• Anonym (missnöjd)

Sperma i papper

Hej.

hur vanligt är det att en kille får lägga satsen i papper när man blir avsugen/ avrunkad eller har sex??. jag har fått spruta i tjejen nån enstaka gång, trots p-piller, hon har tagit det i munnen 2 gånger, sa att det inte var äckligt, men har inte fått göra det mer. har sagt att jag vill spruta i henne vid sex, men det vill hon inte heller. Och spruta på har jag aldrig fått göra.

bara jag som tycker detta är konstigt. har aldrig hört nån annan som fått använda papper med en partner. vi har varit ihop i 10 år men har alltid varit likadant. har inte tänkt på förens man börjat läsa om hur andra gör, samt sett lite på porr, även om det inte riktigt stämmer överens med verkligheten så används inget papper iaf. 
    vi är ni 25 år gamla. 

så hur gör ni??

• Svar på tråden Sperma i papper
  • Anonym (ojdå)
    Anonym (missnöjd) skrev 2017-02-08 15:15:51 följande:

Hej.

hur vanligt är det att en kille får lägga satsen i papper när man blir avsugen/ avrunkad eller har sex??. jag har fått spruta i tjejen nån enstaka gång, trots p-piller, hon har tagit det i munnen 2 gånger, sa att det inte var äckligt, men har inte fått göra det mer. har sagt att jag vill spruta i henne vid sex, men det vill hon inte heller. Och spruta på har jag aldrig fått göra.

bara jag som tycker detta är konstigt. har aldrig hört nån annan som fått använda papper med en partner. vi har varit ihop i 10 år men har alltid varit likadant. har inte tänkt på förens man börjat läsa om hur andra gör, samt sett lite på porr, även om det inte riktigt stämmer överens med verkligheten så används inget papper iaf. 
    vi är ni 25 år gamla. 

så hur gör ni??

25 och varit ihop i 10 år, ni måste varit 15 när ni träffades?

Som svar på din fråga, ja det är ovanligt, har aldrig hört talas om det förut, hon kanske har någon slags fobi mot sperma, tycker det är äckligt och vill därför inte ha det på eller i sin kropp. Om det är en big deal för er så kan man ju behandla fobier med tex KBT.
  • Anonym (på sig själv)

De gånger min man inte kommer i mig så får han lägga satsen på sig själv, antingen genom att ta det i handen eller ha det på sin mage, så går han och tvättar av sig själv sen. Skönt för mig att slippa få kladdet på mig och skulle aldrig ta emot sperma i munnen...huvva... 

• Anonym (Zzzazagabor)

Ett ex tyckte att sperma var äckligt. Det förstörde sexet fullständigt ärligt talat.

• falalalala

Jo, det låter ju lite ovanligt.

Du har inte någon gång under de här 10 åren frågat varför hon ogillar att få sperma på sig/i sig? Har ni ingen öppen dialog i förhållandet?

• Anonym (på sig själv)
    falalalala skrev 2017-02-08 15:35:22 följande:

Jo, det låter ju lite ovanligt.

Du har inte någon gång under de här 10 åren frågat varför hon ogillar att få sperma på sig/i sig? Har ni ingen öppen dialog i förhållandet?

Det är väl inte konstigt? Människor brukar väl inte gilla att få kiss, bajs, mens eller spott på sig heller? Sperma har en snor-liknande substans som inte luktar blommor direkt.
  • Anonym (jaja)

Aldrig hört om. Å andra sidan brukar inte fråga heller. Skulle tycka det vore något trist, iallafall om det blir nåt nödvändigt alltid. Jag gillar när min man sprutar i mig, men pga rädsla för graviditet, trots hormonspiral, så vågar vi inte det längre. Han brukar ta det på mig... ;)

• Anonym (Zzzazagabor)
    Anonym (på sig själv) skrev 2017-02-08 15:38:46 följande:

Det är väl inte konstigt? Människor brukar väl inte gilla att få kiss, bajs, mens eller spott på sig heller? Sperma har en snor-liknande substans som inte luktar blommor direkt.

Hur skulle du känna om killen inte ville fingra dig för att det är så äckligt med fitt-kladd? "Ew, luktar fisk!" Typ.
  • Anonym (ojdå)
    Anonym (på sig själv) skrev 2017-02-08 15:38:46 följande:
    Räknas fittsaft i samma kategori? Den kan ju lukta ganska illa den med, för att inte tala om flytningar, osv. Om alla vore lika petiga skulle väl ingen kunna ha sex utan kroppskontakt.
  • Anonym (på sig själv)
    Anonym (Zzzazagabor) skrev 2017-02-08 15:43:57 följande:

Hur skulle du känna om killen inte ville fingra dig för att det är så äckligt med fitt-kladd? "Ew, luktar fisk!" Typ.

Brukar aldrig be om att min man ska fingra mig. han slickar mig inte heller då han tycker det är äckligt. Han vill inte heller ha sex när jag har mens. Fullt förståligt.
  • Meriall

Låter konstigt. Ni missar ju bästa biten. Trist om du inte ska komma inuti om hon gör det när du är det. Lite orättvist kan jag tycka. Men hon kanske har en hangup på att hon tycker det är äckligt eller är rädd att bli gravid? Det är nog ovanligt att det är så iaf.

Svar på tråden Sperma i papper