• Anonym (?)

Anmäla Autism till TRYGGHANSA.

Hej!

Jag riktar mig till er som har TRYGGHANSA och anmält olika diagnoser till dem. Hur har det gått till? Vilka papper måste man skicka in? Räcker det med diagnos på papper? Eller måste det vara hela utredningen? Vad går de på, hur svårt är det?

• Svar på tråden Anmäla Autism till TRYGGHANSA.
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2017-05-01 08:44:40 följande:

Hej!

Jag riktar mig till er som har TRYGGHANSA och anmält olika diagnoser till dem. Hur har det gått till? Vilka papper måste man skicka in? Räcker det med diagnos på papper? Eller måste det vara hela utredningen? Vad går de på, hur svårt är det?

Anonym (??) skrev 2017-05-01 10:01:24 följande:

Var framgår det att du ska ha ersättning för en diagnos?

Ovanför dig framgår det. Är denna tråd för invecklad för er, så har ingen tvingat er hit.
  • Anonym (?)

Okej, ringde de och fick inte veta hur det går till, om det räcker med bara ett intyg. Bara att autism ingick, vilket jag ju egentligen visste.

Måste jag ha konto i barnets namn? Eller kan jag föra över i hennes sparande obligationer?

• Anonym (??)
    Anonym (?) skrev 2017-05-01 10:32:41 följande:
    Anonym (??) skrev 2017-05-01 10:01:24 följande:

Var framgår det att du ska ha ersättning för en diagnos?

Ovanför dig framgår det. Är denna tråd för invecklad för er, så har ingen tvingat er hit.
    Vad trevlig du är..
  • Anonym (?)
    Anonym (??) skrev 2017-05-01 11:20:42 följande:

Vad trevlig du är..

Bemöter precis som jag blir bemött.
  • Anonym (?)
    fornminne skrev 2017-05-01 13:41:50 följande:

Ingen i den här tråden har bemött dig illa. Det är bara du själv som har varit orevlig. Finns det någon i din närhet som kan hjälpa dig i hur man bemöter andra på Internet? Du verkar ha problem med det.

Haha nej verkligen inte, men du beter dig just nu som ett fegt troll som bara vill mucka. Faktiskt! VARFÖR fråga helt ot, orelevanta frågor, som är SÅ tydliga, står SÅ klart och tydligt i ts, om man ändå inte tänkt tillföra vad ts frågar efter?! Det är för mig totalt ointressant, inte därför jag startade denna tråd. Att behöva bli ifrågasatt vad jag skriver, skrolla vidare och gå in i en tråd där du begriper vad de pratar om och vad de skriver! Helt logiskt. Faktiskt! OM det inte är så att man VILL mucka! Finns ju många troll på internet
  • Anonym (??)
    Anonym (?) skrev 2017-05-01 15:37:18 följande:
    Haha nej verkligen inte, men du beter dig just nu som ett fegt troll som bara vill mucka. Faktiskt! VARFÖR fråga helt ot, orelevanta frågor, som är SÅ tydliga, står SÅ klart och tydligt i ts, om man ändå inte tänkt tillföra vad ts frågar efter?! Det är för mig totalt ointressant, inte därför jag startade denna tråd. Att behöva bli ifrågasatt vad jag skriver, skrolla vidare och gå in i en tråd där du begriper vad de pratar om och vad de skriver! Helt logiskt. Faktiskt! OM det inte är så att man VILL mucka! Finns ju många troll på internet
    Du är två olika individer som skriver till dig. Varför är du så otrevlig? Ser ingenstans där det står att du ska ha pengar för en diagnos
  • Anonym (??)
    Anonym (??) skrev 2017-05-01 15:47:11 följande:
    Du är två olika individer som skriver till dig. Varför är du så otrevlig? Ser ingenstans där det står att du ska ha pengar för en diagnos
    Du är medveten skulle det stå i början.
  • Anonym (?)
    Anonym (??) skrev 2017-05-01 15:47:11 följande:

Jag skrev anmäla diagnosen. Därav förstår man väl, eller om inte, så vet man inget om det, alltså skrollar man vidare. Enkel matematik.
  • Anonym (?)
    Anonym (??) skrev 2017-05-01 15:48:27 följande:

Du är medveten skulle det stå i början.

Ok, men jag har ingen lust med en massa ot troll, som skrollar för att inleda massa onödiga bråk! No time for it! Som det här..... Suck
Svar på tråden Anmäla Autism till TRYGGHANSA.