• Anonym (Anonym)

    Stön?

    Stönar du som kille eller din kille när ni har sex? Gillar eller ogillar du att din tjej stönar/stönar inte.

  • Svar på tråden Stön?
  • Stefan63

    Jag som man stönar nog en del vid sex. Det är väl mysigt att man hör att tjejen stönar en del då hon tycker det är skönt. Dock inget överdriver porrfilms stön.

  • Anonym (japp)

    Jag stönar och jag älskar att höra mannen stöna, för det är ett kvitto på att han är kåt som fan, enligt mig.

    Dock EJ porrstön, utan normala stön!

  • MammAmma

    Spontana och genuina stön är superhett. Ingen av de fyra jag ligger med är tysta av sig, tack och lov!

  • Pussan
    MammAmma skrev 2017-03-05 14:42:51 följande:

    Spontana och genuina stön är superhett. Ingen av de fyra jag ligger med är tysta av sig, tack och lov!


    Nej det ska höras när det är gott!
  • Eena

    Jag vill höra att han njuter, det gör även mig kåt. Träffade en kille ett tag som var helt tyst. Kändes jätteskumt. Själv låter jag också en del. Allt från flämtanden till stön till skrik beroende på hur skönt det är

  • Anonym (Knäpptyst)
    MammAmma skrev 2017-03-05 14:42:51 följande:

    Spontana och genuina stön är superhett. Ingen av de fyra jag ligger med är tysta av sig, tack och lov!


    Är det inte bättre om det är tyst 
  • Liberté

    Jag stönar när det skönt och tjejen är duktig, annars blir det mest jag som arbetar vilket gör att fokus skiftar från en själv.

    Stönar kanske med 2/10 tjejer utanför orgasmen..

  • Anonym (Knäpptyst)

    Vill inte tjejer helst att killen ska låta så lite som möjligt 

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Knäpptyst) skrev 2019-08-08 23:32:01 följande:

    Vill inte tjejer helst att killen ska låta så lite som möjligt 


    Absolut inte. Avtändande om han är tyst
  • MammAmma
    Anonym (Knäpptyst) skrev 2019-08-08 23:32:01 följande:

    Vill inte tjejer helst att killen ska låta så lite som möjligt 


    Varför det? Vill killar att tjejer ska vara tysta? Nej, det vill de inte, för det är upphetsande, hett och förhoppningsvis en bekräftelse på att partnern gillar det man gör och tycker man är skön. Och vi tjejer funkar likadant, tro't eller ej.
Svar på tråden Stön?