• Anonym (Klara)

Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?

Jag kan börja:
    1. Killen visste inte när man sa min/mitt, så han gissade hejvilt, han var dessutom helsvensk så det fanns inget att skylla det på. Det var enormt störande och jag dumpade innan vår tredje dejt.
    2. En annan kille jag var med gjorde det klart för mig, några månader in i relationen, att om vi fick en son så måste denne heta Lars, för det var tradition i hans familj. Det var helt otänkbart för mig och olusten jag kände för det fick mig att tappa suget totalt, dumpade.

• Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?
  • Anonym (Dick-shaped neon sign)

Har tyvärr dumpat några tidiga dejter eftersom jag skämdes för att synas med så "fula" tjejer. Egentligen gillade jag dom och tände jättemycket på dom.

Sprang bara efter tjejer som inte ville ha mig eller som var upptagna. Det fattar jag i efterhand. Fattar i efterhand inte varför jag inte hade sex och kul med dom "ocoola" tjejer som ville ha mig. Det hade varit hur bra som helst, men jag var så *sjukt* skitnödig som ung.

• Anonym (illa)

Valde att avsluta med en dejt pga att han hade alldeles för stora näsborrar. Trevlig i övrigt.

• Anonym (Skäms)

Jag avslutade en dejt när vi åkte för att bada och han tog av sig tröjan... hade en sådan ful mage och tuttar så att jag skämdes, dessutom riktigt avtändande ????

• Anonym (Klara)

Ger tråden en puff såhär på morgonkvisten! Skrattande Superkul att läsa ju!

• Anonym (....)

Jag var på andra dejt med en på alla sätt trevlig man, på restaurang. Han reste sig för att gå på toaletten och..förde inte in stolen efter sig. Jag tappade helt sugen, inte bara är det osexigt med bristande manér men dessutom upplevde jag det som arrogant mot servisen som behövt klämma sig förbi hans utdragna stol om de skullat på det hållet.

• ostpaj

Dumpade en kille för att han hade inget bordsskick. Vi åt på donken och han hade dressing och resten av ingredienserna i sitt skägg. Jag visste inte om jag skulle påpeka eller låtsas att det regnar. Han märkte på mig att något var fel och frågade mig vad det var. Svarade bara "inget" och hoppades på att ingen såg oss (honom). Dessutom var han kass i sängen så ingen större förlust :)

• Anonym (Filip)

Dumpade en tjej som pissade ner sig när hon skratta.

Sjukt avtändande.

• Lebm1038

Dumpade en kille för han hade så fula skor, typ vita myggjagare med svarta ränder på. En annan tog det slut med delvis pga av att jag kände mig så obekväm i hans hem, det var typ bara dyra vita soffor och jag är en person som spiller rätt mycket så vart bara obekväm :D

• Stårschan
    ostpaj skrev 2017-02-22 08:26:41 följande:

Dumpade en kille för att han hade inget bordsskick. Vi åt på donken och han hade dressing och resten av ingredienserna i sitt skägg. Jag visste inte om jag skulle påpeka eller låtsas att det regnar. Han märkte på mig att något var fel och frågade mig vad det var. Svarade bara "inget" och hoppades på att ingen såg oss (honom). Dessutom var han kass i sängen så ingen större förlust :)

Taskigt av dig att inte tala om för honom att han hade dressing i skägget när han nu uppenbarligen inte hade märkt det själv. Låter du folk gå runt med gylfen öppen utan att tala om det för dem också?
  • Anonym (tyiop)

Jag och min dejt, som hade berättat att hans stora intresse var historia, gick på stan och hittade en liten informationsskylt på ett hus: " Här låg på medeltiden ett kloster som tillhörde franciskanerna eller gråbröderna". Min dejt utbrast: "Vadå, vet de inte vilken klosterorden den tillhörde?" Dumpa.

Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?