Mjölk skrev 2017-01-04 18:28:15 följande:
Ja, alltså själva ägglossningen sker 1-2 dygn efter LH-toppen. Så om du kunde känna det du gjorde så var det nog äl då! Håller tummarna för det. ????????????
Ja, det är nog nidblödning, det var liksom sparsamt o inte något som höll i sig men flytningarna luktar lite annorlunda än de brukar nu, liksom sötare. ???? Jag hoppas på att det är ett gott tecken! Vill ju inte förvänta mig för mycket heller eftersom jag bara hann göra en insemination men en vet ju aldrig. ????
Jag blev gravid direkt sist men vet ju inte om det är lika lätt nu. Hoppas du blir gravid snart. Som sagt kolla gärna upp dig lite ang värden o liknande o ul.
Kraaaam
Ja hela dagen idag har jag inte känt av någon värk så jag hoppas, hoppas att det var ÄL....Tempen låg som lägst igår på 36.52 och idag som högst på 36.82 så det indikerar ju på att ÄL är över om det blev något. Nu hoppas jag bara att tempen håller i sig de närmaste tre dagarna, gör den det då kan jag känna mig ganska säker på att ja i varje fall haft ÄL, sen om det hjälper återstår att se. Hade så jäkla ont igår att det kändes som om jag skulle ägglossa en pingisboll men det kan jag stå ut med bara det ger resultat :) Brukar känna av vad jag tror har varit ÄL tidigare också men minns inte om det gjorde ondare när jag var yngre, men jag vet att så ont som jag hade igår har det aldrig gjort.
Minns att mina flytningar udner gravidteterna luktade annorlunda men om de luktade sött minns jag inte :) Kommer också ihåg att jag fick ganska rikligt med flytningar men om det var i början av graviditeten eller om det kom senare har jag inte alls koll på nu. De gånger jag varit gravid tidigare har jag knappt haft något symptom alls i början av graviditeten, nu har jag haft mer, utan att vara gravid så jag litar inte alls på mig själv med vad det gäller symptombiten längre 
Håller tummarna för dig och att min temp håller sig uppe denna gången så det kanske, kanske kan bli ett plus denna månad :)