• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Mamma Evve
    Missilence skrev 2017-03-04 17:37:01 följande:

Det kan ju va nidis om man inte får en riktig blödning så deppa inte än! Det är många som har småblödningar och är gravida ändå :) Jag är på RD 7 och jag har bara molande värk i magen och hungrig 24/7! Har BIM idag men ingen mens i sikte! Jag känner mig inte så gravid men man måste ju inte ha några symptom :) när hade du TD?

Min TD är på onsdag 8/3. Har molvärk i ryggslutet, och känner mig jättetrött. Brösten spänner lite och känner av lite mensvärk. Kommer rött blod nu men ingen direkt blödning än utan det ser mer ut som att det skvätter.Försöker vara så neutral jag ka tills onsdag men antagligen så har det misslyckats denna gången också :'(
  • Missilence
    Mamma Evve skrev 2017-03-04 18:49:43 följande:

Min TD är på onsdag 8/3. Har molvärk i ryggslutet, och känner mig jättetrött. Brösten spänner lite och känner av lite mensvärk. Kommer rött blod nu men ingen direkt blödning än utan det ser mer ut som att det skvätter.Försöker vara så neutral jag ka tills onsdag men antagligen så har det misslyckats denna gången också :'(

Håller tummarna! Det finns ju som sagt en chans att det är positivt trots blödning :)
  • gammelpysen
    39årvillblimamma skrev 2017-03-05 05:14:02 följande:

det sket sig för oss. Vet inte om vi orkar försöka igen

Neej!!! Så ledsen för er skull! Vet hur det känns... stor kram.
  • Missilence
    39årvillblimamma skrev 2017-03-05 05:14:02 följande:

det sket sig för oss. Vet inte om vi orkar försöka igen

Fy, vad ledsamt :/ kram!
  • Ztella

Bim idag, Rosa på pappret.. Skiter sig här med.. Så jävla irriterande och frustrerande. Hatar min jävla skitkropp :(

• Missilence
    Ztella skrev 2017-03-05 13:13:20 följande:

Bim idag, Rosa på pappret.. Skiter sig här med.. Så jävla irriterande och frustrerande. Hatar min jävla skitkropp :(

Har du testat än? För det är ju vanligt å få en blödning även att man är gravid :)
  • Missilence

Nu är det nog kört här med.. fick blödningar nu på morgonen på BIM+1.... Har två kvar i frysen så vi kan iaf försöka igen om några veckor

• Ztella
    Missilence skrev 2017-03-06 06:49:55 följande:

Nu är det nog kört här med.. fick blödningar nu på morgonen på BIM+1.... Har två kvar i frysen så vi kan iaf försöka igen om några veckor

Så tråkigt! Här har mensen kommit igång ordentligt idag..
  • anina

Vad tråkigt med alla minus i tråden. 
    Statistiskt måste det ge oss alla bra chanser nästa gång då. 
    Kämpa på allihopa, tänker på er.

Vi har fått hem vårt brev nu hur vi ska gå tillväga med nästa försök. Vi har några kvar i frysen. Jag ska höra av mig nästa gång jag har ägglossning. Anledningen till att vi gör IVF är för att jag inte har nån ägglossning. Så vet inte hur de tänkte. Men nu har jag pratat med dem och fått en ny behandlingsplan.

Svar på tråden Ruvartråd