Ivf mars 2017
Nej, det verkar tyvärr inte så.
Rosa nu. :(
Nej, det verkar tyvärr inte så.
Rosa nu. :(
Tappa inte modet Akira. Jag hade en rosa liten flytning härom dagen men blev inget mer. På fredag är det testdag för mig och fram tills dess ÄR jag gravid!! Försök tänka positivt. Kramar
Imorgon har vi ÄNTLIGEN testdag! Väntan har varit lång och varit/är livrädd att mensen ska komma. Håll tummar och tår för oss imorgon
Kramen
Då var testdagen ÄNTLIGEN här.....fattar inte hur jag lyckats med att inte tjuvtesta innan, då vänta inte är min starka sida.
Blev ett PLUS och vi ÄR gravida. Kan knappt fatta att det är sant :) Går bara runt och ler <3 Kram till er alla
Åå en sån mardröm. Förstår att det var knäckande. Ja snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan i denna process alltså, det är ju helt sjukt. Var är du nu i processen?
Tack för alla som höll tummarna för mig i dag, Helt säker på att det va dem som gjorde att de i dag kl 13:30 ringde o sa att de hittat ett superägg som delats och säkerligen skulle vara en blastocyst i morgon.
Kan du vara här på en halvtimme så hinner vi sätta in det..... ??
Ehhh ja självklart svarade jag o tog 5 åringen under armen o körde.
Nu kan jag titulera mig Ruvare....
Stort tack för alla tummar och ännu större grattis till er som plussat i dag..... kram
Jag hade mensvärk hela ruvningen från och till samt rosa flytning ruvardag 10 och plussade på min testdag igår, så ge inte upp!!
Kramar
Hur räknar man bim vid ivf? Vi fick ju avbryta och ta ovitrellen och försöka själva, tog ovitrell den 20 mars, ska testa på torsdag, men torsdag kanske inte räknas som bim dagen? Någon som vet? :)
Det gick inte vägen för oss.
Sedan de första rosa flytningarna i onsdags har det bara fortsatt.
Testdag är på tisdag och jag kommer förstås att göra testet för att kunna rapportera till kliniken. Men jag är säker på ett minus. Alla symtom har försvunnit.
Ledsen att komma med tråkiga nyheter mitt i alla fantastiska besked. :(
Verkar vara rätt kört för oss också, fick lite ljusrosa flytningar i fredags som sedan försvann, kom dock tillbaka igår och då var det även pytte lite blod, försvann sedan under kvällen, nu på morgonen har det varit lite slemmigt brunt :( (ursäkta för detaljerna) hade väl inte direkt stora förhoppningar men önskade mest. Har sedan ca 5 dagen med lutinus haft ganska mycket biverkningar av de, kramper i livmoder, molande värk, huvudvärk och ont i ryggen. Idag känns dock det mest som mensvärk. Testar på torsdag ändå om mensen inte drar igång ordentligt. Att det ska vara så svårt..
stort grattis till alla er som plussat!