• Anonym (missnöjd)

Sperma i papper

Hej.

hur vanligt är det att en kille får lägga satsen i papper när man blir avsugen/ avrunkad eller har sex??. jag har fått spruta i tjejen nån enstaka gång, trots p-piller, hon har tagit det i munnen 2 gånger, sa att det inte var äckligt, men har inte fått göra det mer. har sagt att jag vill spruta i henne vid sex, men det vill hon inte heller. Och spruta på har jag aldrig fått göra.

bara jag som tycker detta är konstigt. har aldrig hört nån annan som fått använda papper med en partner. vi har varit ihop i 10 år men har alltid varit likadant. har inte tänkt på förens man börjat läsa om hur andra gör, samt sett lite på porr, även om det inte riktigt stämmer överens med verkligheten så används inget papper iaf. 
    vi är ni 25 år gamla. 

så hur gör ni??

• Svar på tråden Sperma i papper
  • Anonym (Zzzazagabor)
    Anonym (på sig själv) skrev 2017-02-08 15:53:04 följande:
    Brukar aldrig be om att min man ska fingra mig. han slickar mig inte heller då han tycker det är äckligt. Han vill inte heller ha sex när jag har mens. Fullt förståligt.
    Ja om ni är nöjda så. 
  • LadyB

Sambon sprutar oftast på mig. Brösten eller magen tex. Aldrig i munnen för det vill han inte, och jag opponerar mig inte mot det :)

• Anonym (Kille)

Tjejen min har problem med sperma i munnen (ganska förståeligt) och är väl inte överdrivet förtjust i att få sperma på kroppen. Men i ettan eller tvåan är det ok att lägga satsen.

• Anonym (missnöjd)
    Anonym (ojdå) skrev 2017-02-08 15:20:22 följande:
    25 och varit ihop i 10 år, ni måste varit 15 när ni träffades?

Som svar på din fråga, ja det är ovanligt, har aldrig hört talas om det förut, hon kanske har någon slags fobi mot sperma, tycker det är äckligt och vill därför inte ha det på eller i sin kropp. Om det är en big deal för er så kan man ju behandla fobier med tex KBT.
    ja det stämmer, är la ingen big deal med tanke på att det skett i 10 år. mest bara att det inte riktigt blir lika sexigt i verkligheten som i fantasin. eller hur man nu ska säga. är bara tråkigt helt enkelt. 
  • MissNastrax

Förstår dig TS ärligt talat måste det vara ganska avtändande att få avsluta i papperstussen varje gång :/ blir ju inte det där sköna samspelta avslutet utan du ska avsluta solokvist?

Hon kanske inte gillar kladdet men om hon ändå ska gå och kissa efteråt så blir det ju inte så överdrivet mycket kladd kvar, sova med ett trosskydd om hon inte vill att det ska komma ut något som inte kommit ut innan tex.

• Anonym (ojdå)
    Anonym (på sig själv) skrev 2017-02-08 15:53:04 följande:
    Brukar aldrig be om att min man ska fingra mig. han slickar mig inte heller då han tycker det är äckligt. Han vill inte heller ha sex när jag har mens. Fullt förståligt.
    Vilket fantastiskt sexliv ni verkar ha, har ni lampan släck också?
  • Smurre

De tjejer jag har har haft sex med har inte haft något emot att jag sprutat min sperma på deras bröst, mage och rygg.
    Jag förstår om endel inte tar den i munnen.
    Att man har sex och kommer i sin tjej är det naturligaste vist är det lite kladdigt men det är väl lite av grejen med sex.
    Använd kondom då behöver tjejen inte bli kladdig

• Anonym (på sig själv)
    Anonym (ojdå) skrev 2017-02-08 22:33:51 följande:

Vilket fantastiskt sexliv ni verkar ha, har ni lampan släck också?

Självklart. Jag klagar då inte. Vad spelar det får roll om lampan är släckt eller inte? Blir inte mindre skönt för det?
  • Anonym (kladd)

Brukar köra på papper ibland, speciellt vid kvällssex när jag vill sova efteråt och inte springa och duscha.

• Anonym (Va fan?)

Så sjukt avtändande. Skulle man avsluta och släpa fram papper och skit när det var dags skulle jag skita i det sexet. Vilket antiklimax.

Svar på tråden Sperma i papper