• Anonym (missnöjd)

Sperma i papper

Hej.

hur vanligt är det att en kille får lägga satsen i papper när man blir avsugen/ avrunkad eller har sex??. jag har fått spruta i tjejen nån enstaka gång, trots p-piller, hon har tagit det i munnen 2 gånger, sa att det inte var äckligt, men har inte fått göra det mer. har sagt att jag vill spruta i henne vid sex, men det vill hon inte heller. Och spruta på har jag aldrig fått göra.

bara jag som tycker detta är konstigt. har aldrig hört nån annan som fått använda papper med en partner. vi har varit ihop i 10 år men har alltid varit likadant. har inte tänkt på förens man börjat läsa om hur andra gör, samt sett lite på porr, även om det inte riktigt stämmer överens med verkligheten så används inget papper iaf. 
    vi är ni 25 år gamla. 

så hur gör ni??

• Svar på tråden Sperma i papper
  • KarlssonsKalle
    Anonym (missnöjd) skrev 2017-02-08 19:10:53 följande:
    ööö. min kuk är tillräckligt stor för hennes tajta fitta. inte riktigt det som är problemet. och att hon skulle vara med nån annan enbart för att hon inte tar min sperma skulle jag inte direkt satsa mina pengar på. 
    Varför äter hon p-piller om du inte får komma i fittan på  henne???
  • Anonym (nn)
    Anonym (Va fan?) skrev 2017-02-10 07:51:56 följande:

Så sjukt avtändande. Skulle man avsluta och släpa fram papper och skit när det var dags skulle jag skita i det sexet. Vilket antiklimax.

Instämmer, och jag är kvinna. Sex ska ju vara kladdigt!
  • Dasenhard
    Anonym (nn) skrev 2017-02-10 12:14:17 följande:
    Instämmer, och jag är kvinna. Sex ska ju vara kladdigt!
    Håller med.... Älskar kladdig sex...
  • Anonym (kladd)
    KarlssonsKalle skrev 2017-02-10 12:11:12 följande:
    Varför äter hon p-piller om du inte får komma i fittan på  henne???
    Hon kanske äter det för mensen? Kanske hon inte orkar duscha på kvällen och därför föredrar papper.
  • MissNastrax

Men seriöst flera skriver duscha, springer ni seriöst och duschar varje gång ni haft sex?

Man ska kissa efteråt, då kan tjejen pressa ut den mesta sperman och avsluta efter torkningen med våtservetter.. är hon sprutad någonstans hon ej når så visst men papper och våtservetter tar bort mesta kladdet.. ni killar har ju mer ypperligt tillfälle då ni med enkelhet kan tvätta av er i handfatet..

How ever att komma i papper typ varje gång i över 10 år tror jag ingen skulle tycka var speciellt roligt i längden.

• Noname00

Förstår inte riktigt problemet, vill hon inte att du kommer i henne så är det ju bara spruta ut det över magen eller fittbullen eller någon annan stans.
    Eller gör det enkelt, kör med kondom och fyll gummit, rätt smidigt faktikst inget kladd bara gå å skölja av sig efteråt.

• Anonym (kladd)
    MissNastrax skrev 2017-02-12 11:52:01 följande:

Men seriöst flera skriver duscha, springer ni seriöst och duschar varje gång ni haft sex?

Man ska kissa efteråt, då kan tjejen pressa ut den mesta sperman och avsluta efter torkningen med våtservetter.. är hon sprutad någonstans hon ej når så visst men papper och våtservetter tar bort mesta kladdet.. ni killar har ju mer ypperligt tillfälle då ni med enkelhet kan tvätta av er i handfatet..

How ever att komma i papper typ varje gång i över 10 år tror jag ingen skulle tycka var speciellt roligt i längden.

Ja, självklart duschar man efter sex, tycker det är ganska ohygieniskt att inte göra det.
  • Anonym (siri)
    Anonym (kladd) skrev 2017-02-12 13:18:23 följande:
    Ja, självklart duschar man efter sex, tycker det är ganska ohygieniskt att inte göra det.
    Varför? Om man sköter sin hygien annars är det knappast något särskilt?
  • Anonym (a)

Alla gör olika. Jag tycker det blir lite tröttsamt på detta forum när folk skriver "vi gör si och så" och då är det liksom en sanning. Det hjälper inte TS ett dugg vad andra par gör egentligen eller att man skriver att man tycker TS tjej är konstig.

Du får prata med tjejen, hon kanske har någon form av bacillskräck/litar inte helt på pillren- livrädd för att bli gravid/tycker inte om kladdet osv. Antingen går detta att prata om eller också inte. Det är upp till dig att se hur hon reagerar när du förklarar att detta är ett problem som du undrat länge över. Kommer ni ingen vart får du överväga er framtid.

• Anonym (Stört!)
    Anonym (missnöjd) skrev 2017-02-08 15:15:51 följande:

Hej.

hur vanligt är det att en kille får lägga satsen i papper när man blir avsugen/ avrunkad eller har sex??. jag har fått spruta i tjejen nån enstaka gång, trots p-piller, hon har tagit det i munnen 2 gånger, sa att det inte var äckligt, men har inte fått göra det mer. har sagt att jag vill spruta i henne vid sex, men det vill hon inte heller. Och spruta på har jag aldrig fått göra.

bara jag som tycker detta är konstigt. har aldrig hört nån annan som fått använda papper med en partner. vi har varit ihop i 10 år men har alltid varit likadant. har inte tänkt på förens man börjat läsa om hur andra gör, samt sett lite på porr, även om det inte riktigt stämmer överens med verkligheten så används inget papper iaf. 
    vi är ni 25 år gamla. 

så hur gör ni??

Det är inte vanligt! Din tjej har problem, och du med, -som går med på det!
Svar på tråden Sperma i papper