• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • brennaV

Idag tog jag inte mp men smörjde med progesterall krämen

Isvattenis skrev 2017-06-16 12:21:12 följande:

Härligt då har den ju förkortats med nästan en vecka . Toppen. Har du slutat med mp nu när ÄL varit?

• Isvattenis
    brennaV skrev 2017-06-16 14:43:18 följande:

Idag tog jag inte mp men smörjde med progesterall krämen

Okej.

Funderat fram o tillbaka om jag ska beställa dom där digitala CB testen med gubbe. Samtidigt tycker jag mig ha väldigt tydlig ÄL känning med ont i magen, ena bröstet trådig flytning osv. Plus att jag har 10 st baby plan Stickan hemma.

Dag 14 idag och med lång cykel är de väääääldigt lång väntan.
    En vecka till beräknad ÄL. Midsommar helgen kommer bli en ligg helg :P
  • brennaV
    Isvattenis skrev 2017-06-16 14:48:38 följande:

Okej.

Funderat fram o tillbaka om jag ska beställa dom där digitala CB testen med gubbe. Samtidigt tycker jag mig ha väldigt tydlig ÄL känning med ont i magen, ena bröstet trådig flytning osv. Plus att jag har 10 st baby plan Stickan hemma.

Dag 14 idag och med lång cykel är de väääääldigt lång väntan.

En vecka till beräknad ÄL. Midsommar helgen kommer bli en ligg helg :P

Jag kör billiga stickor och när de börjar öka tar jag ett cb. Är lite snål av mig

Nu ska det bli ligga av ikväll och imorgon bitti (mannen är borta på kvällen)
  • Isvattenis
    Hmjn89 skrev 2017-06-16 08:06:56 följande:

Hurraaaa! Dagens och gårdagens test. Håller tummarna nu! Stickorna från nätet är fortfarande i princip helt blanka... Måste vara nåt fel på just den leveransen eller nåt?

Vad har ni andra för klassiska ÄL-känningar?

Tog du testet med morgon urin?
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-16 08:06:56 följande:
    Hurraaaa! Dagens och gårdagens test. Håller tummarna nu! Stickorna från nätet är fortfarande i princip helt blanka... Måste vara nåt fel på just den leveransen eller nåt?

Vad har ni andra för klassiska ÄL-känningar?
    Mina ÄL-känningar var äggviteflyningar, uppblåst mage och molande värk som blev starkare och sen blev smärtsam på höger sida :D
  • Hmjn89
    Isvattenis skrev 2017-06-16 21:27:28 följande:

Tog du testet med morgon urin?

Har testat både med morgonurin och senare på dagen, ingen förändring... Håller mig till stavar fortsättningsvis!
  • Hmjn89

Så, då börjar testerna bli svagare och ÄL-symptomen är här... Håller tummarna på att det fastnar något litet knytt som kan växa!

• brennaV

Så, då har man gjort vad man kan denna månad för att få ett plus. Blir det inget mars barn är ju april mysigt också

Nu håller vi tummar och tår för alla som vill få ett plus på Stickan <3

• emizz
    brennaV skrev 2017-06-17 08:27:43 följande:

Så, då har man gjort vad man kan denna månad för att få ett plus. Blir det inget mars barn är ju april mysigt också

Nu håller vi tummar och tår för alla som vill få ett plus på Stickan <3

Låter bra...vi kan inte göra mer än vad man kan nu får kroppen sköta resten <3 Håller alla tummar att vi alla får plus , men som du säger ett april barn är också mysigt och maj och juni :)
  • Jooosen

Äl imorn tror jag. Ska snart testa med sticka. Sex imorse!! Woho och förhoppningsvis sex nån/några dagar framåt

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017