Ivf mars 2017
BIM är på onsdag. Så antar det är då, de sa inget och glömde fråga men antar som sagt eftersom det är ostimulerad.
Positivt är ju positivt! Håller alla tummar och tår för att set fortsätter så!! Stort grattis!!! <3
BIM är på onsdag. Så antar det är då, de sa inget och glömde fråga men antar som sagt eftersom det är ostimulerad.
Då var det dags för plock! Hoppas på fint resultat <3 ha en fin dag allihopa!
Tog ett digitalt test idag och de stod "gravid 1-2" :D
Tack så mycket för lyckönskningar allihopa!
15 ägg fick vi!! :)
Äggplocket gick bra! fick lite lugnande och alvedon en timme innan det var dags. Så vägde dom mig, tog blodtryck och satte en infart i armen, Det var fyra stick, två stycken för lokalbedövning och sen en för varrdera äggstock. Det kändes men var kortvarigt, ja som ett stick som man kan förvänta sig :) sen kändes det som en lättare molvärk/mensvärk medan hon tog ut äggen.
jag mådde fint och kunde åka kommunalt hem. Nu ett par timmar senare är jag betydligt mer öm. blir att knapra alvedon ikväll!
Hörni. Är det någon som har koll på vilka dagar man gör ul innan äggplock? På vårt schema står det dag 6.. men det brukar vara ytterligare en gång va?
Är så orolig att det ska råka bli en helgdag så jag ej kan åka in :(
Hej alla fina denna soliga dag!
Precis tillbaka från återföring av vårat lilla guldägg. Ett 5 celligt på dag 2.
Vi fick inga speciella rekommendationer att följa. Har ni andra hört några förhållningssätt eller tips efter återföring? Man vill ju skapa de bästa förutsättningarna för det lilla grynet :)
Hej alla, jag har precis blivit medlem och är gärna med i denna tråden, så spännande att följa er allihopa ????
Har kommit en bit på vägen och gjorde ÄP i onsdags, fick ut 11 ägg hade ganska många äggblåsor.
Blev 5 eller fler befruktade så blir det ET på måndag, och eftersom dom ej hörde av sig igår så verkar det som att det gick vägen.

sjätte dagen med sprutor idag och första UL. Han såg 10st äggblåser och "massa smått". Så det är kanske bra ?! :)