• Anonym (Snopp problem)

Hans snopp är för stor.

Har ett litet problem. Träffar en kille som egentligen har den mest perfekta kuken. Lagomt stor och tjock. Men, när han kör i den ställningen som jag älskar mest(missionären fast har benen på hans axlar) så får jag ont i magen, i livmodern. Han kommer så långt upp i magen på mig. Får även det i doggy och de har jag aldrig fått förut.
    Jag har även en spiral om de skulle påverka det hela. Minns jag fått såhär förr någon gång också. Men detta är inte kul.

Någon som har samma problem och är det farligt?

• Svar på tråden Hans snopp är för stor.
  • Anonym (Udda)
    Anonym (Dahlia) skrev 2017-05-17 23:07:05 följande:

Det var verkligen udda, är du säker på att det är där uppe han är och stöter?

Låter mer som G-punktsområdet (som iofs "inte finns" enligt vissa idag fast finns lite ändå enligt många kvinnor).

Han är 22 cm och får in hela precis. Får tänja ut långsamt så det inte ska göra ont. Är rätt säker på att han är där uppe, känns som han är på samma ställe som gyn vid spiralinsättning.
  • Anonym (Lycko)
    Anonym (Udda) skrev 2017-05-17 23:44:02 följande:
    Han är 22 cm och får in hela precis. Får tänja ut långsamt så det inte ska göra ont. Är rätt säker på att han är där uppe, känns som han är på samma ställe som gyn vid spiralinsättning.
    Din man är verkligen lyckligt lottad. 
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (Lycko) skrev 2017-05-17 23:54:42 följande:
    Din man är verkligen lyckligt lottad. 
    Ja verkligen. Inte lätt hitta en kvinna som kan ta en sådan i alla ställningar haha grattis.
  • Anonym (Udda)
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-18 00:46:14 följande:

Ja verkligen. Inte lätt hitta en kvinna som kan ta en sådan i alla ställningar haha grattis.

Haha, tack. Behövs en del uppvärmning innan de går. Men otroligt skönt när man slappnar av, sparkade in knät igår i betongväggen pga en kraftig orgasm vid tappen. Har ett blåmärke där idag ^^
  • Anonym (hej)
    Anonym (Udda) skrev 2017-05-17 23:44:02 följande:
    Det skulle jag aldrig få in Förvånad Killar på bara 15 stöter ju emot livmodertappen på mig ibland. Hade inte fortsatt träffa en kille med så stor tror jag. Min underarm är fan mindre, haha Tungan ute
  • Lord Hans

Så en perfekt kuk ska ta sjukt som fan att få i sig? Konstig definition på perfekt. Nå, barnafödandet tar ju också sjukt, vissa hävdar nog att det är perfekt också.

• Anonym (Snopp problem)
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-17 23:27:13 följande:
    Håller verkligen med dig om att benen på axlarna är en favorit, och att ta det lugnt och försiktigt i den ställningen låter sig ju inte riktigt göras. Jag känner mig sexig i den ställningen och min man känner ju av detta, haha, han växer säkert nån centimeter extra bara av att smeka mina långa ben.

Min karl har stor, men inte någon jättebamsing, när vi pratade om kukstorlek sa han att han är klart över medel typ 18x15, visst är det härligt att veta att man har en rejäl karl, en liten boost över att ha fångat en sån haha...eller vad säger du?
    Åh det låter ju underbart!!

Ellerhur. Så glad att jag träffat en kille vars kulkjag faktiskt tycker om väldigt mycket. Inte vart med om det många gånger :)
  • NooneSkane
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-17 23:27:13 följande:
    Håller verkligen med dig om att benen på axlarna är en favorit, och att ta det lugnt och försiktigt i den ställningen låter sig ju inte riktigt göras. Jag känner mig sexig i den ställningen och min man känner ju av detta, haha, han växer säkert nån centimeter extra bara av att smeka mina långa ben.

Min karl har stor, men inte någon jättebamsing, när vi pratade om kukstorlek sa han att han är klart över medel typ 18x15, visst är det härligt att veta att man har en rejäl karl, en liten boost över att ha fångat en sån haha...eller vad säger du?
    Anonym (Snopp problem) skrev 2017-05-18 12:10:09 följande:
    Åh det låter ju underbart!!

Ellerhur. Så glad att jag träffat en kille vars kulkjag faktiskt tycker om väldigt mycket. Inte vart med om det många gånger :)
    Hur ska ni ha det?
    I "kukstorlekstrådarna" vill ni ju inte ha över medel. men här räknas de till trofeér?
  • Anonym (Dahlia)
    100kgpappa skrev 2017-05-17 23:27:20 följande:
    G-punktdområdet sitter ju så man kommer åt med fingrarna, och går inte att stöta emot heller på det viset, om man nu inte kommer in en extremt märklig vinkel.
    Det finns de som har märkliga vinklar naturligt, faktiskt.
  • Anonym (.....)
    100kgpappa skrev 2017-05-17 18:18:40 följande:

Men du skrev ju att det var kuken som var perfekt... En perfekt kuk borde inte vara obekväm i vissa ställningar.

Nu blandar du två olila saker. Att kuken är perfekt innebär inte nödvändigtvis att det inte för ont vid vissa sexställningar.
Svar på tråden Hans snopp är för stor.