• emizz

För oss med BIM 1-7 juli 2017

brennaV skrev 2017-06-13 12:58:44 följande:

Närmar sig! Ta ett test ikväll också och jämför

Tänkte göra det :) spännande
    Jooosen skrev 2017-06-13 20:05:34 följande:

Är oxå på dag 11! Men tror jag har äl i helgen! Ska börja testa imorn!

Spännande :)
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-13 19:53:10 följande:

Måste närma sig för mig med. Har äl flytningar men inget som syns när jag testar med äl stickor. Kanske till helgen

Håller tummarna :)
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-13 22:03:20 följande:

Vilken dag i cykeln är du på? Jag känner lite likadant, och tänker mig att snart så kommer det.

Förra cykeln hade jag blankt på äl Stickan på morgonen och sen på eftermiddag äl streck lika starkt som kontrollstrecket och glad gubbe med clearblue äl stickor ....ge inte upp <3

Ge inte upp det kommer :)
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-13 22:03:20 följande:

Vilken dag i cykeln är du på? Jag känner lite likadant, och tänker mig att snart så kommer det.

Förra cykeln hade jag blankt på äl Stickan på morgonen och sen på eftermiddag äl streck lika starkt som kontrollstrecket och glad gubbe med clearblue äl stickor ....ge inte upp <3

Ge inte upp det kommer :)
    brennaV skrev 2017-06-14 06:36:02 följande:

Hur såg strecket ut igår kväll?

Tyckte det var lite starkare men vet inte om det räknas som positivt...likadant nu precis när jag testade. Har kraftig smärta på höger sida, har inte haft det så sedan mensen kom igång i november lägher till en bild hur det såg ut under gårdagen :)

De ligger i ordning :)
  • emizz

[quote=77755986][quote-nick]emizz skrev 2017-06-14 08:55:46 följande:[/quote-nick]Ge inte upp det kommer :)Tyckte det var lite starkare men vet inte om det räknas som positivt...likadant nu precis när jag testade. Har kraftig smärta på höger sida, har inte haft det så sedan mensen kom igång i november lägher till en bild hur det såg ut under gårdagen :)

De ligger i ordning

Vänster morgon...höger kväll

• emizz

Det översta tog jag innan jag la mig igår kväll och det understa imorse :)
  • emizz
    emizz skrev 2017-06-14 09:01:39 följande:

Det översta tog jag innan jag la mig igår kväll och det understa imorse :)

Värför vänder sig bilden? Den vänstra igårkväll och den högra imorse
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-14 09:12:27 följande:

Hmmm, kanske din äl ej varit ännu. Testa vidare ett tag

När hade du senaste mensen?

Nä kanske inte men det känns kan jag säga att den är på gång...ska fortsätta testa så får vi se :)

Hade mens 3/6
  • emizz
    Isvattenis skrev 2017-06-14 20:50:25 följande:

Nej de tror jag dom simmar igenom :P

Själv har jag ju kört lactal balans med slut i förrgår och idag körde jag lite botox injektion och båda delarna rekommenderas inte vid barna görande. Jag velade fram o tillbaka med botoxen men känner nu när sommaren kommer att jag måste leva på.

Botox ost o bubbel :) livets gång till ett plus.

Haha

Rätt inställning!! Man måste leva också härligt!
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-15 10:14:34 följande:

Än-tlig-en!! Ett liiitet tecken på att det finns några jäkla hormoner i mig Nu är det bara att vänta och testa järnet!

Tjoho!!

Mina blir bara svagare och idag nästan inget alls så misstänker att det var positiva i tisdags, och jag hade starka smärtor i magen igår morse fram till eftermiddagen...har myst nu i två dagar så håller tummarna...kommer ändå fortsätta testa mig varje dag ett tag till för att vara på säkra sidan :)

Håller tummarna för oss alla :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017