• Anonym (Snopp problem)

    Hans snopp är för stor.

    Har ett litet problem. Träffar en kille som egentligen har den mest perfekta kuken. Lagomt stor och tjock. Men, när han kör i den ställningen som jag älskar mest(missionären fast har benen på hans axlar) så får jag ont i magen, i livmodern. Han kommer så långt upp i magen på mig. Får även det i doggy och de har jag aldrig fått förut.
    Jag har även en spiral om de skulle påverka det hela. Minns jag fått såhär förr någon gång också. Men detta är inte kul.

    Någon som har samma problem och är det farligt?

  • Svar på tråden Hans snopp är för stor.
  • Anonym (x)
    Dilation skrev 2017-05-22 05:39:09 följande:

    Har haft samma problem.

    Dvs att kvinnor varit för små i fittan.

    Har själv inte värdens största men den är lite för stor för de flesta kvinnor.

    22×18

    Så jag har nu insett att oskulder inte är att tänka på.

    Ett annat problem är hur man döljer den på badstranden.

    Har nästan alltid gigantiska badbrallor men nån gång har det inte hjälpt.

    Det värsta är att alla kvinnor både gamla och unga mammor med familjer bara ligger o stirrar.

    Jättejobbigt.


    Stackars dig.
    Men du får trösta dig med att det lär vara övergående. 
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (x) skrev 2017-05-22 05:51:03 följande:
    Eller så är man faktiskt ointresserad och tycker inte att det är en njutning med en stor kuk.
    Utgå inte ifrån dig själv när du bedömer andra.
    Alla är inte som du. 
    Jag tycker t ex att penetrerande sex är lika spännande och njutbart som att käka havregrynsgröt......lååååångtråkigt.
    Ge mig något lite mer kreativt, då räcker det inte att komma med en stor dinglande mellan benen. 
    Tyckte också penetrerande sex var rätt trist, ända tills jag träffade mitt ex som var den första som kunde tillfredställa mig. Min nuvarande man vet precis hur han ska ge mig ett rejält knull helt enkelt. Så galet skönt och enkelt. Han tvingats bryta kontakten helt med ett par ex som längtar efter hans kuk. Så det är inte bara jag haha
  • Mrs Okänd

    [quote=77686524][quote-nick]100kgpappa skrev 2017-05-18 17:18:52 följande:[/quote-nick]Beror ju på hur man definierar perfekt...perfekt så borde den funka i alla ställningar, det ingår liksom i ordet perfekt att det inte finns några nackdelar.

    Men jag förstår vad du menar

    Är den stor så blir det ju svårare med vissa ställningar och oralsex men ändå upplever man storleken som perfekt eftersom den inte går att göra mindre. Ungefär som att man ibland önskar att man var längre när man inte når upp till översta hyllan på ICA.

  • Dilation
    Anonym (x) skrev 2017-05-22 05:52:09 följande:

    Stackars dig.

    Men du får trösta dig med att det lär vara övergående. 


    Hur menar du nu?.
  • NinjaLinan
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-17 18:55:18 följande:
    Jo, faktiskt. Ingen kuk är perfekt i alla ställningar. Så denna kuk måste vara den optimala. Stor och skön i alla ställningar utom i en, där den är lite för stor. Man vill ju bli rejält ppfyldd haha
    jag kan bara instämma...
  • Ixie87

    Min sambos kuk är ungefär 30 cm lång och efter varje knullsession måste jag åka till akuten och opereras då jag fått invärtes blödningar. Vad göra?

    I luv him but his dick will kill me soon

  • Lillkröta
    Ixie87 skrev 2017-06-04 14:15:14 följande:

    Min sambos kuk är ungefär 30 cm lång och efter varje knullsession måste jag åka till akuten och opereras då jag fått invärtes blödningar. Vad göra?

    I luv him but his dick will kill me soon


    Skulle rekommendera att ta det lite lugnt. Han behöver inte köra så långt in. Han kan ju köra "in och ut" sektionen och endast fokusera på att ollonet är i. Jätteskönt! Och då får du inte upp den i magen. :)
  • ManiLund
    Ixie87 skrev 2017-06-04 14:15:14 följande:

    Min sambos kuk är ungefär 30 cm lång och efter varje knullsession måste jag åka till akuten och opereras då jag fått invärtes blödningar. Vad göra?

    I luv him but his dick will kill me soon


    Du spänner dig nog. Lär dig bara att slappna av och att uppskatta att bli riktigt fylld och få livmodertappen ordentligt mörbultad som en normal kvinna så blir det säkert bra.

    För övrigt fascinerande med kukkomplexmän som utger sig för att vara kvinnor på anonyma fora. Det mänskliga psyket är mystiskt.
  • Anonym (B)
    ManiLund skrev 2017-06-05 10:30:59 följande:

    Du spänner dig nog. Lär dig bara att slappna av och att uppskatta att bli riktigt fylld och få livmodertappen ordentligt mörbultad som en normal kvinna så blir det säkert bra.

    För övrigt fascinerande med kukkomplexmän som utger sig för att vara kvinnor på anonyma fora. Det mänskliga psyket är mystiskt.


    Lillkröta skrev 2017-06-05 09:07:04 följande:

    Skulle rekommendera att ta det lite lugnt. Han behöver inte köra så långt in. Han kan ju köra "in och ut" sektionen och endast fokusera på att ollonet är i. Jätteskönt! Och då får du inte upp den i magen. :)


    Personen ni citerar driver ju bara :) sarkasmen gick er rakt över huvudet.
  • Anonym (Sanningen)

    Alla passar inte varandra rent fysiskt, det finns kvinnor som lever hela sittt liv utan att

    Få vaginal orgasm ! Att känna penis i botten på slitan utan att det gör ont ökar

    Chansen att få vaginal orgasm avsevärt vissa kvinnor har så djup vagina att dom aldrig

    Träffar någon som kan stimulera slidbotten så vaginal orgasm kan uppnås ,

    Det finns kvinnor som har ett sliddjup på 11-12 cm och uppnår orgasm i stort sätt

    Varje samlag men det finns kvinnor även om dom inte är många som har sliddjup

    På 22-23 cm och chansen är inte så stor att få samma stimulans som sina betydligt

    Grundare slida . Män upplever i bland liknande problem om man blivit utrustad med en lång

    Penis och aldrig kan få in hela och alltid måste älska försiktigt

    På dessa problem finns inga lätta svar män , är man singel och aldrig upplevt slidbotten

    Stimulans så bör man nämna det i kontakt annons om man söker partner på det sättet

    Och lika ledes är du man och kommen lite upp i ålder så finns det kvinnor som passar din

    Lite längre penis så jag uppmanar att försöka hitta varandra och hoppas att allt annat som

    Krävs i ett förhållande . Också faller på plats . Lycka till det är värt besväret lovar jag

  • Tom Araya
    Anonym (Snopp problem) skrev 2017-05-17 12:57:43 följande:

    Har ett litet problem. Träffar en kille som egentligen har den mest perfekta kuken. Lagomt stor och tjock. Men, när han kör i den ställningen som jag älskar mest(missionären fast har benen på hans axlar) så får jag ont i magen, i livmodern. Han kommer så långt upp i magen på mig. Får även det i doggy och de har jag aldrig fått förut.
    Jag har även en spiral om de skulle påverka det hela. Minns jag fått såhär förr någon gång också. Men detta är inte kul.

    Någon som har samma problem och är det farligt?


    Hur ska du ha det?

    Antingen är den perfekt och lagom stor och du får sluta gnälla över det, eller så är den för stor och då är den ju inte perfekt och lagom för dig.
  • Anonym (Gammal)
    Tom Araya skrev 2021-11-14 10:09:49 följande:
    Hur ska du ha det?

    Antingen är den perfekt och lagom stor och du får sluta gnälla över det, eller så är den för stor och då är den ju inte perfekt och lagom för dig.
    Jag tror inte hon läser i tråden längre, den är över 4 år gammal...
Svar på tråden Hans snopp är för stor.