Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Ber om ursäkt och lämnar tråden.
Utredningen är igång. Minst 11 kg(10%) ska bort för att få påbörja en ev. Behandling. Är så motiverad och peppad.
UL och provtagning för NIPT gjort, hörde hjärtat med min doppler i morse så var mycket lugnare inför ul idag.
Otroligt livlig krabat som var svår få på bild. 3,84 cm lång vilket motsvarade 10+5, men jag är 10+1 idag så fortsätter nog räkna det så. Det är inte lätt mäta exakt som hon sa såhär tidigt. Men allt såg perfekt ut enligt henne och liten utvecklades bra. Så gulligt se armar och ben vifta <3
Va mysigt! Skönt för dig!
Har ni berättat för syskonen?
Fick ni gratis nipt eller köpte ni privat? Här kostar det 7000 men det är det ju värt!!
Va skönt för er! Njut nu!
Men så skönt. Stort grattis och njut nu <3
Hur går det för er?!
Bara jag kvar som inte blir på tjocken?!?
Jag har Äl idag och hoppas och vill verkligen på positivt besked i juni!!
Är ganska hoppfull ändå eftersom de inte såg nått fel med mig el min man på testerna.
Och jag menar. Rent statistiskt borde det va vår tur nu! Efter 1,5 år!! ;)
Håller tummarna, när man minst anar det så dyker det andra strecket upp på stickan hoppas innerligt att det är dags för er nu! Önskar att alla i tråden får lyckan att bli gravida!
När man väl är det så hankar man sig fram en dag i taget...det är svårt att slappna av som med de tidigare när man har ett tungt bagage...nu har vi börjat berätta för omgivningen och då blir det så himla stort helt plötsligt, innan var det vår lilla hemlighet som vi kunde vårda ensamma om...
Då kämpar vi på ett tag till då här i gruppen!
Jag hade en riktig dipp i början av året men nu ser det kanska ljust ut och jag har fått hoppet tillbaka.. hoppas på att sommaren ger oss en bebis :)
Ja. Nykär. Det är kul o berätta för alla kan jag tänka. Men oxå mysigt att ha hemlisen själva :)
Här kommer alla bli riktigt chokade om vi blir gravida tror jag. Vi alla trodde ju vi var färdiga ;)
Folk är inte så förvånade här eftersom sambon inte har några barn sen innan...det är roligt när alla blir så glada, men samtidigt är det som jag sa, väldigt läskigt...det blir så stort och verkligt helt plötsligt. Men det är SÅÅÅ skönt att inte behöva kämpa med att dölja magen..märks att det är tredje barnet om man säger så, en balsal måste det vara därinne för den lilla
Nu håller jag tummarna stenhårt för att sommaren kommer med en massa plus härinne!
Va mysigt nykär!
Här blev det precis minus efter vårt fjärde IVF-försök för att få en trea. Nästa försök blir först efter sommaren...Olidlig väntan...
Blir försök 4 nu i juni efter senaste missfallet som var i slutet på mars. Har gjort utredning men hittar inget fel. Så bara tuta och köra vidare...
Både skönt och jobbigt tänker jag att en utredning inte visar något? Man vill ju gärna ha något handfast som man kan åtgärda. Så kände jag iaf, Jag hade ju förhöjt TSH visade min utredning, så fick Levaxin och tog några månader ställa in rätt dos och kommer ner i värde, när jag legat stabilt i värde 2 månader så blev jag gravid, har nån tanke om att det faktiskt var det som ställde till det och gjorde att vi fick mf och MA och sen svårt att bli gravida efter det. Nu får jag ta prov var 4:e vecka på TSH som gravid, har än så länge legat stabilt på 1,6-1,7 så det är skönt.
Håller tummarna att detta försök och sommaren gör susen för er!