• Anonym (Namn)

    Fulaste namnet någon du träffat/känner heter

    Själv träffade jag på en Rozita. Uäk.

  • Svar på tråden Fulaste namnet någon du träffat/känner heter
  • Anonym (Conny)

    Jag har hört om någon som hette Robert, men ville själv byta till Kukbert. Han fick inte byta av vilka det nu är som bestämmer detta. Så det kanske inte räknas, men Kukbert hade kunnat toppa listan.

  • nevermind
    Anonym (Conny) skrev 2017-01-19 21:03:41 följande:
    Pixie fungerar utmärkt om hon skulle bli strippa eller porraktris, annars är det jäkligt fult.

    Mitt eget namn är även det jävligt fult, det låter som att jag är en knarklangare år 1982, men jag är van vid det. Jag jobbar på en industri, men hade jag jobbat på bank hade jag allvarligt övervägt att byta:D

    Det fulaste jag vet är en bekant från usa som älskar serien "friends". Hon har döpt sina döttrar till Rachel och Phoebe. Hade hon fått en till hade hon fått heta Monica. Namnen i sig är inte fula, men att döpa efter en tv-serie är jäkligt tacky. 
    HAHAHA, Conny alltså?! Passar industri i alla fall. Själv heter jag Linda, så förbannat tråkigt.
  • nevermind

    En bekants son heter Milo. *urk*

    Sen har vi Molli och Harri. Båda namnen är fina och Mollis stavningen kan jag väl tåla, men Harri är för jävla fult både i stavning och uttal. Låter bara korkat. Harry är helt okej annars.

  • Anonym (V)
    Anonym (fina namn) skrev 2017-01-19 20:21:36 följande:

    Är det bara jag som har svårt för namn som är "för" fina? Typ Miranda, Mirabella, Teodora, Melissa, Cornelia, Madelein? Beror förmodligen på klassassociationer, och att de flesta när jag växte upp hade "enkla" och korta namn (Ellen, Moa, Klara, Anna, Elin).


    Jag med, tycker dom låter tacky. (Inte Miranda) Teodora var fint också och Madeleine har jag inget emot men Cornelia tycker jag är fult. Liksom Petronella, Melissa, Chardonnay, Cassandra, Estelle (!) Hu. Tänker inte att dom är för fina utan bara gräsliga.
  • Anonym (V)
    Anonym (why) skrev 2017-01-19 18:49:05 följande:

    Träffade någon som hette Hallelujah, sjukt.

    Nova och novali, Liam, matteo, Cevin, fruktansvärt.

    Vanessa, pamela, låter som porrstjärnor.

    Cassandra var även det jätte fult. Likaså Cataleya, fy fn.

    Athina, melania, why?

    Och alla utländska namn som typ jainabou, sainabou, aissatou, Abdullah, Mehmet, mohamed, mahmood, idris, yusuf, mustafa.....Finns alldeles för många.


    X

    Halleluja ;D !!!!! Å Gud, Vanessa och Pamela, adda till mitt föregående inlägg. Träffade på en tjej i somras som pratade om sin kompis "Ronjalee" vet inte om det stavades så eller som Tommy Lee ;D Det var iallafall han jag tänkte på och det är väl höjden av tackighet :p

    De utländska mannen tyckte jag fick var fina. Gillar dom. Tycker nästan aldrig att människor med namn från andra länder har fula namn. Skulle antagligen inte tycka att Cassandra eller Ronja-Lee var fult heller om dom kom från typ Belgien och Nya Zeeland.
  • Anonym (V)
    Inte fan vet jag skrev 2017-01-19 20:45:20 följande:

    Nova och Liam är fint.


    What? I England. Inte i Sverige.
  • Anonym (V)
    Annaurkburkturk skrev 2017-01-19 18:30:33 följande:

    Anna, har bara träffat på idioter som heter det. Sååå trist namn!


    Ja, Anna och Emma är skittråkigt.
  • Anonym (why)
    Anonym (V) skrev 2017-01-20 08:34:55 följande:

    What? I England. Inte i Sverige.


    Nä ingenstans
  • Anonym (why)
    Anonym (V) skrev 2017-01-20 08:34:09 följande:

    X

    Halleluja ;D !!!!! Å Gud, Vanessa och Pamela, adda till mitt föregående inlägg. Träffade på en tjej i somras som pratade om sin kompis "Ronjalee" vet inte om det stavades så eller som Tommy Lee ;D Det var iallafall han jag tänkte på och det är väl höjden av tackighet :p

    De utländska mannen tyckte jag fick var fina. Gillar dom. Tycker nästan aldrig att människor med namn från andra länder har fula namn. Skulle antagligen inte tycka att Cassandra eller Ronja-Lee var fult heller om dom kom från typ Belgien och Nya Zeeland.


    Ronjalee....asså....Något utav det värsta jag hört. Det finns en kändis som har barn som heter Knaster och Token. Varför???
  • Anonym (V)
    Anonym (why) skrev 2017-01-20 12:34:36 följande:

    Ronjalee....asså....Något utav det värsta jag hört. Det finns en kändis som har barn som heter Knaster och Token. Varför???


    För att kändisar ofta är störda? Haha. Vilket svin. "Hej jag är ny i klassen och heter Token" "Hej mitt namn är Knaster och jag är nyexaminerad psykolog som söker tjänsten som psykolog..."

    Det är som att föräldrar som döper sina barn till Hokus Pokus eller Ronja Lee inte vill att dom ska kunna göra karriär eller bli nåt annat än hemlösa knarkare alt skådespelare :p
Svar på tråden Fulaste namnet någon du träffat/känner heter