Mjölk skrev 2017-01-07 02:53:11 följande:
Ja förmodligen är det så. Pergotime har ju också en hel del biverkningar. Kolla upp! Bla illamående o molvärk.
Ja, det är spännande. Vi bygger ut nu så snart har vi större labb. ????
Jo jag har förstått att man kan få en hel del biverkningar när man tar pergotime. Problemet är att jag har bara läst att man kan få biverkningar när man går under behandling....Räknar man behandling hela cykeln som man tar pergotime, eller är det bara när man äter tabletterna?
När jag åt tabletterna kände jag inget de första dagarna men dag 4 började jag få en del molvärk men inget mer. Dagen före ÄL fick jag väldigt ömma bröst, vid ÄL fick jag ÄL värk från helvetet, dagen efter ÄL tillkom illamående och illamåendet har fortsatt av och till sen dess, likaså molvärken. Idag först verkar det som om molvärken har ersatts av en mer kramande känsla i livmodern, däremot blev jag väldigt trött igår och det har fortsatt idag och så fryser jag. Tror allt beror på pergotime för jag är ju bara på ÄL + 6 idag. I varje fall är jag säker på att det jag kände direkt efter ÄL berodde på pergon, tröttheten och att jag fryser kanske kan vara ett tidigt gravsymptom, hoppas det i varje fall :)
Hur går det för dig, några känningar? När ska du testa igen? Jag tycker tiden går sjukt långsamt nu och vill helst sova och inte vakna förrän testdagen