• Anonym (Brud)

Hur går man ner mycket i vikt SNABBT?! Tips tack!

Hej!

Behöver bästa tipsen på hur man går ner mycket i vikt SNABBT?!

Självklart vet jag att långsam viktnedgång rekommenderas, och att sund kost och motion är det bästa, så de förslagen undanber jag mig.

Det är nämligen så här att vi skulle egentligen inte gifta oss förrän nästa år (gott om tid till hälsosam viktnedgång alltså), men en nära anhörig har blivit svårt sjuk och vi har därför beslutat att gifta oss innan det är för sent för denna person att närvara.

Jag vill dock ändå känna mig lite fin i brudklänning, så därför frågar jag nu om era bästa tips!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hur går man ner mycket i vikt SNABBT?! Tips tack!
  • molly11

Vattenfasta. Går ner i vikt och rensar ur gifter på en och samma gång!

• Kjell2
    Anonym (Brud) skrev 2017-03-09 14:28:59 följande:

Hej!

Behöver bästa tipsen på hur man går ner mycket i vikt SNABBT?!

Självklart vet jag att långsam viktnedgång rekommenderas, och att sund kost och motion är det bästa, så de förslagen undanber jag mig.

Det är nämligen så här att vi skulle egentligen inte gifta oss förrän nästa år (gott om tid till hälsosam viktnedgång alltså), men en nära anhörig har blivit svårt sjuk och vi har därför beslutat att gifta oss innan det är för sent för denna person att närvara.

Jag vill dock ändå känna mig lite fin i brudklänning, så därför frågar jag nu om era bästa tips!

Tack på förhand!

1) Att väldigt få kalorier och träna
    2) Undvik allt salt, ät något urindrivande, sitt länge i bastu, träning i regnkläder och fleece (kan var tufft på hjärtat och ej att rekomendera)

• Anonym (Qwerty)

Drick enbart ljummet vatten (eventuellt varm vatten med ingefära och citron i). Sitt aldrig ner och var bara still när du sover.

Och gör resten som de andra redan skrivit.

• Anonym (Biggest loser)

Gå väldigt mycket. Överallt vart du än ska. En i Biggest loser gick ner 16 kg på en vecka på det viset.

• Träskvatten
    Anonym (Biggest loser) skrev 2017-03-09 19:33:27 följande:
    Gå väldigt mycket. Överallt vart du än ska. En i Biggest loser gick ner 16 kg på en vecka på det viset.
    Man kan inte gå ner så mycket så snabbt på annat sätt än att man amputerar ett ben eller två. Och kanske en arm också...

Biggest loser spelas in under närmare ett halvår, sen klipps det ihop så att det ser ut som att det sker gigantiska förändringar varje vecka. Titta på en säsong igen och notera hur tex naturen förändras. Jag tröttnade på idiotupplägget när det började på våren och slutade på vintern men man försöker få det se ut som att det bara gått några veckor.
  • ostpaj

Men vad är snabbt? Är det imorgon kväll, i vår eller i sommar?

• rox

Jag hade 6 envisa kilo "övervikt" efter min första graviditet, körde 5:2 i 8v och gick ner 10kg. Det var en jämn viktnedgång ända från vecka 1. För att få ut så mycket som möjligt av fastan i viktnedgång så gå ut och gå på fastedagarna, svårare än så var det inte för mig iallafall.

Lycka till!

• Träskvatten

TS

Allvarligt. Är det värt att följa dessa idiottips?

Ska du få en fin kropp är det inte kilo som räknas utan måtten. För inse att om du är i konstant rörelse som de fler tipsar om kommer du att skaffa dig muskler och de väger mer än fett. Det betyder att du kanske kommer att öka i vikt samtidigt som kroppsmåtten minskar.

För ärligt så tror jag att du vet att det inte finns några genvägar oavsett vilket tipset är.
    Men det bästa för snabb viktnedgång är att inte få i dig någon energi alls samtidigt som du  rör på dig kopiöst mycket. Kom ihåg att käka vettiga vitaminer bara...

• Anonym (Biggest loser)
    Träskvatten skrev 2017-03-09 19:41:48 följande:
    Man kan inte gå ner så mycket så snabbt på annat sätt än att man amputerar ett ben eller två. Och kanske en arm också...

Biggest loser spelas in under närmare ett halvår, sen klipps det ihop så att det ser ut som att det sker gigantiska förändringar varje vecka. Titta på en säsong igen och notera hur tex naturen förändras. Jag tröttnade på idiotupplägget när det började på våren och slutade på vintern men man försöker få det se ut som att det bara gått några veckor.
    Kan man visst. Jag har själv gått ner 4 kg på 3 dar via magsjuka. Äter man betydligt mindre än man normalt gör och rör sig mycket mer går man ner.
Svar på tråden Hur går man ner mycket i vikt SNABBT?! Tips tack!