligen intresserad av att nyttja min rumpa. Jag förklarade min oro över att känna igen honom på stan senare och hur obekväm jag var med det. Då föreslog han att vi skulle leka blindbock.

    -Vad är det? Undrade jag.

    Det skulle gå till så att jag skulle klä av mig naken, ta på mig en ögonbindel och ställa mig på alla fyra och lämna dörren olåst.

    Ung och kåt som jag var nappade jag på idén.

    För att försöka imponera på den tillsynes betydligt mer erfarne besökare installerade jag en rejäl plugg i metall i väntan på hans ankomst.

    Han dök upp på utsatt tid, jag stod redo i hallen. När jag hörde dörren låsas drog jag ur min plugg och bad honom ta för sig.

    Han lät sig inte vänta utan drog skyndsamt av sig byxorna och jag kände genast hans redan hårda kuk mot min öppning. Han var rejält kåt för han sprutaden redan efter fem minuter. Han klädde sig och gick och lämnade mig med en rejäl sats rinnandes längs låren.

    Det var första gången jag lekte blindbock, men jag har fått många återfall.


    Mm, det låter underbart! .
  • Anonym (Marius)
    Anonym (Ett skönt ligg) skrev 2021-02-15 16:13:34 följande:

    Mm, det låter underbart! .


    Det var det. Jag har insett det praktiska i anonymträffar nu, så det blir oftast någon sådan variant.
  • Anonym (Ett skönt ligg)
    Anonym (Marius) skrev 2021-02-15 16:22:49 följande:
    Det var det. Jag har insett det praktiska i anonymträffar nu, så det blir oftast någon sådan variant.
    Det låter bra. .
  • Anonym (Fm)

    Jag förförde min lärare på gymnasiet. Det var bara några veckor innan studenten, så jag var myndig. Jag låg på gränsen mellan två betyg och för att få det högre betyget behövde jag komplettera med ett muntligt prov. Vi var några stycken som skulle göra detta, men jag blev sjuk på provdagen. Med fullspäckat schema för både lärare och elever sådär strax före avslutningen var det svårt att hitta en ersättningstid och jag riskerade att gå miste om tillfället. Men han lyckades hitta en tid som egentligen var utanför skoltid och jag tog tacksamt emot det. Då fanns inga tankar på sex, kan tilläggas. Min lärare var i 40-årsåldern och såg bra ut, men inget jag brydde mig om.

    Vid provtillfället satt vi på hans arbetsrum, mitt emot varandra på varsin stol och jag klarade provet och fick mitt högre betyg. Jag tackade, reste mig och gick mot dörren, men fan flög i mig och istället för att gå ut så låste jag dörren istället och gick tillbaka. Innan han hann reagera satte jag mig gränsle över honom och gav honom en kyss. Han reagerade direkt och sköt bort mig och sa typ "nejmen vad gör du?" varpå jag lutade mig fram, viskade "ingen behöver få veta" och nafsade honom i örat. Han stönade till och skulle återigen skjuta bort mig, men jag tog tag i hans hand och lät honom märka att jag inte hade några trosor under kjolen. (det var i mitten på maj och riktigt försommarvarmt) Han mumlade "det här är fel..." samtidigt som han lät två fingrar glida in i mig. Han smekte mig medan vi kysstes och när jag sedan knäppte upp hans jeans gjorde han inga försök att hindra mig. Jag tog fram hans kuk och red honom tills jag kom. Det gjorde honom så kåt att han också kom, kort efter.

    Efteråt gick jag in på en toalett som fanns bredvid rummet för att tvätta bort hans sats som börjat rinna ut och när jag kom ut igen hade han typ panik och sa att det han gjort var fel, han var min lärare och kunde få sparken osv. Jag skrattade och sa att ingen kommer få veta och snart tar jag studenten. Men han tog det rätt hårt för han sjukskrev sig sen och jag såg inte honom på skolan mer innan jag slutade. Men sen sprang jag på honom på en mindre festival som var i min hemstad den sommaren och då ville han prata och be om ursäkt. Jag sa att det var jag som knullat honom och att jag inte mådde dåligt över det. Men han sa att som min lärare borde han stoppat mig. Jag sa att nu är du inte min lärare längre. Vill du ha mer? Det ville han tydligen, för kvällen slutade i hans lägenhet där vi knappt hann innanför dörren innan han tog mig mot väggen i hallen. Natten fortsatte i hans säng där vi körde slut på varandra fullständigt. Efter det så träffades vi flera gånger i veckan under resten av sommaren och han hade nog aldrig knullat så mycket som vi gjorde innan dess. När hösten kom flyttade jag till en annan stad 25 mil bort för att plugga på universitetet, så då slutade vi mer eller mindre att ses men han var min första (och hittills bästa!) kk. Fortfarande är det ingen som vet. Inte ens de som var mina bästa vänner på den tiden.

  • Anonym (Äventyrlig)

    Morgonstånd, yey, igår fick han inte upp kuken. Sög en kort stund men kände att han höll på vissna, la mig förväntansfullt på rygg, tänkte att han kanske blir hård igen, några juck med rynkad panna men han blev slak...Gled ur, jag kliver upp och upptäcker att det rinner ur mig, han hade kommit ljudlöst....

    Tack och lov att jag hann se deltavälingen till Melodifestivalen i går så inte helgen var helt bortkastad. 

  • Anonym (Första och bästa)

    Kommer ihåg med min allra första pojkvän. Vet inte vilket ligg det här var i ordningen men allt var så underbart fint och romantiskt. Han var mer nervös än mig vi låg och pussades i hans säng i hans pojkrum. Hånglade riktigt länge och hela jag pirrade av förväntan. Ett plagg i taget försvann medans vi kysstes och fumlade smekte/tafsade på varandra. Han penis var alltid stenhård och han kom ofta innan vi ens hade börjat. I min hand, på sig själv eller i min mun (men jag spottade ut) det flög iväg långt och kunde hamna lite var som helst. Fortsatte bara hångla så var han redo igen. Omgång två tog lite längre tid men inte så mycket. Då kom han fort i mig i vilken ställning vi nu försökte oss på.

    Han sa alltid "Jag älskar dig *mitt namn*" jag sa jag älskar dig också. Fick väl själv orgasm en gång av tio kanske men det gjorde absolut inget för det var helt fantastiskt ändå. Har aldrig känt mig så älskad och trygg med någon som med honom. Han var min pojkvän och min allra bästa vän samtidigt. Vi träffades varenda dag, gick i samma klass. Gick hand i hand till skolan, åt i skolan ihop, spenderade så mycket tid vi bara kunde ihop... sov ofta över hos varandra hade sex på morgonen och kvällen. Mina föräldrar gillade honom (men vet inte om de visste att vi hade sex) hans föräldrar gillade mig. Han älskade mig och jag älskade honom. Han var faktiskt helt perfekt på alla sätt och vis.

    Av någon dum jävla anledning dumpade jag honom, var nyfiken på andra killar (speciellt en riktig skithög) och det var det dummaste jag nånsin gjort...över tio år senare och jag känner mig fortfarande som en idiot. Han är gift och har två små barn och verkar lycklig...jag är olycklig. Tänk hur de vart om jag hade haft en halv hjärna åtminstone? Då hade vi vart gifta idag. Lyckligt gifta.. kanske också haft två barn och jag hade levt ett bra liv istället för vad nu för ursäkt till liv jag lever idag. Nyss dumpat senaste losern, bråk om en tidigares helger med mitt barn som vill träffa sin pappa men en pappa som inte orkar träffa sitt barn varannan helg...hade han min första kärlek betett sig så? Knappast. Jävla skit alltså. 

  • Sam Ståhl

    Senaste ligget. Med min fru sedan jättemånga år.

    Hon var kåt och ville passa på när båda barnen var på träning samtidigt. Vi satt/ halvlåg i soffan när hon började åma sig och visade att hon var sugen. Det händer tyvärr sällan numer att hon är kåt så det gäller att ta tillvara tillfället.

    Så snart jag märkte att hon var sugen började jag bli hård vilket hon märkte när hon smekte mig utanpå byxorna. Jag stönade lite extra också så hon skulle förstå att jag gillade att hon gned utanpå brallorna. Efter en lite stund började hon sätta sig gränsle över mig och tog av sig tröjan. Hon gillade att jag hjälpte till med bhn och smekte sen överkroppen och brösten.

    Sen la hon sig ner, hjälpte till att öppna mina byxor och lirkade fram ståndet och smekte och sög en liten stund.

    Jag började ta av henne på underkroppen (tyvärr osexigt klädd i mjukisbyxor och fula trosor) och pillade först lite men ganska snabbt började jag slickadet. Jag visade att jag ville ha 69 vilket hon mest bara gillar när hon är rejält kåt. Eftersom det var ett sånt tillfälle nu gjorde hon gärna det och hon sög emellanåt medan jag slickade ett tag. Sen vände jag mig (trångt i soffan) och trängde in i missionären med henne under mig.

    Så småningom med lite juckande gick det för mig och då upptäckte jag att det var bara några minuter kvar innan jag var tvungen att hämta ena barnet på träningen.

    Ett vardagsligg typ. Men bra att det blir av och jag njöt nog mest av att hon var rejält kåt och gav sig hän till det.

    Blev dessutom lite kåt av att skriva om det.

    / kram Sam

  • Anonym (Marius)

    Jag hade hittat en tre år yngre kille på nätet som påstod att han hade större kuk än medel och jag var sugen på att testa en välutrustad, så vi bestämde träff.
    Vi hade pratat innan om att han skulle vara försiktig och vi var på det klara med att det skulle användas kondom.

    Han dök upp hemma hos mig på kvällen och redan i hallen ville han ha mig på knä för att suga. Kuksugen som jag var hamnade jag genast på knä med öppen mun. Han tog fram sin kuk och trots att den var helt slak insåg jag att det var en kuk av modell XXL. I början gick det bra att suga men ju mer den svällde desto större problem blev det att kunna ta den i munnen. När han blivit helt hård sa han att det var dags att vi letade upp en säng. Jag visade honom vägen till sovrummet och väl på plats sa han åt mig att ta av mig alla kläder och ställa mig på alla fyra. Lydig som jag blir när jag är kåt så gjorde jag som han sa och stod snart redo med putande rumpa. Den försiktighet han utlovat över nätet hade han helt glömt för så fort jag putade med rumpan spottade han mellan mina skinkor och tryckte bestämt in två fingrar i mig. Hans hårda sätt gjorde ont men han visade tydligt att det var så han vill ha det. Fem drag med de två fingrar var vad han tyckte behövdes som uppvärmning, sen var det tydligen dags för hans enorma kuk att göra entré. Lite spott på kuken och sedan kände jag hans ollon mot min öppning. Jag frågade om vi  inte skulle använda kondom, men han bara skrattade åt mig och började trycka in sin kuk. Det gjorde fruktansvärt ont men känslan av att få vara den stora kuken till lags gjorde att jag inte kunde protestera.
    Han tryckte bestämt in kuken till roten och de sista centimetrarna var de som gav mest smärta. När han väl fått in hela kuken började han genast pumpa mig hårt. För varje gång han stötte in i mig kom ett ilning av smärta. Jag började fundera på hur jag skulle göra för att det inte skulle göra så ont, men samtidigt var det så mäktigt skönt att bli så utfylld av hans långa grova kuk att jag inte kunde klaga. Istället hörde jag hur jag började stöna och flåsa.
    Efter bara några minuter insåg jag att det gjorde för ont för att hålla på särskilt länge och jag blev orolig för skador på min relativt oanvända rumpa. Så jag la mig ner på mage och bad honom köra ännu hårdare. När han sedan la sig ovanpå mig och började öka takten sa jag:
    -Snälla! Kan du inte spruta mig i rumpan?!!
    Detta gjorde honom rejält tänd och det tog inte lång stund innan han pumpade mig full med sin varma sås.
    Att få känna sig så fylld är bland det skönaste jag varit med om. Hade det inte varit för smärtan hade jag nog själv fått orgasm flera ggr om.
    Tyvärr har jag aldrig träffat honom igen då han endast var på genomresa.

  • Guldnovan
    Sam Ståhl skrev 2021-03-01 08:26:43 följande:

    Senaste ligget. Med min fru sedan jättemånga år.

    Hon var kåt och ville passa på när båda barnen var på träning samtidigt. Vi satt/ halvlåg i soffan när hon började åma sig och visade att hon var sugen. Det händer tyvärr sällan numer att hon är kåt så det gäller att ta tillvara tillfället.

    Så snart jag märkte att hon var sugen började jag bli hård vilket hon märkte när hon smekte mig utanpå byxorna. Jag stönade lite extra också så hon skulle förstå att jag gillade att hon gned utanpå brallorna. Efter en lite stund började hon sätta sig gränsle över mig och tog av sig tröjan. Hon gillade att jag hjälpte till med bhn och smekte sen överkroppen och brösten.

    Sen la hon sig ner, hjälpte till att öppna mina byxor och lirkade fram ståndet och smekte och sög en liten stund.

    Jag började ta av henne på underkroppen (tyvärr osexigt klädd i mjukisbyxor och fula trosor) och pillade först lite men ganska snabbt började jag slickadet. Jag visade att jag ville ha 69 vilket hon mest bara gillar när hon är rejält kåt. Eftersom det var ett sånt tillfälle nu gjorde hon gärna det och hon sög emellanåt medan jag slickade ett tag. Sen vände jag mig (trångt i soffan) och trängde in i missionären med henne under mig.

    Så småningom med lite juckande gick det för mig och då upptäckte jag att det var bara några minuter kvar innan jag var tvungen att hämta ena barnet på träningen.

    Ett vardagsligg typ. Men bra att det blir av och jag njöt nog mest av att hon var rejält kåt och gav sig hän till det.

    Blev dessutom lite kåt av att skriva om det.

    / kram Sam


    Faktiskt, helt underbart att läsa...
  • Anonym (Bert)

    Vi runt 60 när hustrun fick cancer i livmoderhalsen, blev strålad och fick "brännskador" som gjorde att vi inte kunde ha omslutande sex på över ett år. Jag saknade det enormt, hon saknade det också. Vi hade smeksex och olika varianter, och hon "tränade" med en plaststav från landstinget. 

    Till slut, ganska nyligen, kunde jag lägga mig i skedställning bakom henne, och hon tog fram en tub glidmedel som hon smörjde in mig och sig själv med. Jag juckade i hennes hand, smekte hennes klitta med mitt ollon, och så gled jag in en liten bit i henne, och sen lite till.

    Otrolig känsla att äntligen får komma in i henne, och samtidigt gripa om hennes stora, sköna bröst, kyssa hennes rygg och nacke. Känna... känna...

  • Anonym (Sexualdebuten)

    Minns ett annat "ligg". Skulle sälja min bil för 5000, men köparen ville bara betala 4000.

    Efter att vi dividerat länge, länge föreslog han att jag får 5 papp om han får ligga med mig två gånger.

    Blev affär.

Svar på tråden Berätta om ett ligg