• Aniiee

    Jag har tråkigt.....

    Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

    Just hit me. I'm up for anything.


    Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Frontline
    Treansresa skrev 2017-05-25 18:23:29 följande:
    Haha ursäkta glömmer bort att vända bilderna:(
    Duktig du är som gör matlådor och bra att barnen slipper äta korv och makaroner bara! Ska du göra nå roligt utomlands? :)

    En öl är du garanterat värd!

    Ska inte göra ett skit utomlands utan bara vara..


    Släppa jobb, dator, mobil och allt man ska göra i en vecka ihop med en kompis..


    Vi brukar dra en vecka om året för att bara ha det skönt..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-05-26 00:50:30 följande:

    Ska inte göra ett skit utomlands utan bara vara..


    Släppa jobb, dator, mobil och allt man ska göra i en vecka ihop med en kompis..


    Vi brukar dra en vecka om året för att bara ha det skönt..


    Låter soft. Sist jag var utomland så jobbade jag. Crash course i kök, 20 nya kockar som jag skulle utbilda på 3 dagar. Superkul, men mycket jobb.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Frontline
    Aniiee skrev 2017-05-26 01:03:39 följande:
    Låter soft. Sist jag var utomland så jobbade jag. Crash course i kök, 20 nya kockar som jag skulle utbilda på 3 dagar. Superkul, men mycket jobb.
    Är jag utomlands så släpper jag jobb om jag inte reser i jobbets syfte..
    Fast när jag var i Thailand 3 veckor så gick arbetsmobilen varm med frågor då en ny kille gjorde mitt jobb.
    men det gjorde inget då klockan var runt 7 på morgonen där så man låg ändå och slöa i sängen..
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Treansresa

    Skickar en hälsning från norr!! Nu får det räcka haha. Bilderna är tagna 6 imorse och det vräker fortfarande ner haha. (Hoppas dom kom åt rätt håll nu.)

  • Konservativ
    Treansresa skrev 2017-05-28 09:29:54 följande:

    Skickar en hälsning från norr!! Nu får det räcka haha. Bilderna är tagna 6 imorse och det vräker fortfarande ner haha. (Hoppas dom kom åt rätt håll nu.)


    Var är detta??
  • Treansresa
    Konservativ skrev 2017-05-28 10:08:30 följande:

    Var är detta??


    I en by mellan Gällivare och Kiruna:)
  • Frontline
    Treansresa skrev 2017-05-28 09:29:54 följande:
    Skickar en hälsning från norr!! Nu får det räcka haha. Bilderna är tagna 6 imorse och det vräker fortfarande ner haha. (Hoppas dom kom åt rätt håll nu.)
    Usch fy här i södra Sverige har vi klarblå himmel och 28 grader varmt just nu :P
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-05-28 09:29:54 följande:

    Skickar en hälsning från norr!! Nu får det räcka haha. Bilderna är tagna 6 imorse och det vräker fortfarande ner haha. (Hoppas dom kom åt rätt håll nu.)


    Och här blommar syrenerna. Kände jag bestämt på doften i natt när jag var ute med hundarna.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Treansresa
    Aniiee skrev 2017-05-28 16:17:06 följande:

    Och här blommar syrenerna. Kände jag bestämt på doften i natt när jag var ute med hundarna.


    Frontline skrev 2017-05-28 11:54:31 följande:

    Usch fy här i södra Sverige har vi klarblå himmel och 28 grader varmt just nu :P


    Jag måste erkänna att jag är lite avis.. eller mycket! Men har bosatt mig här frivilligt så får skylla mig själv
  • Frontline

    Just nu har jag det inte tråkigt. Har tillbringat kvällen med några trevlig vänner i Turkiet. Har väl blivit nån öl eller 2


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Frontline
    Najsarn skrev 2017-10-16 10:10:15 följande:
    Tråkigt på jobbet!
    Najsarn dammade av denna tråden igen för några dagar sen.

    Jag har det inte tråkigt just nu jag njuter av lugnet efter en alldeles för lång arbetsvecka har jobbat 60 timmar på 4 dagar men nu är jag ledig imorgon..
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Najsarn

    Gud vad jag blev less och mörkret faller sig på utanför fönstret här på jobbet...

  • Aniiee
    Najsarn skrev 2017-11-21 14:30:07 följande:

    Gud vad jag blev less och mörkret faller sig på utanför fönstret här på jobbet...


    Felet med vinter - man vet snart inte vad som är natt och vad som är dag.....
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Frontline
    Solstickeflickan skrev 2017-12-05 21:47:17 följande:
    Hatar att det är mörkt när man går hemifrån och mörkt när man går hem. Fast det är lite mysigt också...
    Just nu är det mörkt när jag går till jobbet, mörkt när jag går hem och nästan mörkt när jag vaknar..
    Men det finns hopp nu är det ju helg och ledigt ett par dagar :)
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Solstickeflickan
    Frontline skrev 2017-12-07 23:04:53 följande:
    Just nu är det mörkt när jag går till jobbet, mörkt när jag går hem och nästan mörkt när jag vaknar..
    Men det finns hopp nu är det ju helg och ledigt ett par dagar :)
    Och snart blir det ljusare också!
Svar på tråden Jag har tråkigt.....