För oss med BIM 1-7 juli 2017
Närmar sig! Ta ett test ikväll också och jämför
Är oxå på dag 11! Men tror jag har äl i helgen! Ska börja testa imorn!
Närmar sig! Ta ett test ikväll också och jämför
Är oxå på dag 11! Men tror jag har äl i helgen! Ska börja testa imorn!
Måste närma sig för mig med. Har äl flytningar men inget som syns när jag testar med äl stickor. Kanske till helgen
Vilken dag i cykeln är du på? Jag känner lite likadant, och tänker mig att snart så kommer det.
Förra cykeln hade jag blankt på äl Stickan på morgonen och sen på eftermiddag äl streck lika starkt som kontrollstrecket och glad gubbe med clearblue äl stickor ....ge inte upp <3
Vilken dag i cykeln är du på? Jag känner lite likadant, och tänker mig att snart så kommer det.
Förra cykeln hade jag blankt på äl Stickan på morgonen och sen på eftermiddag äl streck lika starkt som kontrollstrecket och glad gubbe med clearblue äl stickor ....ge inte upp <3
Hur såg strecket ut igår kväll?

[quote=77755986][quote-nick]emizz skrev 2017-06-14 08:55:46 följande:[/quote-nick]Ge inte upp det kommer :)Tyckte det var lite starkare men vet inte om det räknas som positivt...likadant nu precis när jag testade. Har kraftig smärta på höger sida, har inte haft det så sedan mensen kom igång i november lägher till en bild hur det såg ut under gårdagen :)
De ligger i ordning
Vänster morgon...höger kväll

Det översta tog jag innan jag la mig igår kväll och det understa imorse :)
Hmmm, kanske din äl ej varit ännu. Testa vidare ett tag
När hade du senaste mensen?
Nej de tror jag dom simmar igenom :P
Själv har jag ju kört lactal balans med slut i förrgår och idag körde jag lite botox injektion och båda delarna rekommenderas inte vid barna görande. Jag velade fram o tillbaka med botoxen men känner nu när sommaren kommer att jag måste leva på.
Botox ost o bubbel :) livets gång till ett plus.
Haha
Än-tlig-en!! Ett liiitet tecken på att det finns några jäkla hormoner i mig Nu är det bara att vänta och testa järnet!