För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Kul att fler vill följas åt. Ett marsbarn vore mysigt<3
Jag köpte munkpeppar förra månaden, ska testa det. Sen har jag 4 st cb stickor kvar för ägglossning. Kommer inte köpa nya efter det. Börjar bli lätt deprimerad över mina 3 missfall, fyllt 36 år och ser att detta går utför ![]()
Kommer nån köra med tester eller skita i det? Jag har kvar billiga stickor och cb med dubbel indikator så kommer nog inte kunna låta bli :/
"Välkommen" känns ju tråkigt att säga då man vill att alla skulle plussat i juni. Jag körde progesterall lite lätt förra månaden. Ska köra mer seriöst denna månad. Tänkte testa munkpeppar också
Hej alla
Hoppar in här med BIM 1/7, det bli 7:e försöket med tredje barnet. Ska prova progesterall denna månaden tänkte jag någon mer som gjort det? Ha en toppen helg alla
Jag får fixa det när jag sitter vid en dator- verkar inte funka från mobilen ![]()
Gå in på (längst upp i menyn) Hem > Inställningar > Presentation
Och så väljer du en bild som du kanske googlat eller om du nu vill visa ditt vackra ansikte :)
Fixat! ![]()
om man slår över till att använda standardversion så funkar det! om man inte kan bärga sig att lägga in en bild alltså :P
Det är dock inte jag på bilden utan en fin klännnng jag gillar ![]()
Underbart! Jag höll nästan på att skriva "nu kommer jag minnas er till den dag jag dör" meeeen det kanske jag inte kan säga , men ändå, much better!
Min mens är bara 2,5-3 dagar, sparsam blödning. Hur har ni det med mens?
Svårt det där. Kan ju varit ett tidigt missfall eller rester från sitt förra missfall?
Kram
Skulle behöva lite rådfrågning
En äckel varning!
Gick på toan nyss och i bindan låg en blod klump likastor som bindan.
Blev livrädd!!! Trodde jag fått missfall igen.
När jag titta närmre var det mindre geleklumpsr som flutit i hop.
Har aldrig varit med om nått sånt här!?
Förra mensen var konstig med, jätte kraftig blödning som bara försvann efter ett par timmar.
Verkar blivit då här efter missfallet i mars.
Någon som vet eller varit med om något liknande?
Jag har 4 stickor kvar. Kommer nog använda dem. Får jag inte utslag så skiter jag i det också. Hade väldigt gärna velat ha ett marsbarn <3
Spottings dök upp nu så mensen lär helt säkert smälla till imorgon, så är med i gruppen på riktigt nu då. Detta blir 5e försöker om vi bestämmer oss för att skippa pausen vi tänkte ta från bebisverkstaden. Kommer nog oavsett inte testa med Äl stickor denna cykel :) BIM 5 juli.