BIM Mars 2017
Jag har pco så tänkte om det var dens fel.
Men när har du bim? Tänker att om det är nära bim kanske du är gravid?
Jag har pco så tänkte om det var dens fel.
Men när har du bim? Tänker att om det är nära bim kanske du är gravid?
Har idag fått en liten blödning (?!) Fattar inte vad kroppen håller på med .. Bim den 15/3 :O
Sjunde dagen Äl stickorna ger fullt utslag .. Något är ju helgalet i kroppen :( en vecka med positiva äl tester och har inte bim förns om 12 dagar så något hcg är det ju inte testen reagerar på ..

Oregelbunden mens, spottings och konstanta positiva äl stickor måste ju vara tecken på att man inte ägglossar
?
Ja. Så har jag också haft det... jag märkte REJÄL skillnad på flytningar och värk nu när äl väl skedde... hoppas det blir ordning på att snart
Försök att inte överanalysera och tänka för mkt på det (lätt att säga, jag vet)
Men vet av erfarenhet att stress kan påverka mensen och då kan det säkert påverka ägglossning med (men det vet jag inte säkert, bara vad jag tror med ägglossningen).
Fortsätt testa så ska du se att den kommer..=)!
Okey, det visste jag inte, sorry.
Du kan ju boka en tid hos gyn och kolla om du har pco, då har man inte ägglossning lika ofta och kan ha oregelbunden mens, jag har pco.
Men man kan skaffa barn ändå, det kan dock vara svårare att pricka in ägglossningen utan hjälp.
men det behöver inte vara så att du har det, men för att lugna dig själv kan du ju boka en tid så kan dem kolla att allt ser bra ut.
Har du testat med cb digitala ägglossningstest? Eller flera olika ägglossningsmärke? Ibland kan vissa ge felaktigt resultat. Hoppas blodprovet ändå visar på ägglossning
Kan inte äl skett tidigare då?
Tagit ett grav test?
Bra att du kollat, skönt att allt såg bra ut=), då tar du det blodprovet och visar det inget konstigt får du tjata på dem så dem hjälper dig att komma på vad felet är.
Det kommer ordna sig!
sen som någon annan skrev, prova olika ägglossningstest, vissa ska man ta på morgonen och andra mitt på dagen.