• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 01:26:46 följande:
    Haha joså är de precis många olika synpunkter men lite intressant ändå =).

Härligt kanon ålder, vad mysigt =).
    så är det verkligen=) 

jag har lärt mig idag att sambon ska få raka mig tills förlossningen är över haha. den tanken hade jag inte ens tänkt förut=)
  • Treansresa
    Frontline skrev 2017-04-23 01:34:14 följande:

Jaha bäst att lägga sig, barnen vaknar om ett par timmar :/

sov så gott! hoppas du får några timmars sömn!
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-23 01:21:38 följande:

nu verkar ju ni båda ha långa förhållanden. vad är de viktigaste för att det ska funka tycker ni?=)

Vi har faktiskt varit separerade för inte så länge sedan och det var så hemskt hemskt hemskt jobbigt. Vi bodde ifrån varandra under 2 år men hittade tillbaka och uppskattar idag varandra på ett helt annat sätt.

Vi hade före separationen varit tillsammans länge och började väl bli som kompisar tyvärr. Under perioden vi var separerade så träffade både jag och hon en annan. Och skulle jag vara ute efter en snygg tjej med härlig kropp och underbart sex skulle jag "bytt", men finns mer än sånt här i livet. På något sätt så hittade vi tillbaka.

Har nog inget recept annat än prata och visa varandra kärlek i vardagen =).
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-23 01:35:09 följande:

så är det verkligen=) 

jag har lärt mig idag att sambon ska få raka mig tills förlossningen är över haha. den tanken hade jag inte ens tänkt förut=)

Haha smart låter som en bra idé och tid tillsammans =). Hur omfattande rakning har du, är det intim rakning som han säkert uppskattar eller även benen?
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 01:40:07 följande:

Haha smart låter som en bra idé och tid tillsammans =). Hur omfattande rakning har du, är det intim rakning som han säkert uppskattar eller även benen?

Jah hoppas han ställer upp och kör hela rubbet! Eller nej under armarna kan jag göra det själv. Blir intressant imorgon och se vad han tycker om idén!
  • Frontline
    Treansresa skrev 2017-04-23 01:35:09 följande:
    så är det verkligen=) 

Jag älskar att få raka frugan, det har blivit lite av en tradition sen hon var gravid med första barnet..
    Händer väl inte idag men vi har planerat till nån helg nu framöver att jag ska göra det..
    Tycker det är en mysig stund.,.

Treansresa skrev 2017-04-23 01:35:46 följande:
    sov så gott! hoppas du får några timmars sömn!

Tack har inte hoppat i säng än..

Grabben vaknade och var ledsen :/

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 01:35:56 följande:

Vi har faktiskt varit separerade för inte så länge sedan och det var så hemskt hemskt hemskt jobbigt. Vi bodde ifrån varandra under 2 år men hittade tillbaka och uppskattar idag varandra på ett helt annat sätt.

Vi hade före separationen varit tillsammans länge och började väl bli som kompisar tyvärr. Under perioden vi var separerade så träffade både jag och hon en annan. Och skulle jag vara ute efter en snygg tjej med härlig kropp och underbart sex skulle jag "bytt", men finns mer än sånt här i livet. På något sätt så hittade vi tillbaka.

Har nog inget recept annat än prata och visa varandra kärlek i vardagen =).

Vad kul att läsa att ni hittat tillbaka till varandra igen och har det bra nu:)men ni känner kärlek idag? Vi pratat massor här hemma så hoppas du har rätt att det kan underlätta :)
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-23 01:42:51 följande:

Jah hoppas han ställer upp och kör hela rubbet! Eller nej under armarna kan jag göra det själv. Blir intressant imorgon och se vad han tycker om idén!

Självklart måste han nappa på det =), jag har ställt upp men då inte när hon var gravid utan kul grej =)

Sen får du väl bjuda tillbaka om han nu rakar sig något intimt =)
  • Treansresa
    Frontline skrev 2017-04-23 01:44:52 följande:

Jag älskar att få raka frugan, det har blivit lite av en tradition sen hon var gravid med första barnet..

Händer väl inte idag men vi har planerat till nån helg nu framöver att jag ska göra det..

Tycker det är en mysig stund.,.

Tack har inte hoppat i säng än..

Grabben vaknade och var ledsen :/

Ska bli kul att se hur det blir här eller om det bara blir en rolig stund:) vad jobbigt med lilleman:( hoppas han kan somna om tryggt igen
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 01:46:54 följande:

Självklart måste han nappa på det =), jag har ställt upp men då inte när hon var gravid utan kul grej =)

Sen får du väl bjuda tillbaka om han nu rakar sig något intimt =)

Haha jag hade aldrig vågat raka en karl!! Lär ju skära sönder hela bollpartiet haha!
Svar på tråden Jag har tråkigt.....