• Anonym (Snopp problem)

Hans snopp är för stor.

Har ett litet problem. Träffar en kille som egentligen har den mest perfekta kuken. Lagomt stor och tjock. Men, när han kör i den ställningen som jag älskar mest(missionären fast har benen på hans axlar) så får jag ont i magen, i livmodern. Han kommer så långt upp i magen på mig. Får även det i doggy och de har jag aldrig fått förut.
    Jag har även en spiral om de skulle påverka det hela. Minns jag fått såhär förr någon gång också. Men detta är inte kul.

Någon som har samma problem och är det farligt?

• Svar på tråden Hans snopp är för stor.
  • 100kgpappa
    Anonym (ooontskönt) skrev 2017-05-17 16:23:10 följande:

Därför att känslan man har mellan varann är perfekt! Åtrån är så stark att man bara vill ha sex och vara nära. Så man får anpassa därefter. Man gör ju inte slut med någon man är kär i för att det kan bli lite obekvämt i vissa ställningar liksom.

Men du skrev ju att det var kuken som var perfekt... En perfekt kuk borde inte vara obekväm i vissa ställningar.
  • Anonym (ms Laila)
    100kgpappa skrev 2017-05-17 18:18:40 följande:
    Men du skrev ju att det var kuken som var perfekt... En perfekt kuk borde inte vara obekväm i vissa ställningar.
    Jo, faktiskt. Ingen kuk är perfekt i alla ställningar. Så denna kuk måste vara den optimala. Stor och skön i alla ställningar utom i en, där den är lite för stor. Man vill ju bli rejält ppfyldd haha
  • Anonym (CC Cowboys)
    Anonym (?) skrev 2017-05-17 13:04:11 följande:

Han får väl lära sig att inte köra in hela längden!

Ja, eller får TS ta den analt. Då kan kanske hela komma in.
  • Anonym (Udda)

Känner mig väldigt udda som älskar när min kille (också välutrustad) stötter mot livmodertappen hårt. Fått helt fantstiska orgasmer pga de, ska vara två punkter runt tappen. Sök på cervix orgasm.

• Anonym (CC Cowboys)
    Anonym (Udda) skrev 2017-05-17 19:04:34 följande:

Känner mig väldigt udda som älskar när min kille (också välutrustad) stötter mot livmodertappen hårt. Fått helt fantstiska orgasmer pga de, ska vara två punkter runt tappen. Sök på cervix orgasm.

Låter avancerat. Kan bli en affärsidé med orgasmskola?
  • Anonym (Snopp problem)
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-17 17:29:17 följande:

Jag upplever precis samma sak med min man i den ställningen (djupingen). Min man är välutrustad och jag älskar att ta den djupt haha. Så kuken är underbar haha. Det är bara i denna favoritställning som det inte funkar. Jag är rätt så vig. Älskar att lägga vaderna på hans axlar och sen med armarna dra ner honom till mig och kyssa honom när han pumpar.

Intressant att du upplever samma problem. Får man fråga hur stor han har?

Han är egentligen inte jättejätte stor. Varit med en kille en gång och hans kuk kom knappt in i mig. Så den killen jag träffar nu har en skön men lite väl lång kuk. Men tror efter ett par ligg vi lär oss mer så det kommer bli bättre!! Han är så perfekt ändå, haha!
  • Anonym (Dahlia)

En stor kan göra slam dunk på livmodertappen i vissa ställningar, det är då det känns som ett slag i solar plexus ungefär.

Och då får han ta det lite försiktigt och testa en annan vinkel. Finns liksom ingen lösning på att det finns en massa nerver i livmodertappen som inte vill bli hopklämda.

• Anonym (Dahlia)
    Anonym (Udda) skrev 2017-05-17 19:04:34 följande:

Det var verkligen udda, är du säker på att det är där uppe han är och stöter?

Låter mer som G-punktsområdet (som iofs "inte finns" enligt vissa idag fast finns lite ändå enligt många kvinnor).
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (Snopp problem) skrev 2017-05-17 23:01:00 följande:
    Han är egentligen inte jättejätte stor. Varit med en kille en gång och hans kuk kom knappt in i mig. Så den killen jag träffar nu har en skön men lite väl lång kuk. Men tror efter ett par ligg vi lär oss mer så det kommer bli bättre!! Han är så perfekt ändå, haha!
    Håller verkligen med dig om att benen på axlarna är en favorit, och att ta det lugnt och försiktigt i den ställningen låter sig ju inte riktigt göras. Jag känner mig sexig i den ställningen och min man känner ju av detta, haha, han växer säkert nån centimeter extra bara av att smeka mina långa ben.

Min karl har stor, men inte någon jättebamsing, när vi pratade om kukstorlek sa han att han är klart över medel typ 18x15, visst är det härligt att veta att man har en rejäl karl, en liten boost över att ha fångat en sån haha...eller vad säger du?
  • 100kgpappa
    Anonym (Dahlia) skrev 2017-05-17 23:07:05 följande:

Det var verkligen udda, är du säker på att det är där uppe han är och stöter?

Låter mer som G-punktsområdet (som iofs "inte finns" enligt vissa idag fast finns lite ändå enligt många kvinnor).

G-punktdområdet sitter ju så man kommer åt med fingrarna, och går inte att stöta emot heller på det viset, om man nu inte kommer in en extremt märklig vinkel.
Svar på tråden Hans snopp är för stor.