För oss med BIM 1-7 juli 2017
Närmar sig! Ta ett test ikväll också och jämför ![]()
Ägglossning i sikte misstänker jag :) någon som kan det här med ÄL test i tråden? Det är inte lika starkt som komtrollstrecket men det borde va nära nu :)
Närmar sig! Ta ett test ikväll också och jämför ![]()
Ägglossning i sikte misstänker jag :) någon som kan det här med ÄL test i tråden? Det är inte lika starkt som komtrollstrecket men det borde va nära nu :)
Måste närma sig för mig med. Har äl flytningar men inget som syns när jag testar med äl stickor. Kanske till helgen
Vilken dag i cykeln är du på? Jag känner lite likadant, och tänker mig att snart så kommer det.
Förra cykeln hade jag blankt på äl Stickan på morgonen och sen på eftermiddag äl streck lika starkt som kontrollstrecket och glad gubbe med clearblue äl stickor ....ge inte upp <3
Helt blankt test idag också, trots övriga ÄL-symptom...
Hur såg strecket ut igår kväll?
Hmmm, kanske din äl ej varit ännu. Testa vidare ett tag
När hade du senaste mensen?
Värför vänder sig bilden? Den vänstra igårkväll och den högra imorse
Jag köpte på teslagret och fick hem det dagen efter med posten.
Igår började äl Stickan bli starkare. Om jag får äl till helgen har denna cykel blivit kortare
Ja nu håller vi tummarna! Mars eller aprilbarn vore underbart <3
Åh är det sant! Då ska jag testa ännu mer! Visste att jag skulle bli knäpp på detta...
Beräknad ÄL på lördag enligt appen men har som sagt andra känningar och sedan förra månaden har jag misstankar om att jag har ÄL tidigare än appen säger. Går det att köpa flerpack på Apoteket med ÄL-tester eller det är bara online?
Tack, håller tummarna för oss!
Det går att köpa 7 pack på Apoteket
Åh är det sant! Då ska jag testa ännu mer! Visste att jag skulle bli knäpp på detta...
Beräknad ÄL på lördag enligt appen men har som sagt andra känningar och sedan förra månaden har jag misstankar om att jag har ÄL tidigare än appen säger. Går det att köpa flerpack på Apoteket med ÄL-tester eller det är bara online?
Tack, håller tummarna för oss!
Känns som om du haft äl! Bara hålla tummarna nu.
Testerna jag tog i tisdags är de starkaste hittils tänkte lägga upp hur det har sett ut lite
Mån 12/6
Tis 13/6
Tis 13/6 sen kväll+ons morgon 14/6
Ons 14/6
Tors 15/6
Hittils idag :)
Jag tror att min ägglossning skedde i onsdags kväll då jag under hela morgonen hade så kraftiga smärtor att jag hade problem att räta på mig...mest höger sida som varade långt ut på eftermiddagen...vad tror ni? :)
Ja du. Mina tester ser ut som om jag har bra stegring enligt stickorna. Enligt clearblue har jag inte ens fertila dagar nu:
Huuur kan det vara sån skillnad på två olika test? Med lite fantasi ser jag en skugga av ett streck på det billiga, men det var lika svagt igår! Är de olika känsliga eller är det bara så att de dyra faktiskt är mer tillförlitliga?

Min brukar vara 32-34 dagar. Har då äl dag 18-20. Tog munkpeppar denna månad och ver du, idag på CD 13 fick jag en fast glad gubbe på min clearblue. Vi hade sex igår kväll och måste få till det ikväll också <3
Det var någon mer än jag som hade lång cykel 34 dagar? Vilken dag börjar du med än test?