• Anonym (missnöjd)

Sperma i papper

Hej.

hur vanligt är det att en kille får lägga satsen i papper när man blir avsugen/ avrunkad eller har sex??. jag har fått spruta i tjejen nån enstaka gång, trots p-piller, hon har tagit det i munnen 2 gånger, sa att det inte var äckligt, men har inte fått göra det mer. har sagt att jag vill spruta i henne vid sex, men det vill hon inte heller. Och spruta på har jag aldrig fått göra.

bara jag som tycker detta är konstigt. har aldrig hört nån annan som fått använda papper med en partner. vi har varit ihop i 10 år men har alltid varit likadant. har inte tänkt på förens man börjat läsa om hur andra gör, samt sett lite på porr, även om det inte riktigt stämmer överens med verkligheten så används inget papper iaf. 
    vi är ni 25 år gamla. 

så hur gör ni??

• Svar på tråden Sperma i papper
  • PeterGB3G

Det här är konstigt. Tar hon p-piller är det klart du ska få spruta i henne vid sex. Det behöver inte vara ditt fel. Finns kvinnor som får äckelkänslor av de kladdiga aspekterna av sex. Kan bero på dåliga tidigare erfarenheter.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (kladd)
    Anonym (siri) skrev 2017-02-12 13:23:50 följande:
    Varför? Om man sköter sin hygien annars är det knappast något särskilt?
    Man blir ju svettig och kladdig, såklart duschar man då. Du duschar väl efter ett träningspass?
  • Muffins2017
    PeterGB3G skrev 2017-02-12 14:11:46 följande:

Det här är konstigt. Tar hon p-piller är det klart du ska få spruta i henne vid sex. Det behöver inte vara ditt fel. Finns kvinnor som får äckelkänslor av de kladdiga aspekterna av sex. Kan bero på dåliga tidigare erfarenheter.

Vaddå SKA?! Klart att han inte ska få någonting. Vill hon inte så vill hon inte, punkt!

Däremot skulle jag aldrig kunna leva i en relation med så olika syn på sex..

Klart ni kan prata om det och du kan lägga fram dina önskemål och fråga vad hon skulle vilja osv. Men det låter ju som hon är lite sexuellt hämmad.

Jag tycker själv att det är helt normalt och upphetsande att bli sprutad i, på, ta satsen i munnen osv. Jag tror det är ganska vanligt, men det hjälper ju inte er i ert fall eftersom hon ju själv måste sätta sina gränser för vad som känns bra oberoende av vad andra gör.
  • MissNastrax
    Anonym (kladd) skrev 2017-02-12 15:00:13 följande:

Man blir ju svettig och kladdig, såklart duschar man då. Du duschar väl efter ett träningspass?

Beror ju på hur mycket man svettas, kör jag styrka och ingen cardio svettas jag knappt ingenting, mindre än om jag burit en kartong genom ett våningsplan på jobbet.. väldigt sällan jag svettas så pass att jag måste duscha i samband med sex..
  • PeterGB3G
    Muffins2017 skrev 2017-02-12 15:18:49 följande:
    Vaddå SKA?! Klart att han inte ska få någonting. Vill hon inte så vill hon inte, punkt!
    Visst, han ska naturligtvis inte tvinga henne eller pressa henne.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Muffins2017
    PeterGB3G skrev 2017-02-12 15:37:34 följande:

Visst, han ska naturligtvis inte tvinga henne eller pressa henne.

Nej precis. Jag förstår dock att det är ett problem.

Jag tror verkligen inte att jag hade stannat i det förhållandet. Bra sex är viktigt för mig.
  • Domesticgoddess
    Anonym (kladd) skrev 2017-02-12 13:18:23 följande:

Ja, självklart duschar man efter sex, tycker det är ganska ohygieniskt att inte göra det.

Ohygieniskt?!? Kanske om man har vansinnigt lätt för att svettas men förstår inte hur du menar i övrigt? Sperma är väl inte ohygieniskt i sig? Jag brukar snarare undvika att duscha direkt efter sex, tycker det känns sexigt och intimt att tex gå till jobb med lite av honom i/på mig efter en morgonomgång.
  • Anonym (kladd)
    Domesticgoddess skrev 2017-02-12 16:50:08 följande:
    Ohygieniskt?!? Kanske om man har vansinnigt lätt för att svettas men förstår inte hur du menar i övrigt? Sperma är väl inte ohygieniskt i sig? Jag brukar snarare undvika att duscha direkt efter sex, tycker det känns sexigt och intimt att tex gå till jobb med lite av honom i/på mig efter en morgonomgång.
    Usch... Sperma luktar ju liksom inte rosor, ska man ta på sig rena kläder och underkläder och gå med intorkad sperma på kroppen/underliv? Ofräscht tycker jag.
  • Anonym (kladd)
    MissNastrax skrev 2017-02-12 15:37:12 följande:
    Beror ju på hur mycket man svettas, kör jag styrka och ingen cardio svettas jag knappt ingenting, mindre än om jag burit en kartong genom ett våningsplan på jobbet.. väldigt sällan jag svettas så pass att jag måste duscha i samband med sex..
    Det behöver ju inte vara synlig svett, men man blir ju varm. Jag svettas inte så jag blir blöt oavsett aktivitet, men duschar ändå.
  • Underhill

Har aldrig hänt. Låter osexigt och meckigt!

E vi överens så kör vi
  • Domesticgoddess
    Anonym (kladd) skrev 2017-02-12 16:54:52 följande:

Usch... Sperma luktar ju liksom inte rosor, ska man ta på sig rena kläder och underkläder och gå med intorkad sperma på kroppen/underliv? Ofräscht tycker jag.

Alla är vi olika...jag älskar spermakladd och ser evt sunkighet i sammanhanget som sexig. Det luktar och smakar man och sex, inte illa tycker jag.
  • MissNastrax
    Anonym (kladd) skrev 2017-02-12 16:54:52 följande:

Så du går inte och kissar efter sex? Mesta sperman kommer ju ut då..
  • Anonym (kladd)
    MissNastrax skrev 2017-02-12 21:45:42 följande:
    Så du går inte och kissar efter sex? Mesta sperman kommer ju ut då..
    Jo det är ju klart, men inte allt. Har svårt för att kissa efter orgasm. Dessutom är det ju fortfarande kladdigt efteråt.
Svar på tråden Sperma i papper