• Anonym (Snopp problem)

Hans snopp är för stor.

Har ett litet problem. Träffar en kille som egentligen har den mest perfekta kuken. Lagomt stor och tjock. Men, när han kör i den ställningen som jag älskar mest(missionären fast har benen på hans axlar) så får jag ont i magen, i livmodern. Han kommer så långt upp i magen på mig. Får även det i doggy och de har jag aldrig fått förut.
    Jag har även en spiral om de skulle påverka det hela. Minns jag fått såhär förr någon gång också. Men detta är inte kul.

Någon som har samma problem och är det farligt?

• Svar på tråden Hans snopp är för stor.
  • 100kgpappa
    Anonym (.....) skrev 2017-05-18 15:42:52 följande:

Nu blandar du två olila saker. Att kuken är perfekt innebär inte nödvändigtvis att det inte för ont vid vissa sexställningar.

Beror ju på hur man definierar perfekt...perfekt så borde den funka i alla ställningar, det ingår liksom i ordet perfekt att det inte finns några nackdelar.

Men jag förstår vad du menar nu.
  • Anonym (ms Laila)
    100kgpappa skrev 2017-05-18 17:18:52 följande:
    Beror ju på hur man definierar perfekt...perfekt så borde den funka i alla ställningar, det ingår liksom i ordet perfekt att det inte finns några nackdelar.

Men jag förstår vad du menar nu.
    Fast det är väl lite barnsligt att tro att det finns någon kuk som är "bäst" i alla ställningar haha. Men det är klart, om det inte vore för min spiral så kanske det hade varit perfekt, det kan jag ju inte lasta mannen för haha

Man karl är snäll, social och glad. Det är baskrav. Att han ger mig njutning som ingen annan tidigare är en bonus jag värderar rätt högt.

Kan tänka mig att de som skriver att kukstorlek saknar betydelse aldrig har provat en stor, de är ju inte jättevanliga och inte för alla haha
  • Anonym (??)
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-18 21:39:38 följande:
    Fast det är väl lite barnsligt att tro att det finns någon kuk som är "bäst" i alla ställningar haha. Men det är klart, om det inte vore för min spiral så kanske det hade varit perfekt, det kan jag ju inte lasta mannen för haha

Man karl är snäll, social och glad. Det är baskrav. Att han ger mig njutning som ingen annan tidigare är en bonus jag värderar rätt högt.

Kan tänka mig att de som skriver att kukstorlek saknar betydelse aldrig har provat en stor, de är ju inte jättevanliga och inte för alla haha
    Om det skulle vara så att du och din partner gick skilda vägar, skulle du kunna "nöja" dig med en partner som har en mindre kuk?
  • Anonym (??)
    Anonym (??) skrev 2017-05-18 21:54:21 följande:
    Om det skulle vara så att du och din partner gick skilda vägar, skulle du kunna "nöja" dig med en partner som har en mindre kuk?
    En ny partner*
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (??) skrev 2017-05-18 21:54:21 följande:
    I en sådan situation får man vara ta det näst bästa. Man kan ju inte få jackpott varje gång så att säga. Men mindre än medel skulle göra mig skogstokig haha.

Men aldrig att vi lämnar varandra, det vi ger varandra på nätterna vill ingen av oss vara utan.

Vad säger du TS? Skulle en medelmåttig fungera för dig?
  • Anonym (B)

Känner mig typ onormal men får aldrig ont av att snoppen stöter i livmodertappen... är det normalt?

• Dilation

Har haft samma problem.

Dvs att kvinnor varit för små i fittan.

Har själv inte värdens största men den är lite för stor för de flesta kvinnor.

22×18

Så jag har nu insett att oskulder inte är att tänka på.

Ett annat problem är hur man döljer den på badstranden.

Har nästan alltid gigantiska badbrallor men nån gång har det inte hjälpt.

Det värsta är att alla kvinnor både gamla och unga mammor med familjer bara ligger o stirrar.

Jättejobbigt.

• Anonym (x)
    NooneSkane skrev 2017-05-18 15:08:27 följande:
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-17 23:27:13 följande:
    Håller verkligen med dig om att benen på axlarna är en favorit, och att ta det lugnt och försiktigt i den ställningen låter sig ju inte riktigt göras. Jag känner mig sexig i den ställningen och min man känner ju av detta, haha, han växer säkert nån centimeter extra bara av att smeka mina långa ben.

Min karl har stor, men inte någon jättebamsing, när vi pratade om kukstorlek sa han att han är klart över medel typ 18x15, visst är det härligt att veta att man har en rejäl karl, en liten boost över att ha fångat en sån haha...eller vad säger du?Hur ska ni ha det?
    I "kukstorlekstrådarna" vill ni ju inte ha över medel. men här räknas de till trofeér?
    Det är nog inte samma kvinnor som skriver i båda trådarna.
    Eller tror du det?
    Kvinnor är olika och i min erfarenhet är storleken ointressant för dom flesta, men självklart finns det kvinnor som tycker annorlunda.
    Kvinnor är individer inte en homogen massa. 
  • Anonym (x)
    Lord Hans skrev 2017-05-18 06:20:27 följande:

Så en perfekt kuk ska ta sjukt som fan att få i sig? Konstig definition på perfekt. Nå, barnafödandet tar ju också sjukt, vissa hävdar nog att det är perfekt också.

Håller med, jag tycker det låter mer smärtsamt än njutbart.
    Det magiska i att föda barn ligger inte i smärtan, det ligger i att se ett nytt liv komma till jorden. 
  • Anonym (x)
    Anonym (ms Laila) skrev 2017-05-18 21:39:38 följande:

Eller så är man faktiskt ointresserad och tycker inte att det är en njutning med en stor kuk.
    Utgå inte ifrån dig själv när du bedömer andra.
    Alla är inte som du. 
    Jag tycker t ex att penetrerande sex är lika spännande och njutbart som att käka havregrynsgröt......lååååångtråkigt.
    Ge mig något lite mer kreativt, då räcker det inte att komma med en stor dinglande mellan benen. 
Svar på tråden Hans snopp är för stor.