• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Najsarn

Tja min dambo somnade just med barnen i våran säng, oroliga barn så fick bli så. Så jag hänger i soffan med tv.n =)

• Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 00:03:11 följande:

Tja min dambo somnade just med barnen i våran säng, oroliga barn så fick bli så. Så jag hänger i soffan med tv.n =)

Tråkigt men skönt med lite egentid i soffan. Vad ser du på? Äter du nå.gott?
  • Najsarn

Finns många trådar att titta runt i många ämnen minsann, kan nog hitta det mesta =)

• Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 00:05:49 följande:

Finns många trådar att titta runt i många ämnen minsann, kan nog hitta det mesta =)

Ja det finns mycket kul att läsa :)
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-23 00:04:37 följande:

Tråkigt men skönt med lite egentid i soffan. Vad ser du på? Äter du nå.gott?

Nä gick å borsta tänderna, magen full av mat å naturgodis men får väl se om det håller i sig.

Kollar runt lite NHL och just nu på 4:an, brukar försöka undvika reklam tv men just nu blev det så å en film man sett 10ggr typ.

Jo rätt skönt, får man bestämma helt över tvn.

Du då soffan godis å tv?
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-23 00:06:53 följande:

Ja det finns mycket kul att läsa :)

Något speciellt forum du är mer frekvent på? Jag är som ny här så är överallt. ..
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 00:10:07 följande:

Nä gick å borsta tänderna, magen full av mat å naturgodis men får väl se om det håller i sig.

Kollar runt lite NHL och just nu på 4:an, brukar försöka undvika reklam tv men just nu blev det så å en film man sett 10ggr typ.

Jo rätt skönt, får man bestämma helt över tvn.

Du då soffan godis å tv?

Ja bestämma över tvn är bra:) la mig i sängen med en skål glass, en dålig serie och lite vatten:) Ska dock snart dammsuga av köket:)
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-23 00:14:32 följande:

Något speciellt forum du är mer frekvent på? Jag är som ny här så är överallt. ..

Jag är mest i gravid och sex forumen. Det ena då det berör mig och den andra för det är så kul att läsa om allas idéer!
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-23 00:16:07 följande:

Jag är mest i gravid och sex forumen. Det ena då det berör mig och den andra för det är så kul att läsa om allas idéer!

Berör för ni är.gravida eller berör för det är fint? Jo hänger en del på sex forumet rätt skoj =)
  • Frontline
    Najsarn skrev 2017-04-22 23:57:05 följande:
    Har ni tråkigt i kväll åxå =)
    Tråkigt å tråkigt

I vanlig ordning så somna jag i soffan och vaknade nyss så det är lögn i fasen att sova igen..
    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Jag har tråkigt.....