BIM Mars 2017
Känningar av vad jag trodde var äl i tisdags men verkar som att det inte släppte något.. Ingen markant temp höjning utan endast en liten höjning på 0,2 grader. Ställa in sig på ett 8e försök och bara invänta mens då.
Känningar av vad jag trodde var äl i tisdags men verkar som att det inte släppte något.. Ingen markant temp höjning utan endast en liten höjning på 0,2 grader. Ställa in sig på ett 8e försök och bara invänta mens då.
Vad tycker ni? Positivt eller fortfarande starkt negativt? Igår och i förrgår var teststrecket knappt synligt.
Äl +6 här (förhoppningsvis). Ännu inga symptom och heller inga pms symptom som jag brukar få ett tag innan mensen (brukar svälla upp, ha ont i mage och svank & få tokömma bröst).
Men nu , ingenting .. Lite ömma bröstvårtor men thats it. Är så inställd på att det inte blivit något nu heller så kanske beror på det.
Äl+9 idag och noll symtom... haft både flytningar och inte, ont i brösten och inte, ont i tjejmagen och inte efter 13 månaders försök... så jag kan inte gissa mig till något alls..
Äl+7 och här har alla mina "innan mens" symptom dykt upp trots allt. Brösten är ömma ut mot armhålorna, humöret och haft mensvärk till och från under natten. Varför blir man så besviken trots att man varit berädd på att det troligtvis inte är något?
Det är ju exakt samma som gravsymptom så ge inte upp hoppet än.
Jag ska ha mens idag eller imorgon ,men har inte tecken på mens, fast det har inte alla månader heller.. Vissa har jag massa värk, andra typ ingen. Hade dock massa tydligen tecken på ÄL för 14 dgar ( massa värk, flytningar, ont vid sex och svullen) och hade sex en dag innan, så möjligheten att det tagit sig finns ju, även om jag har NOLL symptom.
Testade neg idag på äl+7 .. inte helt oväntat men farligt att ha tester hemma.
Inte kört ännu! Jag har inte vågat testa än. Har bim på fredag och är bara på äl+12 då, tror jag ska försöka hålla mig till dess.. Men har flera test hemma som bara ligger och väntar.. ;P
Ja men om du har kort lutealfas, så kan det ju vara så att ägget nyss har fäst, och att hcg inte är tillräckligt högt för att mätas av testen ännu.. Så du kanske plussar sent! Man försöker se det positivt! ;)
Äl +8 och jag har börjat drömma konstigt (som alltid innan mens). För mycket tyder på att det bara är mensen som är på gång igen dessvärre.
Brukar få lite ömma och svullna bröst när jag inväntar mens. Men nu både förra månaden och denna är brösten löjligt ömma och typ helt blåa av alla ådror som dyker upp. Nytt för denna månad är även dom upphöjda ådrorna som korsar bröstvårtorna..
Så ömma att jag vaknar om jag ligger på sidan tex. Helt sjukt. Äl+9 idag.
Bim idag .. Ingen mens. Enda symptomet är huvudvärk och sjukt ådriga bröst. Avvaktar ändå att testa då äl va för 10 dagar sen.
Ingen antydan till mens och endast blanka test
trots att man vetat om det är besvikelsen alltid lika stor.
Mot försök nummer 8 i april.

Bim +2. Ingen mens och inget plus än.
Säkert kroppen som bråkar igen.
Åh vad störigt, hoppas på ett fint plus snart
Stor kram. Hoppas att nästa månad blir er turmånad
Hoppet uppe då det endast kom en rosa flytning imorse. Nu har det kommit igång ordentligt
Mot apriltråden.
Åh nej! Håller tummarna för dig för att det ska får nu!