För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
I sommar släpper jag allt jag tidigare tänkt på.
Jag dricker när jag vill, festar om jag vill. Kommer Ligga så klart mycket Runt ÄL. (Midsaommar) men kommer även dricka två dagar i rad.
Har inga grav test hemma utan kommer köpa om jag passerar BIM.
Har känt en molande smärta från och till idag samt känt mig allmänt konstig...hoppas på att de gror något inuti mig och inte inbillning :D tror inte jag kommer kunna hålla mig till mer än ÄL+10 hahahaha.....
Wohooo, spännande!!
Har känt en molande smärta från och till idag samt känt mig allmänt konstig...hoppas på att de gror något inuti mig och inte inbillning :D tror inte jag kommer kunna hålla mig till mer än ÄL+10 hahahaha.....
Wohooo, spännande!!
Helt rätt! Samma för mig. Tar det sig inte denna månad, blir nästa månad lite vad vi gör den till. Vi är nämlignen ute och reser och jag släpar inte med mig äl stickor då ![]()
I sommar släpper jag allt jag tidigare tänkt på.
Jag dricker när jag vill, festar om jag vill. Kommer Ligga så klart mycket Runt ÄL. (Midsaommar) men kommer även dricka två dagar i rad.
Har inga grav test hemma utan kommer köpa om jag passerar BIM.
Åh när hade du bim nu igen?
Har BIM 1/7 :)
Wohooo, spännande!!