• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • Isvattenis

I sommar släpper jag allt jag tidigare tänkt på.
    Jag dricker när jag vill, festar om jag vill. Kommer Ligga så klart mycket Runt ÄL. (Midsaommar) men kommer även dricka två dagar i rad.
    Har inga grav test hemma utan kommer köpa om jag passerar BIM.

• emizz

Har känt en molande smärta från och till idag samt känt mig allmänt konstig...hoppas på att de gror något inuti mig och inte inbillning :D tror inte jag kommer kunna hålla mig till mer än ÄL+10 hahahaha.....

• brennaV

Wohooo, spännande!!

emizz skrev 2017-06-18 20:03:04 följande:

Har känt en molande smärta från och till idag samt känt mig allmänt konstig...hoppas på att de gror något inuti mig och inte inbillning :D tror inte jag kommer kunna hålla mig till mer än ÄL+10 hahahaha.....

• brennaV

Wohooo, spännande!!

• brennaV

Helt rätt! Samma för mig. Tar det sig inte denna månad, blir nästa månad lite vad vi gör den till. Vi är nämlignen ute och reser och jag släpar inte med mig äl stickor då

Isvattenis skrev 2017-06-18 19:56:27 följande:

I sommar släpper jag allt jag tidigare tänkt på.

Jag dricker när jag vill, festar om jag vill. Kommer Ligga så klart mycket Runt ÄL. (Midsaommar) men kommer även dricka två dagar i rad.

Har inga grav test hemma utan kommer köpa om jag passerar BIM.

• Jooosen

Åh när hade du bim nu igen?
  • emizz
    Jooosen skrev 2017-06-18 21:33:29 följande:

Åh när hade du bim nu igen?

Har BIM 1/7 :)
  • Hmjn89

Wow, vad spännande! När hade du ÄL? Vi har samma BIM du och jag men jag känner inte ett skvatt mer än de vanliga ÄL-tecknen.
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-18 21:20:57 följande:

Wohooo, spännande!!

Ja faktiskt men vill inte ha för höga förhoppningar för man vet ju aldrig :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017